Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verveling

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Verveling   Verveling Icon_minitimevr apr 16, 2010 10:10 pm

Fire verveelde zich dood, gebeurde hier dan nooit iets? Snel nam ze de omgeving in haar op, het was een sobere omgeving met alleen een paar bomen waarvan de tte meeste sparren waren. Ze zuchtte hier gebeurde dus ook niet veel, misschien wat mensen die hier wandelde, al was het niet een mooi bos ze voelde dat ze toch niet alleen was, het leek wel of er schimmen rondwaalde en haar onderzochtten. Ze balde haar vuisten, ze mochten maar probeern. Haar vuisten vatet vuur, dat was nu niet wat ze wilde maar ja.. Ze keek rond opzoek naar dood hout, het werd hier snel donker, al kon je niert goed zien o de zon scheen of niet et was er ijzig stil ook geen enkel dier of wezen opzoek naar iets. Ze spuugde op de grond. Wat was het her saai. Ze zoch wat dode takken en maakte daarmee een stapeltje en met haar hand maakte ze eht vuur, ze hield van vuur het was het enigste dat bleef leven in haar. De rest waren allen maar avge gerrinneringen zoals haar famillie ze ahd nooit echt haar famillie gekend, ze waren er vandoor gegaan dat wist ze nog goed genoe en daar zouden ze op een zekere ndag voor boeten..
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimevr apr 16, 2010 10:34 pm

Oliver zat in een dode boom, een toffee te eten, hij vond die altijd al lekker, hij genoot ervan tot hij een meisje zag lopen. Hij bekeek elke beweging die ze deed en ze maakte een vuur. Hij grijnsde en een van zijn handen werd zwart. Hij keek er met grote ogen naar en zijn ogen werden ook pekzwart. De dark genie had zijn lichaam overgenomen, dat gebeurde wel vaker. Hij sprong van de dode tak af van waarop hij zat en hij landde voor het vuur, voor het meisje. Een grijns speelde op zijn gezicht en zijn hoektanden waren scherp, zoals altijd, maar hij was geen vampier. Hij keek het meisje aan en zei met zijn zware stem "Hallo''. Hij wachtte rustig op enige reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimevr apr 16, 2010 10:45 pm

Grijnzend hield ze haar handen boven haar vuur, het was koud zelfs voor haar, ze kon haar krachten niet gebruiken als ze te koud had maar nu met het vuur viel het wel mee. Opeens keek ze achter zich er sodn een jongen onder de invloed van één of andere kracht waar ze zicht niet intresseerde. "Wat moet je?" vroeg ze bot. Ze keek hem even raar aan, wat deed hij hier? Wilde hij meisjes irriteren of had hij gewoon een te hoog ego en kon hij het niet laten om een beetje stoer tegen haar te doen haar bang te maken, maar haar hoefde hij niet bang te maken, ze zou haar wel kunnen verdedigen, ze had nog steeds haar draak die in haar opkwam als ze in een gevecht echt boos werd. Het was haar tweede lichaam haar dat moest hij allemaal niet weten dat waren niet eens zijn zaken niet. Ze keek hem wantrouwid aan, ze ahd steeds haar handen boven het vuur geouden om haar krachetn niet te laten ontdekken lmaar waarschihjnlijk hield hij haar al een tijdje in de gaten dus wat maakte het uit? Ze liet haar handen in het vuur zakken eht was voor haar een kick zo dicht bij vuur te zijn, haar ode oge gloeide op en ze keken hemp diep aan, hi was een indringer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimevr apr 16, 2010 11:06 pm

Oliver grijnsde en keek Fire aan. "Gewoon, ik hield je al een tijd in de gaten en wou wel eens kennismaken met je". Hij kruiste zijn armen voor zijn borstkas en hij zag dat hij niet gewild was, dat boeide hem wel niet zozeer. Hij keek hoe ze haar handen in het vuur liet zakken en hij liet het vuur ineens doven door er duisternis op te laten drukken. Hij trok een wenkbrauw omhoog toen haar rode ogen oplichtten "Wat nou? Word je boos? Ocharme toch meissie toch". Hij werd helemaal gevuld met de haatgedachten van de Dark Genie, dit was niet goed...

[inspiratieloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 3:29 pm

"Kennismaken?" ze moest er bijna van lachen, Kennismaken zij vond het mee overvallen en irritant doen. Ze zuchtte diep toen hij haar vuur doofde, ze deed het op een wip weer aan en vedeer zei ze er niks om, dat soort jongens kickte er op om meisejs zoals haar te vervelen. "Wa moet je?" vroeg ze geirriteerd. "Als je wil vechetn doe dat met iemand van je eigen leeftijs en grootte of nee dat lukt voor jou zeker niet hé? Je moet een meisje hebben omdat de jongens je allemaal inmaken, zielig hoor!" zei ze en keek heme even aan, het raakte haar ergens wel een haar t(attoo in een vorm van een draak begon e gloeien, eerst deed het pijn maar ze was eht nu toch aol zo gewoon. "E wat wil je nu? Mij lastig vallen of gewoon een beeje intressant komen doen?" zei ze mompelend. Veel kon het haar niet schelen en ze ging gewoon verder ze maakte mooi draakfiguren in het vuur, ze ontspande er van dan stond ze in contact met haar dier, de vuurdraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 6:31 pm

"Ja madame"zei Oliver en hij boog voor de lol. Hij grijnsde nog steeds en de Dark genie zou zo vast zijn lichaam overnemen, hij zuchtte binnenmonds en probeerde zich nog te verzetten. "Wat ik wil? Wat een vraag zeg, ik wil, ik wil... Hmm... Even denken... Ik wil vrienden, dat is het!". Hij zuchtte en keek even rond "Er zit een vreselijke kracht in me, en die gaat me overnemen, kan je me helpen... UUURRRggggghhhh....". Hij kromp ineen en kneep zijn ogen toe "Versla het... Ookal is het... urrggg... Haast, onverslaanbaar... Je moet het.... uuurrrrgggggAAAAAAA!!!!". Het was te laat, heel Oliver's lichaam werd groter, gespierder en er verscheen een oog op zijn voorhoofd, zijn lichaam kleurde paars en zijn kleren verdwenen, tegenover de Dark Genie was Fire maar mini. Dark Genie lachte en bekeek Fire "Zozo wat dacht je? Je wilt vechten merk ik?". Hij lachte nog harder.

[kijk character sheet voor plaatje]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 9:07 pm

Fire keek op toen hij een dom antwoord gaf. "Ik leef alleen!" zei ze en keek hem snel aan. Ze was niet sociaal, ze hielp alleen mensen als het voor haar goed uitkwam. Grijnzend keek ze hem aan. " Zo wanhopig?" vroeg ze gemeen. Het kon haar niet schelen wat er met hem gebeurde. Zij was alleen en leefde alleen , andere mensen konden haar niet veel schelen. Ze zag hij transformeerde en ze lachte even. "Warom zou ik, geef mij één goeie reden?" haar ogen gleden langs het monster die in de jongen zat. Het was zijn eigen probleem, hij mocht maar weggaan anders zou zij is iets laten zien. "Zucht" zei ze luidop en liet daarbij ook een diepe zucht horen. Afwachtend tuurde ze maar in haar vuur waar stilaan een rde draak uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 10:01 pm

"Wauw mij afkatten"zei Dark genie en hij grijnsde breder. Zijn rood doorbloedde ogen gingen naar het vuur dat weer gecreeërd werd. er verscheen een draak in, "Nu vrees ik je echt hoor"zei hij met vol sarcasme en hij balde zijn enorme vuisten. Nee kwaad was hij niet, alleen geamuseerd. Zijn eeuwig brede grijns bleef op zijn smoelwerk staan. Hij klapwiekte met zijn vleugels en gromde eens, vreemd genoeg "Je hoeft me niet te helpen" gromde Dark Genie. Vrees... dat had Oliver die nog steeds tegenwerkte in het lichaam dat door de Dark Genie werd overgenomen...

Dark Genie lachte "Oliver stribbelt wat tegen binnenin" zei hij met een grijns en hij bekeek de rode draak nog eens "Wat kan het ding? Leg me dat eens uit". Hij bekeek het ding en geeuwde daarna eens "Honger" bromde hij en hij greep een raaf in een boom en verorberde die in een keer. Hij likte zijn lippen "Dat smaakte, na 300 jaar niet meer gegeten te hebben", nu kreeg hij een zelfvoldane grijns op zijn gezicht. Hij keek Fire aan en wachtte af...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 10:11 pm

"Ik kat je niet af, ik verveel mij gewoon een beetje, en als je wil ik blijf en jij gaat weg! Ga iemand anders om hulp vragen ik help alleen als het mij uitkomt!" zei ze en keek hem even aan in zijn drie ogen, maar in wele ogen moest ze hen aankijken, het bovenste? Maar wat maakte het ook uit. Soms kon je haar snel boos krijgen maar je moest bij haar gewoon de juiste woorden vinden en die vond niemand buiten diegene die ze echt kende al waren dat er niet veel. "En denk je echt dat het mij uitmaakt dat jij mij vreest", zei ze een beetje geirriteerd, ze was nu net in contact met haar dier en nu moest hij haar onderbreken. "Als ik je dan toch niet mag helpen wil je dan weggaan?" vroeg ze weer sissend. Ze hield er niet van als mensen of wezens haar onderbraken, en ze had trouwens toch geen zin om te vechten. Toen hij weer vragen begon te stellen rolde ze alleen verveeld met haar ogen en concentreerde zich weer op het vuur, wilde hij echt intressant doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 10:27 pm

"Ik zoek geen hulp "bromde Dark Genie en hij schoot een schaduwbal op Fire af, natuurlijk, die een paar millimeters naast haar ontplofte. Hij lachte, dat vond hij weer leuk. Hij grijnsde en steeg op door middel van zijn vleugels die op en neer gingen op een snel tempo. Hij grijnsde en keek wat rond in de lucht die asgrauw was. Mooiste kleur die er bestond, vond Dark Genie zelf. Hij kruiste zijn armen voor zijn te wreed gespierde borstkas. Natuurlijk wou hij boeiend doen, dat was de bedoeling. Hij schoot met zijn derde oog en zwarte laserbeam af op een boom, die tot as verging, nee hij wou dat gewoon doen voor de lol. Niets meer, niets minder, hij wou vernieling zaaien eigenlijk. Misschien was de goedzakjes vermoorden een beter idee? Misschien wou iemand hem daarmee helpen. Hij had alleen geen flauw benul van wie hem kon helpen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitimeza apr 17, 2010 10:46 pm

"Zal wel, en als je toch geen hulp nodig heb wat doe je hier dan?" vroeg ze en keek hem aan. Ze negeerde de aanval, wat maakte het ook uit ze stond in contact met haar draak en als ze die bij zich had kon er haar niet veel gebeuren, de kracht van die draak was erg hoog. Waarschijnlijk wil hij iets van me, dacht ze in zichzelf, maar ez kon niet achterhalebn wat! Zuchtend keek ze rond, het monster had een boom vernield en ze rolde nogmaals met hara ogen, was dat dan alles wat hij kon laseren en eng doen? Wat maakte het ook uit. Het was vervelend dat de zon onderging want als de zon reeds onder was namen haar krachten af, erg was het niet want ze was niet echt van plan om die te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verveling Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling   Verveling Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verveling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verveling slaat toe
» Verveling heerst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Het verboden woud-
Ga naar: