Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Helende Krachten

Ga naar beneden 
+6
Lyra
Lesley
Kovu
Minara
Ashley
Yuuki
10 plaatsers
AuteurBericht
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimedo mei 07, 2009 9:49 pm

Ik heb zitten praten met Youna en we storen ons beide een beetje aan dat bijna iedereen helende krachten hebben, dat een paar mensen dat hebben kan wel maar iedereen heeft bijna dezelfde helende kracht.
Ik heb met Lyra ook een helende kracht, ik wilde iets orgineels bedenken energie overbrengen naar andere, in het echt bestaat ook zoiets niet helemaal letterlijk dat maar dat word Reiki genoemd, ik dacht leuk omdat ik in het echt ook Reiki kan gebruiken...
Maar dan kunnen opeens ook andere mensen energie overbrengen en zo gaat de lol er snel van af, ook is het niet mogelijk dat mensen wonden direct kunnen genezen, dat duurt tijd dus een voorbeeld dat niet kan:

Pietje was gewond geraakt, hij had wonden over zijn hele lichaam ze bloeden heel erg.
Maar geen paniek daar komt super Jantje met zijn helende krachten.
Jantje ging er even voor zitten zijn handjes gingen gloeien en opeens waren Pietjes wonden weer genezen en kon hij weer vrolijk verder gaan.


Dat is gewoon onmogelijk Rolling Eyes

En mensen houd rekening dat je maar 3 krachten mag hebben dus niet gewoon neerzet dat je een heleboel kan Wink

Groetjes Yuuki.


Laatst aangepast door Yuuki op do mei 07, 2009 9:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Posts : 24
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ik blijf op mijn eentje
Krachten: moet je zelf maar uitzoeken

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimedo mei 07, 2009 9:53 pm

Ik stoor me er ook aan. Je kunt zo echt niet serieus vechten. Gedachten lezen vind ik soms ook niet echt zo maar dat is wel beter dan helende krachten.

Wat me ook stoort is dat mensen tijdens een gevecht hun krachten of hun leeftijd gaan veranderen. En dat de krachten, die ze dan hebben, niets met elkaar te maken hebben. Als je vuur krachten hebt is het ook een beetje raar dat je ook waterkrachten hebt. Dit is dan nog ene niet zo erg voorbeeld maar sommoge dingen passen gewoon niet echt sman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minara

Minara


Posts : 156
Join date : 04-05-09
Age : 29
Location : -

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimedo mei 07, 2009 10:01 pm

oke ik geef toe dat ik dat ook doe met die helende krachten heb maar die heb ik al van het begin van dat ik erop kwam....
(ik heb het nu over Aerynne) dat met Dia helende krachten heb klopt ook niet echt maar dat doe ik ook niet meer.
en dat krachten veranderen heb ik volgens mij een keer gedaan maar dat doe ik ook niet meer effe denken..... maar ik heb wel de kloppende krachten maar ga het nu effe kijken of ik niet teveel krachten heb ben nogal vergeetachtig namelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimevr mei 08, 2009 1:09 pm

Het zou inderdaad fijn zijn als mensen daar op willen letten Wink kijk als mensen in dieren willen veranderen kan ik dat nog door de vingers zien als 1 kracht ookal kunnen ze in alle dieren veranderen.
Maar de meeste mensen denken dat als je een engel wordt je ook meteen kan genezen maar dat zijn twee verschillende krachten, dus denk niet goh laat ik een engel zijn dan ben ik gelijk almachtig, want dat ben je dan niet Wink engelen zijn ook maar wezens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimevr mei 08, 2009 7:48 pm

Ik vindt het ook behoorlijk irritant, als mensen dezelfde krachten hebben gaat de lol er gewoon heel erg af. Zoals duisternis is er ook veel dan moet ik wel toegeven dat ik een van de laatste ben die die kracht erbij heeft gekregen.

En Ashley ik vindt dat van dat twee krachten niet bij elkaar passen nog niet eens zoveel uitmaken. Als er maar gewoon niet teveel van een kracht is dan blijft het voor iedereen leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Posts : 100
Join date : 08-05-09
Age : 32

Anime profiel
Leeftijd: 21 jaar
Partner: He's way to drunk to fall in love
Krachten: Expert in drunken boxing, transforms into a werewolf,

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimevr mei 08, 2009 8:37 pm

Ik ben hier net en heb inderdaad ook gemerkt dat veel mensen dezelfde krachten hebben... Lijkt me inderdaad niet leuk... Ik heb nu zelf ook geprobeerd om origineel te zijn en helen... als je dat hebt is de lol er snel af... je kan je zo helen... en tadaaah! Je hebt opeens geen schrammetje meer. >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra

Lyra


Posts : 37
Join date : 02-05-09
Location : zie Yuuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* overleeft de andere niet
Krachten: the old one's disapeared, time to find the others.

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 10:01 am

Ja, voor de meeste betekend dat Wink maar dat is niet hoe het hoort te werken, helen kost veel energie en dat hebben de meeste niet door jammer genoeg.
Na dat je iemand heb genezen kan je niet een gevecht winnen dan moet je eerst een tijdje rusten, misschien wel een week het ligt er maar net aan hoeveel energie je hebt gebruikt om mensen te genezen, en ja het kan gevaarlijk zij om te genezen, mensen kunnen teveel energie af nemen van de persoon die healt, en dan kan je zelf bewusteloos raken dat het niet snel gebeurd in de rpg wil nog niet weg nemen dat dat risco bestaat Wink

@Kovu:ja er zijn inderdaad best veel mensen met de kracht duisternis dat is me ook opgevallen.
@Lesley: je bent inderdaad orgineel met je krachten dat is leuk om eens te zien Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 2:05 pm

ok. dat lijkt me dan heel duidelijk dat iedereen het met elkaar eens is. Dus iedereen die helende krachten bezit doe niet onreal en zeg niet als ze je aanvallen dat je plots geen wonden meer hebt. Je kunt de pijn negeren maar wegtoveren is wel te veel van het goede x'D
En ja met die duisternis krachten vind ik ook wel maar daar stoor ik me ook ergens aan. Bv. engelenkracht of tja duisterkrachten...het is allemaal goed gevonden maar wat houd dat allemaal in? Met duisterkrachten kan je wel honderden dingen verzinnen. Maar zo denk ik er over Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Vitani

Vitani


Posts : 56
Join date : 28-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: I dont no, i hope i find them...

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 3:39 pm

(ik ben dus ook Kovu)

Daar heb je wel een punt Youna, misschien moeten we dan verder denken, ik bedoel iedereen die dan een duistere kracht heeft die zegt wat voor dat is bijvoorbeeld, dat hij alles dood kan laten gaan, (dan zeg ik niet dat als je iemand aanraakt dat die dan meteen dood is want dat zou heel onreal zijn) Maar ik bedoel kwa de natuur zeg maar dat je het gras aanraakt en dat dat dan ineens dood gaat ofzo, Het is maar hoe je het bekijkt.

En voor Vitani had ik zowiezo nog geen kracht met de reden dat ik iets orgineels wou verzinnen, ik heb dan al iets met de ster die de krachten tevoorschijn gaat laten komen maar meer heb ik nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 4:12 pm

met aerynne deze dus heb ik wel een helende kracht maar dat is niet voor mezelf ik kan er alleen een ander mee helen maar dat betekent niet dat ie meteen helemaal beter is hij voelt zich alleen een stuk beter en kan van gedaante veranderen maar dan kan ik in 3 dingen veranderen is dat dan erg??? en ik kan dingen met water daar bedoel ik mee dat ik het vervormen
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyra

Lyra


Posts : 37
Join date : 02-05-09
Location : zie Yuuki

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* overleeft de andere niet
Krachten: the old one's disapeared, time to find the others.

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 4:29 pm

Persoonlijk vind ik het niet erg om vormveranderen als 1 kracht te zien ookal is het in 3 gedaantes ookal weet ik niet hoe Youna er over denkt Wink
Maar eigenlijk ligt het ook aan wat voor wezen je bent, Lyra en Yuuki zijn beide Shapeshifters, vormveranderaars, dus ze kunnen dat eigenlijk zoiezo al dus hoeft ik dat eigenlijk niet bij de krachten te zetten omdat het gewoon is wat ze zijn.
Dus denk ook na voor je iets bij wezen neer zet, want een mens kan eigenlijk geen bovennatuurlijke gave hebben vanzichzelf Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Minara

Minara


Posts : 156
Join date : 04-05-09
Age : 29
Location : -

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 4:31 pm

Aerynne is oorspronkelijk een engel dus ze kan eigenlijk maar in 2 dingen veranderen een eenhoorn en een tienermeisje.... dia kan in een doodgewone kat veranderen maar dat is zoiezo al omdat ze half kat is is dat dan ook een aparte kracht of zit dat al gewoon bij haar???
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesley

Lesley


Posts : 100
Join date : 08-05-09
Age : 32

Anime profiel
Leeftijd: 21 jaar
Partner: He's way to drunk to fall in love
Krachten: Expert in drunken boxing, transforms into a werewolf,

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 5:26 pm

Dia schreef:
Aerynne is oorspronkelijk een engel dus ze kan eigenlijk maar in 2 dingen veranderen een eenhoorn en een tienermeisje.... dia kan in een doodgewone kat veranderen maar dat is zoiezo al omdat ze half kat is is dat dan ook een aparte kracht of zit dat al gewoon bij haar???
Ik denk dat Youna dit wel weet maar volgens mij is dit een kracht Wink. Als je in een kat verandert krijg je bijvoorbeeld een goed vermogen om te springen en te landen... Ik denkt dat dat een kracht is hoor Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Minara

Minara


Posts : 156
Join date : 04-05-09
Age : 29
Location : -

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 5:28 pm

oke als jij het zegt Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 6:17 pm

Ik vind eigenlijk wel dat een kat zijn een kracht maar anders als je alleen maar een kat bent en er niets mee doet ( al zal dat bij velen wel niet zijn ) is het wel geen kracht.
@ Lyra; Ja een vampier zal wel vampierenkrachten hebben maar wat is dat allemaal? Wegflitsen? Gedaanteverandering? En zo kan ik er ook nog wel een paar opnoemen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Minara

Minara


Posts : 156
Join date : 04-05-09
Age : 29
Location : -

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: who will ever love a wolf....
Krachten: is erg lenig en behendig en kan in een witte wolf veranderen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimeza mei 09, 2009 6:20 pm

nee met een kat zijn heb ik verder niks speciaals maar een gewone kat kan wel gewoon bijten en krabben is het dan een kracht of niet Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
cole

cole


Posts : 86
Join date : 26-04-10
Age : 28

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: -
Krachten: tijd stil zetten, tekenigen echt laten worden en verlammen

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimedi mei 04, 2010 2:59 pm

Maar als je vampier bent dan genees je toch gewoon sneller dan gewone mensen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitimedi mei 04, 2010 8:21 pm

Sneller, maar ook niet meteen. Wink Je moet wel even gewond raken, het is niet zo dat je kan zeggen dat hij een wondde heeft en enkele minuten later dat die wondde al terug genezen is. Dat is gewoon oneerlijk en onreal. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Helende Krachten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Helende Krachten   Helende Krachten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Helende Krachten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De krachten.
» Duistere krachten.
» krachten ontdekken en trainen
» de school voor duistere krachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Off-game :: Discussie hoekje-
Ga naar: