Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verveling heerst

Ga naar beneden 
+5
Joël
white
Silver
Kovu
Amor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:31 pm

White keek ernstig toe naar de behendige bewegingen van silver .Eigenlijk in hans haar leven als mens had ze nog nooit zo een eenhoorn gezien meestal werden ze direct op de bbq gelegt en ogepeuzelt worden .Maarc deze was anders ze voelde de kraccht van de eenhoorn zo gmoeien door haar hanse lichaam .Maar er was iets vreemds een normale mens kan nooit de kracht voelen van een eenhoorn ze dacht na dit kan gewoon niet , ze haar hand voor haar mond ze dacht: als zij geraakt word voelde zij dat ook .Dit mag gewoon niet dacht ze ze keek met glimmende ogen naar Silver .Maar ondertussen begonnen haar benen ook met takjes te worden gedraaid ze evolueerde net zoals de eenhoorn ze keek naar haar benen en die zaten al vol takjes ze dacht na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:31 pm

Kovu keek naar de anderen. ''joepie nog meer mensen..'' zei hij droog en rolde met zijn ogen. ''als iemand me zoekt ik ben ergens op deze wereld..'' zei hij droog en verdween in het niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:35 pm

(mijn nichtvergeet altijd van acc. te wisselen XD dus voor alle duidelijkdeid ik ben White niet XD)

Silver vloog la,gs de boomtoppen. Aan de takjes kwamen nu ook kleine bloemetjes te hangen en aan haar hoorn zette de takjes hun baan verder. Silver steigerde in de lucht en maakte zich nog feller zodat het licht je haast verblinde. De lichstraal was maar van korte duur het nam veel krachten in beslag. Ze spitste haar oren toen ze een zacht muziekje hoorde. Ze kalmeerde maar bleef klaar staan op een aanval. Ze keek in de bossen en zag toen de jongen op zijn fluit spelen. Ze keek rond. Ze moest samenwerken met iemand. Ze vloog naar White en duwde haar op haar rug. "Komop dan!" Ze zette zich schrap en met een looping vloog ze terug naar boven.

(moeten even gaan eten White en ik. We zijn echt nichten hoor XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:38 pm

Joël glimlachtte kort en stond in een seconde 5 meter verder. Hij grijnsde kort

(Silver ik was eigenlijk niet aan het bijten xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:46 pm

(daarom dacht ik dat jullie dezelfde waren xD )

Amor begon eng te lachen. Ze spoot nog wat vuur naar de rest. In haar ooghoeken keek ze naar Joël. Woest sloeg ze metr haar staart tegen hem. "Weg jij!" riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:52 pm

Joël greep de staart van Amor en hij deed er een zwier mee en smakte haar tegen de grond. Daarna legde hij een knoop in haar staart. "trek je bek nog eens open en ik breek hem"zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:54 pm

(hihi zou ik ook hebben gedacht.)

Silvers poot raakte de grote vlammenzee. Woest draaide ze zich om. Ze stond klaar voor de tweede aanval. Ze vloog op naar boven zo hoog ze kon snel vloog ze terug naar beneden en draaide rond Amor. Ze raakte haar 1 keer op haar poot met haar vlijmscherpe hoorn en vloog dan weer snel om. Ze bleef rondjes rond Amor draaien en ze hoopte dat White nu een aanval ging doen vlak bij Amor. "Nu!" Riep ze luid en ze steigerde tegen de draak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:58 pm

Yuuki zat op een tak hoog in een boom ze had alles gezien het was niet eerlijk dat iedereen tegen dat meisje was.
Haar haar was donker geworden en haar ogen stonden boos, ze sprong omlaag en kwam zachtjes op het gras terrecht.
Snel liep ze naar Amor haar staart werdt vastgehouden door een jongen die onbekent was voor Yuuki, ze balde haar vuist en sloeg de jongen keihard in zijn gezicht zodat hij de staart zou moeten loslaten, daarna keek ze de eenhoorn aan.
'laat haar toch met rust met zijn alle tegen éen is niet eerlijk.' beet ze de jongen en het paard toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:00 pm

White hoorde silver nu zeggen zo rap ze kon vloog ze naar Amor , ze zei een spreuk en maakte een cirkel rond Amor daarna maakte ze een vuurbal en schoot ze direct naar Amor het was raak jess dacht ze inzichzelf . Ze lachte naar silver en ging naast haar weer vliegen ze keek naar de wonde aan haar staart ze zei weer een spreuk en de staart was met bloemen en fleurige blaadjes weer helemaan genezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:02 pm

Amor stond op en keek dom naar het meisje. "Wie ben jij" vroeg ze een beetje wantrouwig. Ze veranderde terug en keek droog naar de eenhoorn. "Jij beland echt op mijn bord" zei ze kil. De vuurbal had pijngedaan maar Amor had geleerd de pijn te negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:04 pm

Yuuki keek naar Amor en zei 'dat maakt niks uit weg wezen hier.'
Ze pakte snel de hand van het meisje vast en zetten het op een rennen, haar uithoudingsvermogen was bijzonder goed geworden door haar diervormen.
Snel verdween ze met Amor tussen de bomen en zei onder het rennen 'ik heet Yuuki Cross.'
De bomen schoten voorbij tijdens het rennen maar Yuuki hield Armor stevig beet en was niet van plan los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:06 pm

Amor probeerde zich los te wurmen maar dat lukte niet. Ze voelde zich nu een beetje een lafaard maar liep op het einde toch maar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:06 pm

Joël keek naar Silver. "zo"zei hij. Hij glimlachtte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:08 pm

Silver vloog naar Yuuki. "Ze lokte het zelf uit." Ze draaide zich om en gebaarde haar op hara rug te springen. "Je hebt de keus vecht mee of verveel je dood." Ze begreep dat Yuuki slecht was en vloogterug naar boven naar Amor. Lichte regendruppels vielen uit de hemel naar bendene. Eindelijk iets nuttigs. Dacht ze hoopvol. Met al haar krachten rpobeerde ze de wolken weg te duwen zodat kleine zonnestralen tevoorschijn kwamen. Ze hoopte dat er een regenboog zichtbaar werd. Als dat gebeurde werd ze machtiger en kon ze nu ook water gebruiken om te vechten. De zon kwam er door en de regenboog kwam langzaam tevoorschijn. Ze gebruikte het voordeel meteen en nam het water bij een dichtsbijzijnde rivier eruit. Ze maakte er een reuze druppel van en gooide die naar Amor. "Even afkoelen." Grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:16 pm

White keek tevreden naar silver " je hebt het gedaan " zei ze lief tegen haar
"Nu moet ik niets meer doen" zei ze grinnikent ze was het altij wel gewent om te helpen en nu moest ze niets doen " je blijf en je blijft voor altijd een goeie eenhoorn" zei ze een beetje gillend dat Amor het wel zou verstaan . Ze grinnikte een beetje en vloog naar silver, ze wou iets vragen maar er kwam niets uit uiteindelijk besloot ze het te vragen:" zou...ik .op ....je.... rug... mogen.???" Ze bloosde bij die gedachte ze wist eigenlijk dat het niet zou mogen maar het was het proberen waard daarna wachtent op antwoord ging ze weer bij joël staan ze draaide zich om om schaamte te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:16 pm

(uhmm ik wil niet lullig doen hoor maar Joél jou post is spam en Silver Yuuki en Amor zijn al weg en buiten jou bereik)

Yuuki trok Amor achter een boom zodat de druppel op de grond terecht kwam.
Daarna rende ze snel weer verder, ze hoopten eigenlijk dat Amor nog een stuk kon rennen.
Het bos werdt dichter en de bomen waren dichter bij elkaar, op een hoog tempo rende Yuuki nog steeds door struiken heen met Amor achter zich 'hoe lang kan je nog rennen?' vroeg ze.
Toen ze bij een groepje bomen kwamen stopten Yuuki even om haar lichaam uit te laten rusten en Amor rust te geven.


Laatst aangepast door Yuuki op za apr 18, 2009 9:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:20 pm

(maar iedereen negeert me ook >.<)
Joël keek wat rond. Hij rolde met zijn ogen. "nou leuk zeg"zei hij. Hij snelde op zijn snelste empo weg. Hij wou hier weg. Gewoon weg van hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:23 pm

(sorry had ik net niet gezien...)

Silver lande op degrond. "lafaard!" schreeuwde ze nog net. Ze wist dat het niets meer uithaalde. Silver keek verbaasd naar White. Ze viel verzwakt op de grond en zette zich terug recht. "Euhm..." Ze twijfelde. Voor ze haar ruiter koos moest ze goed kiezen. Het was bijna voor eeuwig. "Euhm..." Zei ze weer. "Misschien..." Ze wou White niet kwetsen door direkt nee te zeggen maar ze moest toch eerst nog zien. "Sorry, ik ken je nog maar net. En als ik er aan denk dat het voor eeuwig zal zijn moet ik toch nog even nadenken voor ik de grote beslissing neem."
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:25 pm

Youna kwam rustig aangelopen en keek iedereen dom aan. "Erm....hallo" zei ze dom. Ze wist niet wat er gebeurd was maar het was niet zo prettig dacht ze. "Ik ben Youna..en jullie zijn?". Ze ging op een steen zitten en keek Silveren Whte met grote ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:27 pm

" Het spijt me het flapte gewoon uit men grote mond" zei ze hans rood van schaamte.
Ze vloog wat verder op een heuvel en zette zich neer op de heuvel ze keek naar alles om haar heen .Ze zat met te veel schaamte om haar nog te tonen in silver haar ogen ze zat dsaar maar te kijken en besloot om te blijven zitten tot wanneer ze zich weer wat meer op haar gemak ging voelen maar dat was nu dus zeker niet.Haar hart zegt dat ze terug moet gaan maar haar lichaam dat ze moet blijven itten.Uiteindelijk bleef voor haar de beste keuze blijven zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:30 pm

Silver plooide haar vleugels terug in en keek naar youna. "hoi." Zei ze vriendelijk. Ze keek naar de brandwonde op haar linkerachter been. Het gloeide hevig. De regen was opgehouden maar de lucht bleef grijs. "Weet er iemand hier iets van brandwonde." Kreunde ze klaagelijk. Ze hoopte dat Youna of White een middeltje er tegen hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:33 pm

"Tuurlijk" zei Youna en liep naar een boom. Ze brandde een stuk schors van de boom. Daaruit kwam een vloeistof. Ze ving het op en smeerde het op Silver's poot. Zo dat zal wel wat helpen" zei ze vriendelijk "maar wat is er gebeurd?" vroeg ze nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:36 pm

"Ik heb wel iets in mijn tas zitten" zei ze een beetje weenend.
Ze vloog terug naar silver maar zag dat youna het al deed dus vllog ze weer naar haar vertrouwde plaats op de heuvel met haar rug naar youna en silver eigenlijk dacht ze inzichzelf dat wel iets tever aan het gaan is maar toch bleef ze zitten.






+


Laatst aangepast door whte op za apr 18, 2009 9:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinten

Quinten


Posts : 64
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Sarah... You're just the one for me :)
Krachten: Is snel en creatief met electriciteit (energie)

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:37 pm

Quinten liep wat rond. Hij zag wat mensen en een beest daar staan. Hij liep naar hen toe en glimlachtte kort "hallo"zei hij ter begroeting. Hij keek naar de kunsten van Youna "leuke krachten heb jij". Hij keek naar de eenhoorn en streelde haar kort. "Mooi beest" zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:41 pm

"Dank je" zei Youna vriendelijk. Ze deed een paar stappen achteruit en keek naar de brandwonde. "Dat ziet er al wat beter uit" zei ze tevreden. Ze ging in het zand zitten en keek voor zich uit. Naar het prachtige landschap dat zich uitstrekte over een groot gebied
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Verveling heerst - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verveling heerst
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verveling
» Verveling slaat toe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: