Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Veranderd....????

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:52 am

Aerynne keek om naar Oliver.
ze zuchte diep en keek naar David....
"ach laat ook maar...." ze ging tegen een boom aan zitten.
ze veranderde weer in een tienermeisje en zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:54 am

'Je was je zelf niet !'Zei Tala.Mijn broer,Valt mijn vrienden aan...Wat nu ?Dat ging een tijdje door haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:54 am

Oliver ging naast haar staan en werd weer een tienerjongen. Hij keek naar Aerynne "hoe kom je aan die gedaante?". Hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:55 am

"Ik..Ik "zei hij .Hij raakte niet verder en liep naar de engel . Hij keek haar aan en legde zijn hand op haar schouder . Er kwam eengeelachtige gloed om haar heen om haar over geleven wonden te helen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:55 am

Aerynne keek bezorgd naar Tala.
"maak je geen zorgen.... der is niks aan de hand...." ze gaf haar een knipoog.
ze lachte weer een beetje naar David.
ze keek toen naar Oliver "blijf je nou weer de hele tijd droog kijken...." ze grinnikte.
ze keek naar de gloed "heey jij kan het ook...."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:57 am

Tala keek David doordringed aan.'Werk je bij Amor of niet ?' Zei ze.Ze keek naar de wolven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:58 am

Oliver keek even met een dodelijke blik naar David. Hij keek daarna naar Aeynne " Hoe kom je aan die gedaante? Die duivel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:58 am

"Ja ik kan het ook "zei hij .De wonden waren weer toe .Hij liep naar een boom en ging er tegen zitten .Een paar wolven keken hem toen aan maar hij zweeg .Er rolde een kleine traan over zijn wang . Door hem was zijn zus bijna dood . "Ik werkte "zei hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:59 am

Aerynne keek bang naar David....
"Amor....??? niet zij zij wil mij doden...." ze keek voor zich uit.
"wat een geweldig leven heb ik.... uhum...." ze zuchte diep."
ze keek toen weer naar Oliver "ooo weet ik niet ik denk van m'n vader...." ze zuchte.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:01 pm

"Ik zal er nu voor zorgen dat je niet word aangevallen meer door niemand "zei hij .Hij keek zijn zus aan en zuchte .Zou ze hem dit vergeven dacht hij .Hij keek naar de lucht en zuchte .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:02 pm

Aerynne keek naar zichzelf....
"ik denk alleen dat ik die gedaante alleen nog moet leren onder controle te houden...." ze zuchte diep.
ze begon te glinsteren en veranderde weer in een engel....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:02 pm

'Voor Amor !!'Zei ze kwaad.De wolven keken haar aan.'Ben je gek ? Die Liegt tegen iedereen !!'Zei ze kwaad.Ze keek naar David.'Ik wil gewoon dat jou niks over komt.'Zei ze.Tala probeerde een hoestbui in te houden maar het lukte niet,ze hoestte.Er kwam weer wat bloed mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:03 pm

"ik ben weg"zei Oliver. Hij veranderde weer in zijn katten gedaante. (zie ava) Hij verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:04 pm

Aerynne keek op en zag Oliver verdwijnen....
"gezellig...." ze stond op en rekte zich uit.
"ik ga ook maar is...." ze grinnikte.
ze vloog omhoog en was verdwenen....
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:04 pm

David zuchte ."Tala ik was gestuurd door haar ouders om haar te helpen maar nu ik zie wat ik deed ,kan ik het niet meer"zei hij tegen haar .Hij wou opstaan maar zat vastgenageld aan de grond .Als iemand hem kon helpen was het tala of de engel .
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:04 pm

Amor kwam boos aangestapt en keek naar iedereen die er was. Ze zag daar Aerynne en David. Ze grijnsde zacht en liep naar David toe. Daarna keek ze naar Tala en Oliver die weg was aan het gaan. "En wie zijn jullie?" vroeg ze kil. Haar ogen stonden gevoelloos en gingen iedereen een voor een af. Daarna zag ze dat Aerynne helemaal geen wonden had. Haar blik veranderde van grijnzend naar kwaad. Met een snok duwde ze David tegen een verrotte boom. "Zielig mensje" begon ze dreigend "ik heb het altijd al geweten". Haar ogen werden vuurrood en ze was niet van plan hem zomaar, ongestraft los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:06 pm

'LAAT HET !!"Zei Tala.Ze wenkte de wolven.Die met z'n allen op Amor sprongen.Tala veranderde in een wolf.en beet Amor hard in haar keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:06 pm

"Noem een ander zielig ik heb haar geheeld om mijn zus te helpen "zei hij kwaad tegen haar .Hij stond op en veranderde in zijn ware gedaante .Hij werd een vampier met zwart haar en een zwarte mantel en broek .
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:09 pm

Amor grijnsde en veranderde in een sierlijke zwarte draak. Met geen greintje meedelijden spoot ze vuur op elke wolf die op haar zat, ook bijna op Tala. Ze voelde zich vernederd door David en daar moest hij zwaar gestraft voor worden. Met haar staart zag ze David een harde klap in zijn gezicht "zwijg jij!" riep ze kwaad. Ze moest niets meer van hem weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:10 pm

Hij viel op de grond en zelf veranderde hij in een blauw witte draak . Hij sloeg met zijn klauw op haar hele lichaam ."Ik luister niet naar jou"zei hij kwaad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:14 pm

Tala voelde vuur langs haar gaan.'Amor laat haar met rust.'Zei ze kwaad.Ze keek naar de wolven.Ze knikte naar Nova de alfa.Alle wolven stopte met vechten en likte hun wonden schoon.Tala stond op en rende weer op Amor af om de aanval in te zetten.Ze beet In haar staart.'Laat hem gaan.'Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:18 pm

"Tala ga met de roedel naar een veilige plek .Ik kom zo "zei hij tegen haar .Hij was helemaal naar de andere kant gekeerd .Nu stond hij aan de kant van zijn zus .Hij keek Amor een en blies vuur naar haar .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:20 pm

'Nooit...'Zei ze eigenwijs.Ze keek naar David.'Ik laat je niet aleen.'Zei ze.Ze beet harder in de staart van Amor.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:21 pm

"Tala ik ga mee .Klim op men rug nu "zei de machtige draak .Hij keek haar aan en zuchte .Hij spuwde nog wat vuur naar haar .Hij keek Amor aan en brulde .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 01, 2009 12:25 pm

Tala knikte naar de roedel en ze rende vooruit.Tala klom snel op de rug na David.'Hop paardje.'Zei ze,Ze lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veranderd....???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veranderd....????
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Enkele dingen veranderd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Donkere ravijnen-
Ga naar: