Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 rustig rondkijken.

Ga naar beneden 
+4
Youna
muray
Shun
Felan
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 9:36 pm

Felan was nieuw. Hij bekeek het meer, wat was het mooi. hij keek goed rond. rustig gingt hij zitten. relaxed floot hij op zijn vingers. hioj glimlachte toen er een aantal kleien elfjes opsprongen. met een ruk draaide hij zich om hij had iets gehoord maar wat.


(het is niet zo'n lange post omdat ik mufins ga maken.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 9:44 pm

Shun kwam een paar meter verderop ineens uit de schaduw gestapt. Alsof hij een met de schaduw was. Hij had zijn ogen gesloten en keek op toen hij merkte dat er nog iemand was. Hij keek recht in de ogen van een jongen. Hij keek hem even scherp aan en liep toen naar het meer toe. Hij zag een paar nimfen wegduiken en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
muray

muray


Posts : 92
Join date : 21-04-09
Location : rijswijk!!!

Anime profiel
Leeftijd: 20 (mens)
Partner: now my hart is hllow no love no human
Krachten: lucht, in een steenarend veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 9:51 pm

(moe gaan)

muray stond in wolven gedaante tussen de struiken, ze zag de twee. ze werd snel mens en kwam uit de struiken 'hallo' zei ze rustig. muray keek naar de twee jongens.
de jongens waren even oud zelf was ze mistens twee jaar ouder. ze glimlachte, ze waren niet vijandelijk.....


Laatst aangepast door muray op wo apr 22, 2009 9:57 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 9:52 pm

"hoi" zei felan vriendelijk. hij bekeek de jongen goed zotezien had hij niet veel kwaads in de zin. hij vroeg: "is er iets dude?" hij keek hem vragend aan. niet wetend wat zijn krachten waren pakte hij voor de zekerheid met één hand het zwaard vast. hgij wist niet hoe hij gig antwoorde maar bang was hij niet. schattend bekeek hij zijn gezicht. hij schatte hem ongeveer even oud dus als het op een gevecht zou aankopmen warn ze mliss even sterk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 10:02 pm

Shun keek op toen hij ineens nog iemand zag. ''hoi'' zei hij terug tegen het meisje en richtte zijn blik toen kort op de jongen. ''hoi'' zei hij op dezelfde manier als tegen het meisje. Hij bekeek de twee nog even maar keek daarna naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 10:16 pm

"ik zal beginnen ik ben Felan zoon van de heer Ago en zoon van mylady fala" zei hij plechtig. "ik kom hier voor nieuwe vrienden het is saai in onze dimensie. " zei hij en keek naarde andere. "en jullie?" vroeg hij vriendelijk. den zon scheen op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 10:20 pm

Youna liep langs. Een beetje verwijderd van de anderen ging ze zitten want ze had ze nog niet opgemerkt. Na een tijdje zag ze ze. "Oooh hallo" zei ze vriendelijk en liep naar hen toe. Ze zag een meisje en twee jongens. "Ik ben Youna en jullie?" vroeg ze vriendelijk en keek naar het heldere water. dat schitterde in de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 10:25 pm

"ik ben felan mylady, zoon van de heer Ago en mylady fala" zei hij vriendelijk. hij bekeek het meisje goed zodat hij haar later nog zou herinneren. hij bvond haar erg mooi. hij knipperde even want de zon scheen recht in zijn ogen. zijn hand ging af zijn zwaard gevaar was er niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimewo apr 22, 2009 10:41 pm

Shun keek kort vanuit zijn ooghoeken naar de twee. ''De naam is Shun mylord'' zei hij tegen Felan en keek daarna weer recht voor zich uit. Hij ademde rustig en een kalm briesje blies door zijn haren en hij sloot zijn ogen even. Hij ademde diep in en uit en opende zijn ogen toen weer even terwijl hij zijn hoofd naar Felan en Youna draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
muray

muray


Posts : 92
Join date : 21-04-09
Location : rijswijk!!!

Anime profiel
Leeftijd: 20 (mens)
Partner: now my hart is hllow no love no human
Krachten: lucht, in een steenarend veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 10:17 am

'ik ben muray zuster van viva, fleur en gavin' zei ze 'aangenaam' ze glimlachte naar de jongens en Youna. ze had zin om te rennen maar dat kon ze nu niet doen, er waren te veel mensen het kon gevaarlijk zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:25 pm

felan liet zich achterover vallen in hetv gras. hij geeuwde even hij was moe van de reis maar vol energie maar zijn lichaam werkte precies niet mee. hij grijnzde en pakte een tak met blaadjes ne trok de blaadjes eraf want hij verveelde zich. "Een vraagje heeft iemand mijn broer gabriël gezien?" vroeg hij vriendelijk. zijn ogen tuurde over de mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:29 pm

Gabriël kwam aanlopen .Het leek wel magie .Hij zag felan en liep naar hem ."Ik heb hem wel gezien "zei hij dom .Hij glimlachte naar zijn broer .
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:33 pm

"hoi dude "zei hij droog. "hoe is ie?" vroeg hij. hij keek zijn broer grijnzend aan. "en heb je het hier al gezien het is best mooi." zei hij. hij krapte aan zijn tatoo aan zijn linkerarm. hij pakte zijn zwaard en keek ernaar het was een mooi zwaart dat goed was afgewerkt. hij grijnzde. "wij zouden een groep willen het moet nog wel goedgekeurd worden maar we hebben plannen. En als je erin wilt mag je dat altijd melden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:37 pm

"Best goed "zei hij .Hij keek iedereen aan en groete hun .Hij zelf had een tatoo op zijn onderarm .Het was een tribal tatoo.Zijn zwaard hong in zijn schede .Zijn zwaard was goed afgewerkt het lemet glansde en had een blauwachtige kleur .En het heft was zwart rood achtig .
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:41 pm

felan kreeg ergedorst hij deed zijn zwaard terug en zocht naar het flesje rum dat nog rond zijn riem hing. aha, daar was het dan. het was nog maar een klein beetje maar dat kon hem niet veel schelen. toen het op was hing hij het weer terug. "heb jij nog wat de drinken ik heb echt dorst gast" zei hij en keek hem hoopvol aan. hij was nooit echt beleefd tegen zijn broer het was ten slotte zijn famillie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:43 pm

Hij gaf zijn flesje rum aan hem .Toen keek hij rond hij zag geen bekende gezichten .Het waar was zonnig en het water bewoog zachtjes .Soms hoorde hij wat gegiechel maar dat waren die nimfen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:47 pm

"en heb je hier al veel mensen ontmoet?" vroeg hij aan zijn broer. "ik ken deze mensen meer niet denbk ik." zei hij en keek even naar de andere en knikte. "wanneer ben je eigenlijk vertrokken." vroeg hij. hij paket het rumflesje aan en dronk er wat van. hij sloot zijn ogen van genot. hij gaf het rustig terug toen hij genoeg had gedronken. hij schoof wat naarachter en leunde tegen een dikke wilg aan. ondertussen keek hij vragend naar gabriël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:49 pm

"Ik ben net aangekomen en van vandaag eigenlijk en ja ik ken twee mensen "zei hij .Hij nam het flesje en stak het weg. Hij dacht even aan de wolf die naar hem was gekomen .Het was zijn oude huisdier .
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:52 pm

"en wie is dat?+" vroeg hij nieuwsgierig. hijkeek zijn broer met een grimas op zijn gezicht. "en zit er iemand intressant bij?" vroeg hij plagend en stoote hem plagend aan. "oud broertje van me" zijn zin klopte nergens op maar dat kon hem niks schelen. iedereen begreep het wel. of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:54 pm

" Nou alice en sarah ze zijn beide wel tof "zei hij .Hij keek hem aan en vertrok zijn wenkbrauw . "zo oud ben ik niet kleintje "zei hij .Hij was een kop groter dan zijn broer en zijn schouder waren ook wat breder .
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:57 pm

Shun keek droog naar de twee en zuchtte daarna. Hij keek naar het water naar zijn spiegelbeeld. Hij had geen famillie meer, al een tijd niet meer. Hij was daarom ook best eenzaam maar hij was er wel aangewend om alleen te zijn. Behalve in de nacht dan was hij nooit alleen. Hij keek weer even naar de twee en verdween daarna in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:01 pm

"dat is waar ook maar vvoor mij blijf je klein" al was hij dus veel kleiner. hij vond het best stil. "Is er leven hier?" vroeg hij aan iedereen. "En wees niet bang gabriël bijt echt niet hoor" zei hij dom. hij gaf gabriël een klap op zijn hoofd. "zie je wel hij reageerd niet eens." het maakte hem niet veel uit dat hij er één dubbel zo hard terug kreeg maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:14 pm

Gabriël gaf hem een stomp terug ."Ik bijt aleen men broer "zei hij toen .
Hij keek iedereen aan en glimlachte .
Terug naar boven Ga naar beneden
Felan

Felan


Posts : 57
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: nog niet
Krachten: is supersnel en is heel erggoed in zwaardvechten en kan in een wolf veranderen

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:16 pm

"zal wel" hij keek hem droog aan. "als je me ooit nog is slaat doe het dan minder pijnlijk" zei hij en wreef over zijn been. "nu doet het erg pijn" zei hij. hij begon dom rondtespringen op één been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:17 pm

"Moet je me maar niet head slappen "zei hij .Hij keek hem aan en glimlachte .Toen veranderde hij in een wolf die krachtig en wit was .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rustig rondkijken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.   rustig rondkijken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rustig rondkijken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig zitten..
» Rustig rondhuppelen
» Rustig stappen...
» weer alleen.... en rustig in de weilanden....
» Rustig rijden over de bedekte weilanden...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Nimfenmeer-
Ga naar: