Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 nieuw gebied

Ga naar beneden 
+2
Kira
Tsunami
6 plaatsers
AuteurBericht
Tsunami

Tsunami


Posts : 140
Join date : 11-05-10
Age : 29
Location : Dellef!!! (Delft xD)

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: single =D
Krachten: Justu's; verandering in antro;--??

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimedo mei 20, 2010 6:15 pm

Op aarde, zou je nog een ziekenhuis als gebied kunnen maken. Kijk zit wast wel een ziekenhuis in de stad, maar dat is nogal vaag. Een ziekenhuis apart zou wel leuk zijn, omdat als je dan gewond ben, je teminste ergens terecht kan. Nu moet je je verwondingen maar zien te overleven, of je moet kunnen helen natuurlijk^^
Ik weet niet of het wat is, het is ook maar een idee, maar t leek mij wel leuk!

Xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimedo mei 20, 2010 8:02 pm

Het idee om een ziekenhuis apart te maken trekt mij wel Very Happy
Ik denk alleen niet dat het erg populair zal en kan worden, aangezien de meeste mensen hier zichzelf helen of er gewoon mee doorlopen.
Dat is een van de nadelen van anime + krachten. Dus ik ben tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimedo mei 20, 2010 9:11 pm

Ik denk ook dat een ziekenhuis niet echt populair zou worden. Net zoals Kira al zei blijft iedereen gewoon met de wonden rondlopen tot ze na een week zijn genezen, of ze het meteen kunnen helen. Ik vind het dus ook niet zo'n goed idee, vooral niet voor deze rpg. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Tristan

Tristan


Posts : 38
Join date : 04-06-10
Age : 28
Location : Hier ^_^

Anime profiel
Leeftijd: 17½ Jaar.
Partner: Who will love a monster like me? D:
Krachten: Kan Bliksem opwekken, enorme kracht op zijn kaken zetten en heeft een extreem goed gehoor.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimevr jun 04, 2010 9:02 pm

Wat dacht je van een meer in een grot, erhm ... het is er volledig donker maar een gat boven aan de grot brengt licht in het meer. Een plas licht valt dan op een zwerfkei termidden van het meer, het word het duistere meer genoemd. Wacht ik maak een tekening :'3

KLIK XD

En het is dus het Zwarte meer =3
Hier kan je tot jezelf komen, of je lief de eeuwige liefde verklaren .... En s' avond dansen er tientallen vuurvliegjes rond het meer die dan het zwarte meer verlichten. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimevr jun 04, 2010 9:09 pm

Op zich vind ik 't idee wel leuk Lianne =D
We zullen 't eens in de groep gooien xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimevr jun 04, 2010 9:20 pm

Orgineel, dat is het zeker. Zelf vind ik het ook wel een leuk idee, alleen...hoe geraak je op die kei? Niet iedereen kan vliegen. ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimevr jun 04, 2010 9:22 pm

Maar zo goed als elk wezen kan zwemmen/klimmen, lijkt mij tenminste Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:22 pm

Hmmm..ja inderdaad, dat klopt wel. Maar als je je eeuwige liefde gaat verklaren aan iemand, doe je dat niet liever droog? Ik weet het niet, maar misschien is het beter een kleine brug of iets in de aard erbij te zetten. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Tristan

Tristan


Posts : 38
Join date : 04-06-10
Age : 28
Location : Hier ^_^

Anime profiel
Leeftijd: 17½ Jaar.
Partner: Who will love a monster like me? D:
Krachten: Kan Bliksem opwekken, enorme kracht op zijn kaken zetten en heeft een extreem goed gehoor.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimezo jun 06, 2010 1:25 pm

Nah hij is niet zo ver weg, je kan er ook naartoe springen. Of eh- de omgeving die maakt je zo weer droog of zo? =D Ieder geval als je eens goed springt kan je er wel op komen hoor =3 En een brug? Eh- Ik vond het zo mooier, maar het kan wel ... Al vond ik het zo mooier >=3
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimema jun 07, 2010 9:18 pm

Hmm...jah misschien toch wel een leuk idee. Als het is zoals je zegt, dat je er naartoe kunt springen, is het voor mij oké. Ik zal het nieuwe gebied aanmaken, wel na de examens. Heb er nu echt geen tijd voor wegens ophalen wiskundepunten. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Chazz

Chazz


Posts : 26
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner:
Krachten: Water

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimema jun 07, 2010 10:10 pm

Je kan ook gewoon een eb-vloed-effect maken. Het eilandje (of wat dan ook) staat twee maal per dag enkele uren droog, zodat je er van het land gewoon naartoe kan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Posts : 38
Join date : 04-06-10
Age : 28
Location : Hier ^_^

Anime profiel
Leeftijd: 17½ Jaar.
Partner: Who will love a monster like me? D:
Krachten: Kan Bliksem opwekken, enorme kracht op zijn kaken zetten en heeft een extreem goed gehoor.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimedi jun 08, 2010 8:40 am

Nou het is in een grot, ='3 En in een grot Eb en Vloed ... Lijkt me onwaarschijnlijk. [s]Ja i know dat alles hier onwaarschijnlijk is maar ik blijf bij mijn oude idee (a)[/s]
Terug naar boven Ga naar beneden
Canada

Canada


Posts : 25
Join date : 05-05-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: Who knows me? Right. Nobody T_T
Krachten: Geheugen wissen| IJs| Onbekende kracht

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimedi jun 08, 2010 8:48 am

Dat is 't niet Lianne.
Als de 'rivier' die door de grot stroomt uitmond in de zee, kan er verschil in eb & vloed ontstaan Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Tristan

Tristan


Posts : 38
Join date : 04-06-10
Age : 28
Location : Hier ^_^

Anime profiel
Leeftijd: 17½ Jaar.
Partner: Who will love a monster like me? D:
Krachten: Kan Bliksem opwekken, enorme kracht op zijn kaken zetten en heeft een extreem goed gehoor.

nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitimewo jun 09, 2010 9:14 am

Canada schreef:
Dat is 't niet Lianne.
Als de 'rivier' die door de grot stroomt uitmond in de zee, kan er verschil in eb & vloed ontstaan Wink

... Daar dacht ik niet aan x]
Ik zat met het idee 'Rond meertje met zwerfkei blabla-' in me hoofd en niet met 'mond uit in zee.' dus vandaar :3
Nah het is een optie ... eventueel ... D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuw gebied Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuw gebied   nieuw gebied Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuw gebied
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw
» Nieuw
» Nieuw
» Nieuw hier..
» nieuw hier...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Idee-
Ga naar: