Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Veranderd....????

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:25 am

Aerynne keek om zich heen.
ze begon weer te gloeien...
ze werd witter en veranderde weer in een engel.
toen viel ze neer.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:29 am

Oliver negeerde de blikken die op hem werden gericht en liep naar beiden. Hij zuchtte en sprong in een boom en plukte 2 blaadjes en zocht naar water. Hij vond een beekje en deed in de twee blaadjes water. Hij liep eerst naar Aerynne en goot water over haar gezicht. Daarna liep hij naar tala en deed hetzelfde. "Het is beter dat jullie bij bewustzijn blijven" zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:30 am

Aerynne schrok wakker....
ze schudde zich uit en keek om zich heen.
ze stond op en rekte zich uit....
ze was eindelijk weer normaal en keek naar Tala...
"Tala wat is er gebeurd...!!!!" ze keek geschrokken naar Tala.
toen keek ze naar Oliver....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:31 am

De wolven gromde naar Olivier maar vielen niet aan.Een paar zette hun haren overeind.Ze gromde.Tala werd niet wakker.het had even tijd nodig.Een beetje bloed lekte door het verband.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:33 am

Oliver legde de rug van zijn hand op Tala's hoofd. "Je hebt haar aangevallen"zei hij droog. Hij veegde haar bebloede mond af en deed weer een verband op haar wonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:34 am

Tala schokte een beetje en alle wolven keken om.De alfa van de roedel likte haar gezicht.Alle andere wolven keken toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:35 am

Aerynne keek geschrokken naar Tala en toen naar Oliver.
"dat kan niet....." ze snikte...
"ik heb haar aangevallen...." der liep een traan weg.
ze ging bij Tala zitten en legde haar handen op haar.
haar handen begonnen te gloeien en Tala ook....
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:37 am

oliver stond op. "ik ben hier niet meer nodig"zei hij. Hij knikte kort en zette zich klaar om te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:38 am

De wolven keken naar Aerynne.Ze voelde dat ze oké Was.Tala hoestte.Tala deed haar ogen vaag open.Ze zag de Alfa van haar roedel,De roedel die zo goed voor haar had gezorgt.'Nova.'Zei ze zacht tegen de alfa.Hij gaf haar een likje.Toen keek Tala naar Aerynne.Toen deed e haar ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:39 am

Aerynne keek om naar Oliver....
ze zuchte diep en gebruikte al haar kracht.
zodat haar wonden verdwenen en zij weer beter werd....
ze hijgte en had veel kracht gebruikt en keek Tala bezorgd aan....
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:40 am

David kwam aanlopen hij zag zijn zusje liggen .Hij liep naar haar toe en zei toen kwaad "wie deed dit. "Hij keek zijn zusje aan en zuchte een traan viel op de grond en een op haar .Hij keek de wolven aan en knikte uit respect .
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:41 am

Aerynne keek geschrokken naar David....
ze sprong op en keek bezorgd naar David.
"ga weg..!!!!" zei ze bang en ze slikte.
ze sprong sierlijk en snel de boom in....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:42 am

'Aerynne het is oké.'Zei ze.'Je gebruikt zo teveel kracht.Zei ze.Ze keek naar de alfa:Nova.Ze kwam een beetje overeind en gaf hem een knuffel.Toen ging ze weer liggen.Ze kon nog niet goed overeind blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:42 am

"ik zou maar niet veel proberen" zei Oliver droog. "ze geneest wel.". Hij zwiepte met zijn staart en zijn oortjes deden een op en neer beweging. "het was niet met opzet"
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:43 am

"Tala wie deed dit "zei hij .Er kwam een andere David boven een gevoelige david .Hij keek haar aan en veranderde in een bruine wolf . Hij gaf haar een likje en keek haar aan .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:45 am

'Olivier,Maar het is oké.'Zei ze.'Hij heeft het al goed gemaakt.'Zei ze.Ze keek naar de wolven en gaf een knikje.Ze gingen liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:45 am

Aerynne keek boos naar David....
ze sprong uit de boom en keek hem kwaad aan....
"het is jou schuld....." ze kon zich herinneren wat er allemaal gebeurd was.
ze zuchte diep en keek even naar Oliver en Tala en toen weer naar David.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:46 am

Oliver knikte. Hij deed het vuile verband weer weg en legde er een schoon op. "het zal snel stollen"zei hij. Hij keek naar haar broer en knikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:47 am

'Olivier had me gespiest.'Zei ze.Ze hoestte.Er kwam nog een beetje bloed uit haar mond maar dat veegde ze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:48 am

Hij veranderde naar mens en keek de merrie aan .Je kon spijt in zijn ogen lezen maar ook kwaad vanwege zijn zusje . Hij stond op en zuchte hij had een fout begaan .Waarom deed hij dit ? Voor Amor waarschijnlijk ."Het ...spijt me "zei hij .Hij had veel spij maar hij wou de merrie helpen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:49 am

'Jij hebt Aerynne aangevallen ?'vroeg ze.Ze keek een beetje kwaad.De alfa kwam op haar af en vertelde :Tala doe kalm ga even liggen. Dat deed ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:50 am

(ik ben een engel voor de miljoenste keer xD)

Aerynne zuchte diep....
"jij begon tegen me te vechten, daarom veranderde ik, ik deed kwaad tegen Tala, wij gingen vechten....." ze keek hem kwaad aan.
"door jou heb ik mijn vriendin bijna vermoord....
ze pinkte een traan weg...
ze dacht hoe kan ik hem nou vergeven.... hij heeft mij ook bijna vermoord....
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:51 am

Oliver keek naar tala. "Probeer niet te veel te hoesten"zei hij droog. "anders geraak je teveel bloed kwijt". Hij keek met zijn rustige ogen naar Tala "Tja das mijn manier om een gevecht te stoppen"
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:52 am

"Ik was mezelf niet "zei hij .Hij keerde hun de rug toe en zei tegen tala "ik heb het gedaan ja ."Hij keek naar de zon en zuchte .Ze zou hem niet vergeven dat was duidelijkt .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 01, 2009 11:52 am

Tala keek naar de wolven.Ze had Nova en de andere lang niet meer gezien.'Hoe kon je ?'Zei ze.'Als jij bij Amor werkt.'Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Veranderd....???? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Veranderd....????   Veranderd....???? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Veranderd....????
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Enkele dingen veranderd

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Donkere ravijnen-
Ga naar: