Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zitten kniezen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:46 am

Aerynne hoorde wat zijn moeder zei....
"je moeder waarschuwde je hé????" ze keek hem aan.
ze brieste en zwiepte met der staart.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:49 am

"Ja het gevaar is op weg "zei hij .
Dat was wat zijn moeder zei .
Hij keek haar aan en keek naar zijn armband .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:55 am

Aerynne keek ook naar zijn armband.
ze liep naar hem toe en brieste.
ze zwiepte met der staart en vroeg "wat is dat voor 'n armband...???"
ze had der oortjes naar de armband gericht en hinnikte zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:56 am

"De armband die ik kreeg van mijn vader "zei hij .
Het was een kristallen uitgesneden leeuw .
"Iedereen van de familie heeft ofterwijl een ketting of een armband of een zwaard waar de leeuw bij is "zei hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 12:59 am

Aerynne keek nieuwsgierig naar de armband....
"wauw hij is echt mooi...." ze glimlachte.
"iedereen die nakomeling is van de eenhoorn heeft een spierwitte hoorn die speciaal gedraaid is en iedere familielid heeft een ster... op de voorbeen....." ze brieste en zwiepte met der staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 1:01 am

"Dat is waat "zei hij vriendelijk tegen haar .
Hij zag haar een beetje als familie en dat dacht hij ook .
hij glimlachte en keek naar de lucht .


(ik moet weg kijk ij afwezigheid topi in babelhoek waarom)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 1:04 am

Aerynne glimlachte en haar vleugels begonnen te glinsteren....
ze schudde zich uit en haar vleugels waren spoorloos verdwenen.
ze brieste en gaf Gavin een lik....
ze ging in het gras liggen en keek nog even naar de 2 sterren.
ze zwiepte rustig met der staart en haar oortjes hingen slap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 1:06 am

Gavin ging liggen en viel al snel in slaap .
Hij keek nog even en dan sliep hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 1:08 am

Aerynne keek naar Gavin die in slaap viel....
zelf gingen haar ogen ook half dicht en viel ze in slaap....

(doeiiiii tot overmorgen dan Wink)
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 6:36 pm

White kwam aanvliegen ze vloog in de lucht maar uiteindelijk zag ze Gavin met een paard zitten zze vloog ernaartoe."Ehh hoi" zei ze vriendelijk tegen het paard en Gavin.
Het paard had ze al tegengekomen dus stak ze heel voorzichtig haar hand uit daarna kriebelde ze voorzichtig aan haar neus in de hoop dat ze het zou toelaten."Euhh Gavin,ik wil me exuseren voor mijn dom gedrag maar ik wil terug met jou zijn ik mis je heel erg." ze keek wat huilent naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 6:50 pm

white schreef:
White kwam aanvliegen ze vloog in de lucht maar uiteindelijk zag ze Gavin met een paard zitten zze vloog ernaartoe."Ehh hoi" zei ze vriendelijk tegen het paard en Gavin.
Het paard had ze al tegengekomen dus stak ze heel voorzichtig haar hand uit daarna kriebelde ze voorzichtig aan haar neus in de hoop dat ze het zou toelaten."Euhh Gavin,ik wil me exuseren voor mijn dom gedrag maar ik wil terug met jou zijn ik mis je heel erg." ze keek wat huilent naar hem.
(sorry voor spam, eum..... white we liggen te slapen dan kan je niet hoi zeggen en aerynne vertrouwd je niet dus kan je haar ook niet kriebelen zo wantrouwd ze je juist nog meer)
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 6:56 pm

( ok dan sorry voor spam


White kwam aanvliegen en zag een mens en een paard slapen ze ging ernaartoe en keek ernaar ze herkene het paard van in de grot en Gavin was haar vroegere partner ze zuchte bij die gedachte.Ze zette zich voor hun twee en keek ernaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 6:58 pm

Aerynne werd langzaam wakker.....
ze stond op en rekte zich uit en brieste....
ze keek naar White en legde haar oren in der nek en ging voor Gavin staan.
ze steigerde bang naar White....
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:01 pm

White deed rustig een stap naar achteren en fluisterde lieve woordjes naar haar.Ze had een appel in haar zak en liet die voorzichtig op haar hand glijden.
"Ziezo meid" zei ze vertrouwd naar het paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:02 pm

Aerynne brieste naar haar....
ze steigerde en schopte de appel uit der hand.
ze deed der oren in der nek....
ze dacht ik vertrouw haar niet.... ze vraagt dingen terwijl ze me niet eens kent.....
ze reageerd boos naar haar en beschermde Gavin.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:05 pm

Ze was nogaltijd rustig en keek heel rustig naar haar om haar iets te proberen te zeggen.Ze ging rustig naar achteren om te tonen dat ze hun niks ging doen.white bleef maar naar het paard kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:07 pm

Aerynne brieste en snoof naar haar....
ze waarschuwde dat ze weg moest gaan.
ze begon te steigeren en kwam dreigend dichtbij.....
ze draaide der kont naar haar en was van plan om te trappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:09 pm

Ze stapte nog meer achteruit ze wist even niets te doen en liet zich vallen op de grond van haar mogt ze trappen ze wou zelf gewond raken om iemands vertrouwen te winnen.Daarna zei ze vanop de grond:" Oke jij wint trap me maar het maakt me toch niets uit" ze keek naar de grond en niet meer naar het paard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 1:01 pm

Tala keek naar het paard en zei:'Hallo,Daar,Kalm.' Tala had ervaaring met paarden.Ze had in haar eigen dorpje er ook 1 gehad.Dat paard was een hengst en heette: Prince.Hij was zo lief,Tala kon hem nooit vergeten.Prince,Haar paard,was doodgegaan van ouderdom.Bij het zien van dit paard,kwamen alle herinneringen naar boven van Prince.Er liep een traan over haar wang en er volgde een korte snik.Ze ging zitten.Ze trilde een beetje.en er liep nog een traan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:24 pm

Hij liep even naar Tala en trooste haar ."Hey wat is er "zei hij tegen haar .Hij sloeg zijn arm om haar heen om te troosten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:26 pm

Tala snikte.'Het is niks maar ik had vroeger een paard,Prince,Hij was de aller liefste,En bij het zien van dit paard.'Ze keek naar Aeryenne.'Dat doet me denken aan hem en aan de mooie tijden met hem,Maar nu is hij weg..'Zei ze.Ze staarde even voor zich uit en liet nog meer tranen rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:30 pm

"Rustig maar ik ben er voor je "zei hij tegen haar .Hij keek haar aan en glimlachte troostend .Hij wreef over haar rug en glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:32 pm

Tala omhelsde hem stevig.'Ik mis hem.'Zei ze.Ze huilde nu echt.Haar oortjes hingen slap tegen haar hoofd en ze keek Gavin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:34 pm

"Ik heb alleen een wolf gehad en men ouders dan en ik mis ze ook "zei hij .Hij keek haar troostend aan en glimlachte .Hij keek haar aan of ze misschien iets had wat haar eraan liet denken .Misschien een ketting .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitimema apr 27, 2009 2:37 pm

Tala pakte haar ketting vast.Het was een kokertje met haar van haar paard en er ging nog een klein beeldje van een wolf aan.Ze keek naar Gavin.'Ik ben half bij de wolven opgegroeid,Toen ik 8 was liep ik weg en kwam een roedel wolven tegen,Ze namen me op en ik bleef bij ze.'zei ze en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zitten kniezen - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zitten kniezen
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig zitten..
» Zitten wachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: