Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Emotieloos wandelen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Larissa

Larissa


Posts : 60
Join date : 16-10-09
Age : 27

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

Emotieloos wandelen. Empty
BerichtOnderwerp: Emotieloos wandelen.   Emotieloos wandelen. Icon_minitimedo jul 08, 2010 2:06 am

emotieloos wandelde een schim door de stad. Een meisje met grijsachtig haar en een zwarte jurk bleef maar doorstappen. Ze wou zo snel mogelijk de stad uit. Ze gaapte. Honderde mizerige mensen haaste zich om op tijd te zijn. "Sukkels..."Dacht ze. Een vrouw ,die erg gehaast was ,keek niet uit en botste recht tegen Larissa. Larissa viel op de grond en keek haar kwaad aan. Toch zei ze niets."Kan je niet uit je doppen kijken?" Vroeg de vrouw kwaad. Haar schuld? Haar schuld? Ze gromde lichtjes. Ze keek strak voor zich uit. Oppeens maakte ze een apparte beweging en er kwam bliksem tevoorschijn. Ze richtte een bliksemstraal tegen de vrouw. Die viel neer. Niet dood maar gewond. Ze stapte rustig verder terwijl mensen de vouw hielpen. Ze hadden niet door dat Larissa weg ging. Ze zuchtte. "Ik moet me ook altijd kwaad maken voor die mensen." Zuchtte ze. Ze hoorde een ziekenwagen rijden en grinikte. Kil wandelde ze over de straten. Ze had honger. Er was een café niet ver van haar vandaan. Ze stapte binnen. Een vieze rookgeur kwam in haar neusgaten. Dat haatte zei zelfs. Ze nergeerde het en zag een gevecht aan de gang. Een hele bende kwam eromheen staan. "VECHTEN , VECHTEN ,VECHTEN,..."Ze kon niet eens denken hier. "Kan ik iets voor deze dame doen?" Klonk het oppeens. De ober , een hele dikke man , keek geïrriteert naar haar. "Een cola."Zei ze kortaf. Ze wou eigenlijk een Kriek maar ze ging eerst rustig beginnen. "En ik wil ook wat eten!" Zei ze net voordat de ober ging vertrekken. "spaghetti." Ze had daar zin in. Ze kreeg haar eten en at het op. Geen sliertje bleef over haar cola dronk ze ook verder op en betaalde met gestolen geld. Ze bekeek de jongens die nog steeds aant vechten waren. Er zat wel een knappe bij. Ze keek er naar en flirte even. Ze ging het café uit en wandelde verder. Ze zou het wel leuk vinden als een jongen meewandelde. Wie weet kwam ze de ware tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Emotieloos wandelen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wandelen in het bos.
» Wandelen
» Wat wandelen
» Gewoon wandelen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Stad-
Ga naar: