Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat wandelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Wat wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Wat wandelen   Wat wandelen Icon_minitimeza apr 18, 2009 11:58 am

Céline kwam aanlopen,ze was net nieuw.
Ze keek rond en zag de weilanden.
Ze ging tegen het hek staan.
Ze keek naar de paarden die vredig stonden te grazen.
Ze floot en er kwam een paard.
"wie ben jij?" ze glimlachtte.
Fijn om bij paarden ze zijn,ze gaf het paard een aai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Wat wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wandelen   Wat wandelen Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:07 pm

Er liep iemand door het bos haar haar was wit en haar ogen donker bruin ze keek wat rond, het was stil heerlijk.
Na een kwartier in het groene bos te hebben gelopen en veel wilde dieren te hebben gezien kwam ze bij de rand van het bos er waren weilanden aan de rand van het bos er stonden paarden in.
Behendig klom Yuuki over het hek, uit haar ooghoeken zag ze een nieuwschierig veulen op haar af komen.
Hij kwam met zijn hoofd tot haar middel hij was nog niet al te lang hier, ze glimlachten en aaide hem zachtjes over zijn hoofd, de moeder stond van een afstand te kijken of Yuuki niks verkeert deed ze knikte vriendelijk naar de merrie en liep daarna verder.
In de verte zag ze al een meisje staan bij een ander paard, Yuuki zwaaide vanuit de verte naar het meisje als begroeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Wat wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wandelen   Wat wandelen Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:08 pm

Céline keek op.Ze had een gevoel,ze klom over het hek en klom
op het paard die ze aaide.Het was een hengst,de vader van het veulen.
Hij briesde.Hij liet haar op zijn rug! Ze drijfde zacht aan.
Ze leidde hem naar Yuuki en ze sprong van hem af.
"hoi"
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Wat wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wandelen   Wat wandelen Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:12 pm

Yuuki zag de hengst en glimlachtten het meisje was op hem geklomen en hij kwam naar haar toe.
'hallo, ik ben Yuuki wie ben jij?' vroeg ze vriendelijk aan het meisje.
De zon schitterde in haar vriendelijke bruine ogen die bijna licht leken te geven.
Er stonden paardenbloemen in het weiland en fluitekruid en nog meer bloemen de geur die hun verspreidden was heerlijk, heel even deed Yuuki haar ogen dicht en genoot er van.
Ze plukte een madeliefje en stopte die in haar haar, ze keek naar de hengst hij was prachtig stevig gebouwd en vast een hele goede renner het was wel te zien dat hij de vader van het veulen moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Wat wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wandelen   Wat wandelen Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:13 pm

Céline aaide de hengst,hij was prachtig.
"ik ben Céline" ze keek haar aan.
Ze vond het altijd al raar,ze hield van andere dingen
en nomraal niet veel met paarden.
Maarja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wandelen   Wat wandelen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat wandelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wandelen in het bos.
» Wandelen
» Gewoon wandelen
» Emotieloos wandelen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Weilanden-
Ga naar: