Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw hier..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:39 pm

Sarah zat op een rots, in het bos.. Ze was nog nooit in dit gebied geweest.. Ze zuchtte diep, haar zus was hierheen gegaan, al een paar dagen terug. Ze zuchtte, en keek wat om zich heen. Haar zwaard zat zó dat ze hem gemakkelijk zou kunnen pakken als er gevaar dreigt. Ze keek naar de grond, en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:41 pm

Gabriël kwam aanlopen .Hij zag een meisje en liep naar haar toe ."Aangenaam "zei hij vriendelijk en misterieus zijn rode ogen glansden .Ze keken haar aan en hij ging geen konijnen meer eten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:43 pm

(Lol, xD)

''Hallo.'' zei ze vriendelijk, en ze keek naar de grond.. Ze had bijna dezelfde krachten als haar zus, maar ipv duisternis, had zij haar wapens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:44 pm

"Is er soms wat "zei hij tegen haar .Hij zag iets bekend in haar maar kon niet weten wat ."De naam ik Gabriël"zei hij vriendelijk .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:45 pm

''Oke, ik ben Sarah. En, ja. Ik ben aan het nadenken over mijn zus, die laatst hierheen is vertrokken.. Misschien ken je haar, Alice.'' zei ze toen kalm.

(Alice & Sarah lijken voor geen meter op elkaar, hoor xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:47 pm

"Ja die ken ik wel "zei hij lachend ."Wel aangenaam en ik hoop dat je wat liever bent dan haar "zei hij dan .Hij keek haar aan en veegde zijn haar uit zijn ogen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:48 pm

''Hoezo, liever?'' vroeg ze droog. ''Haar ene kant is misschien duister, maar ze is erg vriendelijk, volgens mij.'' zei ze toen dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:50 pm

"Zi is best wel vriendelijk en zo maar ik vond haar een beetje saai sorry als ik het zeg hoor "zei hij vriendelijk dat was als een grapje bedoelt .Hij speelde met het heft van het zwaard .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:52 pm

Sarah hief haar wenkbrauwen op. ''Oke, als jij het zegt.'' zei ze droog, en ze gooide haar zwaard in de lucht, hij draaide wat rondjes, en toen ving ze hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:53 pm

"Hoe goed hanteer jij het zwaard "vroeg hij .Hij nam zijn zwaard uit de schede en keek haar aan .Hij maakte een draaibeweging en wachte op een antwoord .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:55 pm

''Goed, erg goed.'' zei ze, en ze stond op. Ze draaide hem op hoog tempo rond, en gooide hem in de lucht. Terwijl hij draaide, pakte ze het handvat beet. ''En dit ook.'' zei ze, en ze haalde een pistool tevoorschijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:59 pm

"Daar ben ik niet goed in "zei hij .Hij wist wel wat dit was maar dit had iemand van zijn familie gedood .Hij kende haar ergens van maar hij wist niet van waar .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:01 pm

Ze schoot op de grond, en deed het daarna weer in haar zak. ''Oke.'' zei ze grijnzend. ''Kan je goed mikken?'' vroeg ze, en ze gooide haar zwaard een tak in, 2 appels kwamen eruit vallen, en haar zwaard ving ze ook weer. Ze legde één appel op de grond, en zette er één op Gabriëls hoofd. ''Kijk, zo doe je dat.'' zei ze, en ze ging verderweg staan. Ze gooide haar zwaard dwars door de appel heen, en haar zwaard vloog toen in een boom. Ze pakte het, en gooide de appel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:16 pm

Gabriël keek even op .Hij nam een tak die op de grond lag .Hij lzette die recht regen een rots .Hij liep weg en stond 20 m verder .Hij smeet zijn zwaard en de tak was doormidden toen liep hij terug en sprong op de rots .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:18 pm

''Goed.'' zei ze, met een big-smile. Ze pakte gaar pistool, en mikte op een klein gaatje wat de punt van haar zwaard had aangericht. Ze schoot er precies doorheen, en deed haar pistool weer weg. ''Maarja.'' zei ze toen dom, en ze stopte ook haar zwaard weg,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:22 pm

"Wel weet je iets te doen "zei hij .Hij vond haar wel vriendelijk e ..Hij bergde zijn zwaard op en wachte af .Hij verveelde zich wel .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:23 pm

''Nee, eigenlijk niet.'' zei ze dom, en ze keek hem aan. Daarna keek ze met een big-smile voor zich xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:26 pm

"oke dan "zei hij ."Nou ik ga je laten veel geluk met je zus "zei hij .Toen liep hij weg en snel verdween hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:27 pm

''Dag..'' zei ze nog, en ze zuchtte diep. Rustig wandelde ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw hier.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier..   Nieuw hier.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw hier..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» nieuw hier...
» nieuw en fijn hier in het donker....
» Nieuw
» Nieuw
» Nieuw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: