Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zitten kniezen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:39 pm

Hij keek haar aan en keek naar de ketting .Hij nam ze vast en drukte ze tegen haar hart ."Hij zal altijd bij je zijn "zei hij vriendelijk .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:41 pm

Tala snikte.'Dat is waar.'Zei ze.'Hij lig vlak bij mijn oude dorp begraven.'Zei ze.Ze keek naar de ketting.'Ik heb hem beloofd dat ik gelukkig zou worden.'' Zei ze.Ze keek naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 3:16 pm

"Dan moet je die belofte waarmaken meisje "zei hij .Hij keek haar aan en wreef over haar haar ."Ik zal je beschermen als je hulp nodig hebt"zei hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 3:19 pm

Tala keek omhoog.'Dan zal ik eerst 1 belofte aan mezelf waar maken.'Zei ze.Deed haar hoofd een stukje naar voren en kuste hem
(ik ben er straks wer denk ik )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 3:32 pm

Hij stond even versteld en keek even weg .Toen keek hij wer en glimlachte ."Luister je bent misschien op me maar geef me nog even tijd en dat geld ok voor WHITE "riep hij naar white en zei hij tegen Tala .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:21 pm

Aerynne brieste boos naar White en keek op toen ze Tala en Gavin zag....
ze brieste en deed haar oortjes naar voren...
ze voelde wat Tala ook voelde en liep rustig naar de 2 toe.
ze duwde troostend haar neus tegen haar wang en brieste zacht.
ze keek even naar Gavin en schraapte met haar hoef over de grond....
ze zwiepte met der hand en gaf een zachte hinnik.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:24 pm

White was heel erg geraakt door hem.
Ze liep weg zonder iets te zeggen nu zou hij zeker nieks meer van haar moeten verwachten hij verdiende het niet dacht ze inzichzelf.
"Nou dat moest je weer luidop zeggen eh" zei ze nog achter haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:25 pm

"Rustig meisje "zei hij tegen haar .Hij aaide haar over haar nek en keek dan weer naar Tala .Hij hhad in zijn hart zijn keuze al gemaakt maar hij wist nu even niet wat hij moest ."White wacht "zei hij .Hij zuchte .Hij steeg naar de hemel op en verwachte dat daar iets op hem wachte .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:27 pm

White hoorde hem nog iets zeggen maar keek niet achterom nu was zij van hem geraakt dan hij van haar.De tranen prikten in haar ogen.Nu wist ze even niet wat ze moest doen.leef maar lopen en lopen tot ze aan een rivier kwam, ze zette zich neer en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:29 pm

Aerynne keek verbaasd naar Gavin die opsteeg.
ze brieste en begon te glinsteren.....
ze veranderde in een engel en ging naast Tala zitten.
"het komt goed...." zei ze glimlachend naar Tala.
ze keek toen weer omhoog naar Gavin....
ze dacht hij was leuk.... alleen ik ben een paard dat kan niet.... en hij heeft vast al iemand anders in zijn hart.....
ze zuchte diep en keek toen weer naar Tala.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:32 pm

White zuchte en keek om zich heen nu moest ze even niemand om haar heen hebben."Waarom moet het ook altijd zo afopen" zei ze.Ze zag ergens een paar vogels in de lucht"Die hoeven zich tenminste geen zorgen te maken" ze lachte even bij die gedachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:33 pm

Gavin lande weer naast haar ."White ...ik "zei hij .Hij kreeg er niet meer uit .Hij kon zich nu zelf vermoorden .Maar hij moest alles goed zetten .Hij was niet alleen krijger maar ook heler.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:36 pm

"Wat moet je nu eh" ze keek hem boos aan en vlugte nog meer de bossen in ze moest hem voor haar part niet meer zien.
Zo hard had hij haar gekwetst nu denkt iedreen dat zij een lafaard is en het ergste was voor haar ze wou een band scheppen met het paard maar dat is ook al stuk.
Ze zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:39 pm

Hij ging achterhaar aan ."Het is niet mijn schuld ik kan er niet aan doen dat iedereen op me valt "Riep hij kwaad . Hij hielt halt dit was een verloren zaak dacht hij .Nu werd hij gehaat en geliefd door 2 mensen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:41 pm

Aerynne keek om en zag white wegrennen.....
ze keek verbaasd naar Gavin en zuchte.
ze liep naar hem toe en vroeg rustig "wat is er gebeurd...???"
ze keek hem vragend aan en frutte aan der haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:41 pm

"Ah nu gaat meneer wat gaan denken dat hij de knapste is, ja mooi niet je kan de boom in" riep ze hans overstuur."Ga maar met die zekere Lana wat gaan chouwen maar niet met mij" ze keek hem heel erg kwaad aan en schopte zo hard ze kon op een steen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:45 pm

Hij hield die tegen ."Ik denk dat niet maar ik heb een missie van men ouders voor ze ontvoerd werden gekregen ik moest vrede bewaren en nu denk je dat ik kwaad ben op je mooi is dat "zei hij .Hij keek haar aan en hij wist niet zeker of dit voor de laatste keer zou zijn .Toen klapte hij zijn vleugels uit en zei nog "Ik hou nog van je maar je hebt men hart ook gebroken ".Toen steeg hij op en verdween .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:47 pm

"Ja dat is dan jouw probleem" zei ze nog kwaad achter hem.
Zelf stapte ze verder en keek nog met een laatste blik naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:47 pm

Aerynne vloog terug naar de andere kant van het meer....
ze zuchte diep en wist niet wat er gaande was.
ze keek naar de hemel waar de zon weer langzaam op kwam.
ze keek naar der vleugels die mooie glinsterde in de ochtendzon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayla

Kayla


Posts : 10
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: -
Krachten: ijskrachten, waterkrachten

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:47 pm

kaymla kwam gevlogen. ze lande voor hen en keek ehn aan. ze voelde onrust. maar veel kon het haar niet schelen. "hoi" zei ze vriendelijk. ze wist niet goed waar ze was dus ze wilde het vragen, maar daar wachte ze mee als ze haar zouden gaan negeren zou dat ook niet de moete waard zijn. rucstig ging ze zitten en keek de twee aan die aan het ruzie maken waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:49 pm

"En wat moeten jullie hier" ze keek kwaad naar hem maar zag dat het lieve mensen waren."Ehhhh sorry, ik ben wat overstuur"zei ze wat verlegen.
Ze keek naar het paard die er ook bij stond."Van mij moet je ook niets hebben heh" zei ze met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:50 pm

(aerynne ik stond aan de andere kant van het meer en was een engel geworden..... sorry voor de spam)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayla

Kayla


Posts : 10
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: -
Krachten: ijskrachten, waterkrachten

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:51 pm

"ik zoek de weg maar ik vind hem niet!" zei ze rustig. ze ging weer rechtstaan. "ik ben kayla" zei ze vriendelijk tegen haar. "wat is er?" vroeg ze nog is. ze was erg nieuwsgierig wat er allemaal was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 5:53 pm

"Ik ben White,ik heb boel met men partner die hij nu niet meer is hij denkt dat iedreen op hem is daarom wil ik hem niet meer zien." zei ze nog kwaad.
"Naar waar moet je" zei ze vriendelijk.
"Misshien ga ik wel met je mee "zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitimema apr 27, 2009 6:21 pm

Tala keek naar Aeryenne.Ze snikte.'Ik doe alles verkeerd,Eerst mijn paard,En nu dit.' Zei ze.Ze huilde.Waarom had ze Gavin uberhaupt gekust?.Een gevoel in haar zei dat het moest.Ze pakte haar ketting vast,Dit is het kokertje met het haar van Prince en het wolvenbeeldje.Ze snikte meer en de tranen rolde over haar wangen.'Waarom ben ik zo dom.'Zei ze tegen De engel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zitten kniezen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zitten kniezen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig zitten..
» Zitten wachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: