Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Yeah!

Ga naar beneden 
+2
Aäron
Naïla
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ire

Ire


Posts : 11
Join date : 05-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 3 Jaar.
Partner: -
Krachten: Zijn rode vlekken lichten op als hij kwaad is. Extreem sterk. Hij kan vuursturen.

Yeah! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yeah!   Yeah! - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 09, 2010 10:49 pm

Ire keek naar Naïla. Stoppen? Nu? Hij begon net warm te lopen. Letterlijk. Ire zuchtte en keek naar de Naïla, die de jognen die haar had aangevallen nu vrolijk begroette. Okay, dat was pas weird. Ire zuchtte en keek naar Yuri, die naar hem toe kwam. Hij boog zich door zijn knieeën en aaide hem. "Je bent veranderd..." Zei Yuri tegen hem. Ire grijsde. "En ik voel aan je energie dat je veel sterker bent geworden, Ire..." Ire knikte, Yuri kon zijn energie voelen, en hij de zijne. 'Jij ook!' Zei Ire tegen hem. "Ik wil zeker nog wel een keer met jou trainen..." 'Ik ook met jou..' Zei hij teon en keek Naïla aan, Ire was zeker gegroeid.
En dan nog het meeste kwa kracht. Hij was veel sterker dan dat hij was. De grijs-rode wolf rekte zich uit en keek naar Ira. 'Zie je nou wel?' Blafte hij vrolijk naar haar. Ire zuchtte, zijn zusje geloofde hem nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yeah!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Yeah Sure.
» Yeah *hyper* Ikke eerst =D

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: