Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een rustige plek zoeken...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Een rustige plek zoeken... Empty
BerichtOnderwerp: Een rustige plek zoeken...   Een rustige plek zoeken... Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:42 pm

Kovu verscheen op het deel van het weiland waar hoog gras was. In het bos was het ookal zo verschrikkelijk druk. Hij zuchtte diep en hoopte dat hij nu een rustige plek zou vinden. Er mocht best iemand komen maar niet iedereen. Hij liep rustig door het gras en zag wazig verderop een heuvel. Hij gaapte en rende toen de heuvel op. Hij ging bovenaan de heuvel zitten en keek naar de lucht. Een briesje ging door zijn manen en hij glimlachtte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 31
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Een rustige plek zoeken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een rustige plek zoeken...   Een rustige plek zoeken... Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:50 pm

Amor kwam aangewandeld. Toen ze Kovu zag rolde ze met haar ogen. "jij weer" zei ze op een geprobeerd vriendelijke toon. Ze ging op de grond zitten en keek naar de leeuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Een rustige plek zoeken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een rustige plek zoeken...   Een rustige plek zoeken... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:09 pm

Kovu keek op en zag Amor. Hij zuchtte en keek haar droog aan. ''je hoeft niet vriendelijk te doen hoor als je dat niet wilt ik ben wel wat gewend'' zei hij kort en rolde met zijn ogen. Hij keek daarna weer naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 31
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Een rustige plek zoeken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een rustige plek zoeken...   Een rustige plek zoeken... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:18 pm

Amor twijfelde even. "Ach laat ook maar"zei ze en deed een paar stappen weg. "Ik wou eens vriedelijk tegen iemand doen" begon ze "en ik dacht dat we misschien vrienden konden warden" voegde ze er vlug aan toe. "Maar ik hoor toch nergens thuis" zei zeen deed nog een paar stappen verder
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Een rustige plek zoeken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een rustige plek zoeken...   Een rustige plek zoeken... Icon_minitimeza apr 18, 2009 9:29 pm

Kovu staarde voor zich uit. Hij zuchtte diep. ''ik dacht dat je aardig tegen me deed tegen je wil in..'' zei hij zacht en keek toen naar haar. Hij stond langzaam op en liep wat dichter naar haar toe maar bleef nog wel op een meter afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een rustige plek zoeken... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een rustige plek zoeken...   Een rustige plek zoeken... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een rustige plek zoeken...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open plek.
» Appels zoeken <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Weilanden-
Ga naar: