Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Zitten kniezen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 9:17 pm

Gavin vloog over het meer hij had gehoord via de wind dat white op een ander was .Hij lande op een steen en maakte veel wind en de kleine stenen vlogen in het rond .Hij deed dit uit verdriet en kwaad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:05 pm

Tala liep kalm op Gavin af.'H..hoi.'Zei ze verlegen.Ze keek naar de grond.Tala was het echte verlegen typje.'Hoe..is het ?'Zei ze terwijl ze naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:06 pm

Hij hield op en keek naar het meisje .
"De naam is Gavin "zei hij vriendelijk .
"Zoals je ziet niet echt goed "zei hij nog .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:09 pm

'Tala...'Zei ze.En keek raar naar Gavin.'Wat is er dan ?'Zei ze.Ze was net nieuw en had nog niet veel mensen ontmoet.Ze keek nog een keer goed naar hem.Volgens haar was hij wel te vertrouwen.Ze ging zitten.'Ik ben net nieuw hier...'Zei ze iets minder verlegen.Ze keek op en keek Gavin in zijn ogen.Ze kon iets dierlijks in hem zien.Ze vond het wel leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:12 pm

"Nou een meisje heeft me gedumpt "zei hij .Hij keek haar aan met zijn dierlijke ogen .Zou ze het vragen hoe dat zijn ogen zo dierlijk waren .Hij glimlachte zachtjes en speelde met zijn armband .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:14 pm

'Jeetje...Wat hebben al die meisjes toch met dumpen ? Is dat leuk ofzo.'Ze lachte.Ze keek weer naar de grond en toen weer naar Gavin.'Hoe kom jij aan van die dierlijke ogen ?'Zei ze.Ze durfde er niet achter te zeggen dat zij ze prachtig vond.


(als je snel bent kan ik nog reageren en zo niet dan zie ik je morgen.ik moet eerst paardrijden Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:16 pm

"Dat vraag ik me af en ik laat het je wel zien "zei hij .Hij veranderde in een prachtige zwarte wolf met wat wit erdoorheen . "Ik heb enkele jaren van mijn leven bij de wolven door gebracht "zei hij .Hij glimlachte even .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:19 pm

Tala keek naar hem.'Wow vet.'Zei ze.'Prachtig !.'Zei ze.Ze keek goed naar de wolf.Zelf veranderde ze in een mooie bruine wolf en keek naar hem.'En zo dan ? 'Zei ze.en keek rond.Ze veranderde terug,en ging zitten.Ze zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:20 pm

Hij veranderde ook wer en keek haar aan ."Wel hoevind je het hier al "zei hij vriendelijk .Hij speelde met zijn armband en glimlachte .Zijn ware aard kende ze nog niet en dat hield hij even zo .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:29 pm

'Wel leuk hoor,ik heb al wat rond gelopen.'Zei ze.Toch s hij anders Tala,kijk uit ! Zei ze tegen zichzelf.'Maar waarom is je vriendinnetje bij je weg gegaan?'Zei ze.'Daar moet ze wel een reden voor hebben?'ze keek naar hem.Ze was bang dat ze hem zou kwetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:31 pm

"Ik weet het niet ze vloog opeens weg "zei hij .Hij keek haar aan en zuchte .Hij tikte op de grond met zijn vingers .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:34 pm

'oohhw.'Zei ze en keek naar de grond.'Waarom zou iemand dat doen,volgens mij ben je een aargig persoon.'Zei ze.en vriemelde met een gras sprietje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:36 pm

"Ik ben ook vriendelijk "zei hij met een lach .Hij keek haar aan en speelde met een kleine steen . Hij keek naarboven naar de maan .Zijn ogen kleurde wit achtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:38 pm

Tala keek ook naar de maan haar ogen weerspiegelde de maan.Ze keek naar Gavin en toen weer snel naar de grond.Ze was met een gras sprietje aant kooien xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:40 pm

Aerynne kwam ongezien naar beneden vliegen.
ze klapte haar vleugels in en waren onzichtbaar geworden.
ze brieste en liep naar het meer.
ze hield de 2 in de gaten en ging wat drinken....
ze zwiepte met der staart en haar oren waren naar de 2 gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:47 pm

Gavin had een haarscherp gehoor .Hij keek opzij .Hij zag een paard in de verte en knikte even .Toen keek hij weer naar Tala.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:48 pm

Aerynne schudde zich uit.
ze liep het water in....
ze brieste en sluitte haar ogen een beetje.
ze hield de 2 wel in de gaten....
ze had haar oren slapen gehangen en haar staart dreef in het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:54 pm

Hij keek naar het jonge paard en glimlachte .Hij veranderde in een jonge zwarte hengst en liep naar haar toe .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:56 pm

Aerynne brieste en werd weer langzaam wat wakker.
ze liep rustig het water uit en schudde zich uit.....
toen hoorde ze iets en keek ze verschrikt op...
ze zag de zwarte hengts maar vertrouwde hem niet helemaal.
ze begon met der hoef te schrapen en legde haar oren in der nek.
ze brieste luid en keek de zwarte hengst aan.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 10:58 pm

"Rustig maar ik doe je niets "zei hij vriendelijk .Hij keek haar vertrouwend aan en glimlachte .Hij maakte een buiging voor haar om hallo te zeggen ."De naam is Gavin "zei hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:05 pm

Aerynne keek nieuwsgierig naar de hengst.
ze kwam wat dichterbij en stak haar neus naar hem toe....
ze brieste zachtjes en zwiepte met der staart.
ze had nog wel der oortjes in der nek voor het geval dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:06 pm

Hij deed het zelfde ."Een paard ben ik niet maar ik ben wel vriendelijk "zei hij .Hijnkeek haar aan en brieste nog eens .Zijn staart zwaaide heen en weer .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:11 pm

Aerynne dacht geen paard.... dat kan niet....
ze brieste en zette een stap achteruit....
ze deed der oren in der nek en keek hem doordringend aan.
ze vertrouwde hem niet helemaal.

(ze is heel koppig en vertrouwd niemand snel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:12 pm

"Rustig aan ik zou je niets durven doen "zei hij .Hij bleef in een buigende houding staan en deed niks .Hij keek haar wel aan en met een vriendelijke blik .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitimeza apr 25, 2009 11:16 pm

Aerynne brieste en hinnikte luid....
ze keek hem nog steeds aan ze kwam ietsje dichterbij.
ze vertrouwde het nog steeds niet en stak haar neus voor de 2de keer uit.
ze brieste en dacht ik vraag me af hoe die er als mens uit ziet.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zitten kniezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zitten kniezen   Zitten kniezen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zitten kniezen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rustig zitten..
» Zitten wachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: