Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 op zoek naar iemand.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Skyler

Skyler


Posts : 42
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 1:57 pm

Skyler liep en liep maar zonder ietrs te doen. Na een tijdje ging ze op een grote steen zitten en keek gedachtenloos voor zich uit. Hij veranderde in een wolf en huilde naar iemand die hem zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:00 pm

Er rende een witte gedaante door het bos, op een hoge snelheid er was een huil geweest door een wolf de wolf was er door aangetrokken geweest.
Niet veel later kwam de wolf in het zicht die de huil had gegeven, Yuuki bleef stil staan, ze observeerde de wolf hij was geen echt dier hij was een mens of elf of ander wezen dat kon veranderen in een dier.
Voorzichtig kwam ze geruisloos uit de struiken lopen en keek de wolf recht aan haar ogen waren ijsblauw in haar wolvengedaante.
'wie ben jij?' vroeg ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler

Skyler


Posts : 42
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:05 pm

Skyler veranderde snel terug en keek Yuuki geschrokken aan. "Ik ben Skyler" zei hij na een korte stilte rustig. Hij glimlachte even en ging terug zitten. "En wie ben jij?" vroeg hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:07 pm

Yuuki keek geamuseert naar de geschrokken blik van de jongen was ze dan echt zo eng?
Zelf veranderde ze sierlijk terug naar haar mensengedaante haar donkere haar deed ze even goed en keek hem toen aan.
'ik ben Yuuki, waarom schrok je zo van me ben ik echt zo eng?' zei ze met moeite haar lach in te houden.
Mensen hadden nooit zo op haar gereageert dus dit was wel heel erg grappig voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayna

Kayna


Posts : 4
Join date : 19-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: wil iemand me?
Krachten: Zwarte magie en vliegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:10 pm

Kayna verscheen in het bos en keek de mensen aan. "Kayna, de Shade. Dat ben ik." Zei ze emotieloos en keek naar de jongen. Ze ging zitten en keek hem aaan. Ze keek naar het meisje. "Wie zijn jullie?" Vroeg ze daarna. De emotieloze blik verdween en ze zag dat ze allebei geen watjes leken. Ze hief 1 hand op en een kring van voor verscheen rond de drie mensen. Het vuur maakte een boog. Het was verstikkend heet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler

Skyler


Posts : 42
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:14 pm

Skyler zuchtte eens diep en gooide een plas water over het vuur. "Nee maar ik ben het gewoon niet zo gewoon om mensen tegen te komen" zei hij en bloosde beschaamt. Daarna keek hij naar Kayna "ik ben Skyler" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:18 pm

Yuuki was niet echt onder de indruk van het vuur geweest het vuurkasteel was nog warmer.
Ze keek even naar Kayna en zei 'ik ben Yuuki.'
Daarna keek ze naar Skyler er verscheen een grijns op haar gezicht toen ze zag dat hij bloosde het was best leuk om mensen te plagen, dat moest ze vaker proberen.
Met snelle passen liep ze uit de cirkel geblust vuur en ging tegen een boom aan zitten en keek de twee aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler

Skyler


Posts : 42
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:22 pm

Skyler stond ook op en ging tegen de een andere boom zitten recht over Yuuki. "Weten jullie eigenlijk waar Amor is?" vroeg hij en keek om zich heen. Hij zag dat Yuuki iets grappig vond. weer bloosde hij maar nu niet meer beschaamd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:27 pm

Yuuki keek Skyler opeens recht in de ogen aan en zei 'ja ik weet waar ze is wat moet je van haar?'
Waarom moest hij elke keer blozen?
Yuuki stond op en zei droog 'je hoeft niet zo te blozen hoor.'
Ze keek naar de lucht het zou snel weer volle maan zijn dat waren de heerlijkste momenten voor Yuuki de maan gaf haar energie en kracht.
Er kwam een kleine schittering in haar ogen van plezier aan die gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler

Skyler


Posts : 42
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:24 pm

"Omdat" begon Skyler en zuchtte eens even "ik haar broer ben". Hij keek weer voor zich uit tot hij achter hem iets hoorde kraken. Een zacht briesje ging door de bomen en liet de bladeren zacht ritselen
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimezo apr 26, 2009 9:10 pm

Yuuki knikte 'goed dan dan zal ik je naar haar toe brengen.' zei ze kort.
Langzaam draaide Yuuki zich om haar haar vloog even en kwam tegen haar rug aan, ze begon te lopen.
Even keek ze achterom en zei 'kom je nog?' daarna begon ze zacht te lopen, het maanlicht viel af en toe tussen bladeren door.
Met haar hand streek ze langs de struiken en luisterde naar het gerittsel van de bladeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyler

Skyler


Posts : 42
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Muray. i give my heart to you
Krachten: kan vliegen zonder vleugeld en vampierenkrachten

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimezo apr 26, 2009 9:15 pm

Skyler liep vlug achter haar aan. "Wacht" riep hij haar nog na en liep nog wat sneller. De snelheid die hij haalde liet de bladeren onder zijn voeten ritselen. "Ik.." zei hij een beetje buiten adem "Ik wil m'n zus niet zien!" riep hij en stopte met lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitimezo apr 26, 2009 9:17 pm

Yuuki stopte abrupt en keek hem aan en zei 'waarom vraag je dan waar ze is?'
Ze zuchten jongens waren soms zo irritant, de meeste wisten nooit wat ze wilden, er viel wat maanlicht in haar ogen waardoor er een schittering in te zien was.
Waarom stond ze hier eigenlijk haar tijd te verspillen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





op zoek naar iemand. Empty
BerichtOnderwerp: Re: op zoek naar iemand.   op zoek naar iemand. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
op zoek naar iemand.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» op zoek naar m'n zus en vrienden ervan.
» Iemand om te praten
» is er iemand om mee te praten???
» Iemand om mee te praten..
» iemand om zich te amuseren!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: