Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verveling heerst

Ga naar beneden 
+5
Joël
white
Silver
Kovu
Amor
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 6:28 pm

Amor liep wat rond. Ze verveelde zich stierlijk en ze werd er gek van. Ze zuchtte en ging op een bank zitten. nergens zag ze een levende ziel. Alleen maar het geluid van de wind verbrak de stilte. De verlaten school lag er vredig bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 6:51 pm

Kovu sprong ineens uit de bosjes en lande voor Amor. Hij gromde naar haar. ''wie ben je vreemdeling?'' vroeg hij grommend en bleef in een dreigende houding een meter voor haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 6:59 pm

Amor keek droog naar Kovu. "Ik ben Amor" zei ze. Ze rolde even met haar ogen. "Ben je hier om je aan te stellen?" vroeg ze aan hem en keek even weg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:10 pm

Een grote windvlaag kwam naar beneden. Silver kwam sierlijk aangevlogen en lande iets verderop. Ze rekte zich uit en plooide haar vleugels in. Ze nam een grote hap van ene stukje gras tot ze plots stemmen hoorde. Nieuwschierig liep ze er op af. Ze zag rare wezens. De mens kende ze ongeveer maar van dat andere geelachtige dier had ze nog nooit gezien Ze briesde en hinnikte kort om te zien of ze te vertrouwen waren. Veel dieren en mensen wilden maar al te graag een eenhoorn als huisdier maar dan hadden ze hier de verkeerde voor zich. Zeschraapte met haarhoef over de grond en na een lange stilte zei ze eindelijk. "Ik ben Silver."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:15 pm

''nee ik ben hier zodat ik weet tegenover wie ik sta'' zei hij kort. ''en ik ben Kovu'' zei hij daarna droog. Daarna keek hij naar de eenhoorn. Nee he.. dacht hij en rolde met zijn ogen. Nog even en hij kreeg er nog honger van om dat beest daar te zien staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:18 pm

Amor haar ogen rolde naar Silver. "Ik ben Amor" zei ze droog. Ze had gehoopt alleen te zitten maar dat was dus niet gelukt. Ze zuchtte eens diep. "En wat doe jij hier?" vroeg ze kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:19 pm

Silver zag de blik van Kovu en wist meteen waar hij aan dacht. Ze bleef staan waar ze stond maar ze kon elk moment wegvliegen. Ze zuchte even. Het was nu precies 1 jaar geleden toen ze werd vrijgelaten en toen ze haar familie moest verlaten. Ze schudde haar hoofd en dacht er maar even niet. Silver keek naar Amor. "Eten." Zei ze ook droog. Ze veolde zich hier niet op haar gemak. 2 wezend die zich blijkbaar dood aan het vervelen waren en die nog humeurig waren ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:28 pm

Amor snoof even. "Daar ben ik veel mee" zei ze droogjes. Ze stond op en liep naar de eenhoorn. Ze keek in het oog van de eenhoorn. Zou het lekker smaken dacht ze. Ooit had een mens eens gezegd dat zo'n beesten lekker waren op de BBQ
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:30 pm

Silver rook onraad. Har hoorn gloeide en ze sprijde haar vleugels lichtjes uit. "Als je dat maar laat." Zei ze nors. Ze moest oppasssen. Eenhoornvlees kon inderdaad lekker zijn. XD. Ze zette haar staart fier in de lucht. "En mag ik dan vragen wat u hier doet?" Ze hoopte om zo een gesprek te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:41 pm

"Maakt dat wat uit?" vroeg Amor onverschillig. Ze stapte rustig een cirkel rond Silver. "Zeg smaak jij....erm het gras lekker" verbeterde zichzelf. Ze een paar stappen dichten naar Silver en grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:47 pm

whte zat op een heuvel ergens op het gras. Ze keek vanboven naar de eenhoorn die in gevaar was .Ze vloog er naartoe zo snel ze maar kan .Ze lande voor de eenhoorn en keek in de richting van Amor " .Wat zou je willen doen met haar eh" zei zei kil. Ze keek naar alles rond haar en wachte op antwoord " je zou wel is moeten durven 1 hand naar die eenhoorn te steken dan zou je er pas van krijgen" zei ze . Ze keek triestig in de ogen van de eenhoorn.Ze dacht eigenlijk wel dat de eenhoorn wel haarzelf kon beschermen, maar whte moet er altijd bijstaan altijd. Er kwam een stevige windvlaag met blaadjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:50 pm

Joël rende aan 200 per uur voorbij de mensen. Hij stopte 2 meter verder en keek naar de drie. "oh hallo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:51 pm

Silver hinnikte en keek even naar de nieuweling die vlak voor haar stond. Ze spreide haar vleugels en vloog naar een rots waar ze zich rustig op neer zette. "Ja ik zal vast lekker smaken." Grijnsde ze. "Maar je moet me eerst te pakken krijgen." Ze schraapte weer met haar hoef op de steen. Haar hoorn gloeide nog steeds. Ze wapperde met haar vleugels zodat er stof op kwam zetten. Je kon Silver niet meer zien. Plotseling stond ze vlak achter Amor en briesde in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:55 pm

Joël keek naar Silver "Kan je 200 per uur lopen?". Hij grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:57 pm

Amor keek een beetje boos naar naar Whte. "ooh ik zou niks met die eenhoorn durven doen hoor" zei ze spottend. Ze duwde haar ruw op zij en liep naar de eenhoorn. "Verdween rotbeest of je ligt op mijn bord".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 7:58 pm

Joël greep Amor's keel. Hij had wat teveel kracht gezet en neep bijna heel haar keel fijn. "Dat beest blijft leven"
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:00 pm

white keek even naar joël en dan weer naar Amor.Ze kon haar gewoon niet uitstaan.Ze bleef kijken naar Amor en ze zei:" euhhh hallo joël" . Opeens zag ze de stofwolk naast Amor's schouder en knikte te tevreden" dat is dus pa een eenhoorn" zei ze vriendelijk. Ze wou ik iets doen tegen Amor ze sprakeen spreuk uit dat alle bloemblaadjes in haar gezicht kwamen te vallen.White lachte zich te pletter en keek nog is grinnikent naar de eenhoorn. Nu richte ze weer haar blik naar Joël " ik weet dat ik wat rare spreuken heb maar ze blijven me goed doen lachen" zei ze grinnikent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:03 pm

Silver bleef rustig staan. "Dwing me." Zei ze vasberaden zonder enige twijfel in haar stem. "Of durf je niet." Ze wist dat ze met meer waren dus Amor had geen schijn van kans. Ze stijgerde even toen ze Joel inneens wild naar Amor zag springen en haar aan het bijten was in hara nek. Ze liet hun doen en keke toe. Als het nodig was zou ze wel eens gaan helpen. Ze moest haar krachten sparen voor als het echt nodig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:05 pm

Amor grijnsde/ "ooh nu heb je me" zei ze zielig. Ze flitste zich weg en stond nu achter Joël. Ze pakte een zilveren ster en zette die bij zijn keel. "Durf dat nog eens te doen en je bent dood begrepen".
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:09 pm

Nu ging het weer aan white zijn dacht ze.Ze sprak nog is een rare spreuk uit om te tonen dat ze sterker waren dan haar. Ineens kwam er een hevige storm boven Amor's hoofd.Nu liet ze haar even doen en ging naast joel staan .ze grinnikte even maare ging toen weer verder zonder enige twijfel maakte ze een grote ballon met haar vingers en liet hem knakken naast Amor's oor .
Nu was het wel genoeg dacht ze. Ze heeft al genoeg dingen op haar af zien komen. Nu beef ze even kijken naar Amor wat ze zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:12 pm

Silver wist dat ze moest toeggrijpen. Ze consentreerde zich op de grond en liet er kleine plantjes uitkomen die zich rond de benen van Amor wikkelde en zich stevig vastzette. De plantjes groeide en kwamen nu tot aan haar armen en haar nek. Zo kon ze de ster niet in Joels hals prikken. Ze ging op ene veilige afstand staan en keek naar Amor die vastzat in het groen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:14 pm

( duidelijk xD )

Amor veranderde in een zwarte draak. Ze spuwde vuur zodat ze los kwam. . "Wacht maar af" zei ze kwaad, haar ogen stonden vuurrood en ze ging zich zeker niet gewonnen geven. "Kom maar op" zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:19 pm

White keek toe hoen ze gingen vechten als het misliep kon het haar laatste dag als Amor wel zijn. ze lachte aan die gedachte ondertussen hielp ze joel uit de greep van Amor en maakte een teken dat hij daar vandaan moest gaaan White ging naar een plek en ging daar zitten toekijkent naar de eenhoorn en de mens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Posts : 36
Join date : 18-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog geen enkele eenhoorn gezien...
Krachten: Kan je gevoelens voelen, ze kan de pijn, vreugde, verdriet enz. voelen van haar ruiter

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:24 pm

Silver maakte zich groot en er verscheen een witte glans over haar heen. Haar ogen werden verlicht en haar hoorn werd langer. Ze maakte zich klaar en vloog door de lucht. Ze kon nog net het vuur ontwijken. De bomen ruisde en er kwam een storm op zetten. Ze klapte met haar vleugels en maakte zo een soort van bol en gooide die tegen Amor. Ze evolueerde steeds verder.Rond haar benen kwamen kleine takjes die zo sterk waren dat ze de huid van Silver konden beschermen. Ze liepen zo verder tot haar buik. Klaar om aan aanval van Amor te ontwijken vloog ze van links naar rechts zodat Amor meer moeite moest doen om haar te ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caim

Caim


Posts : 90
Join date : 17-04-09
Age : 31
Location : Alkmaar

Anime profiel
Leeftijd: 25 jaar.
Partner: I don't care about the gender
Krachten: Vuur, schaduw en steen.

Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:28 pm

Caim kwam rustig aanlopen in een oogwenk overzag hij de situatie. Caim zuchtte even en ging een meter bij de rest vandaan tegen een boom aanzitten. Misschien kon hij de gespannen sfeer wat kalmeren met muziek. Maar veel hoop had hij er zelf niet echt in. Toch zette Caim zijn blokfluit aan zijn lippen en begon te spelen.
https://www.youtube.com/watch?v=KEJa_VgpIAc&feature=related
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verveling heerst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verveling heerst   Verveling heerst Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verveling heerst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verveling
» Verveling slaat toe

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: