Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuw

Ga naar beneden 
+2
Aerynne
David
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:52 pm

Tala keek nog eens goed naar David.Toen zag ze de ketting met de Arend.'Broertje?'Zei ze.Ze keek naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:54 pm

David keek Tala aan maar had niet verstaan wat ze zei .Ze keek iedereen aan .Wat een welkomst comité dacht hij. Hij glimlachte even en keek even naar youna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:55 pm

Aerynne geeuwde....
ze zuchte diep en liep een stukje verder het bos in.
ze ging daar op een rots zitten en dacht eindelijk wat rust...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:55 pm

Tala keek nog eens goed.Die ketting..Die kende ze.'Broertje?'Zei ze nog eens.'Die ketting.'Zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 25
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 6 jaar
Partner: niet nodig!
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:56 pm

Met een grote snelheid liep Shadow het gebied af. Ergens moest Flower of Youna toch zitten. Hij zuchte en stopte bruusk toen hij ene groepje mensen zag. Hij sprong vanuit het struikgewas voor Amor en keek haar met een blik van: Vergeef me. Hij draaide zich om en liep richting Youna. Hij bekeek haar aandachtig en had ondertussen al ondervonden dat dat Youna moest zijn. Hij kuchte even en er verscheen een vriendelijk uitdrukking op zijn gezicht. "Hey, Ik ben..." Hij stopte. Zou hij zijn echte naam wel noemen? "Ik ben Shadow." Hij besloot om toch maar eerlijk te zijn. Hij draaide zich om naar Amor en de rest. "Ik heb besloten om goed te worden." Zei hij recht in Amors gezicht. "Het was moeilijk maar ik besefte om uiteindelijk toch goed te worden." Hij spuugde vlak voor Amors voeten.


Laatst aangepast door Shadow op wo apr 29, 2009 9:59 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:58 pm

Aerynne keek op naar het groepje....
ze zag een wolf met vleugels.
ze dacht wie is dat nou weer....???
ze zuchte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 9:58 pm

David keek haar aan en zuchte .Ze leek ergens bekend .Hij opende zijn ogen verbaasd .Zusje dacht hij .Hij keek shadow aan die spuugde voor de voeten van Amor .Zo zat het hier dus de oorlog tussen goed en kwaad .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:00 pm

Tala kende hem gewoon het was duidelijk.David... Die naam spookte door zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:07 pm

Yuona keek lachend naar de twee en dan naar Shadow. Ze rolde even met haar ogen maar het zag er wel geloofwaardig uit, anders zou hij nooit dat doen. Ze zuchtte. "Wat goed" zei ze na een korte stilte. Ze ging op een steen zitten die in de buurt stond en keek vriendelijk naar iedr(een die er was behalve Amor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Aerynne

Aerynne


Posts : 521
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:09 pm

Aerynne stond op en zuchte.
ze liep weer naar de rest.
ze zei rustig "ik ga maar weer is.....".
ze glimlachte naar iedereen behalve Amor.
toen draaide ze zich om en liep het bos in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:10 pm

Amor keek Shadow strak aan. "Hoe durf jij dat te doen!" riep ze kwaad en liep dreigend op hem af. Ze pakte hem ruw vast en keek recht in zijn ogen. Plots wist ze weer waarom hij het deed. Hij liet hem terug los en keek geïrriteerd weg. Ze zuchtte eens diep, 'als hij dit nog een keer doet' ging er door haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:11 pm

Hij zuchte en keek even naar youna .Ze leek best ok .Maar was Tala zijn zus dat kon niet .
Terug naar boven Ga naar beneden
Tala

Tala


Posts : 358
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Lesley! =D
Krachten: Heeft wolven oren, staart. Kan ik een wolf veranderen en ogen gloeien op als ze kwaad is.

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:12 pm

Tala geloofde erin dat dit haar broer was.'David,Volgens mij ben jij mijn broer ?'Zei ze en keek hem strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:15 pm

Youna keek geïnterreseerd van Tala naar David. "Leuk jullie vinden jullie familie terug" zei ze en glimlachte. Haar appelblauwzeegroene ogen schitterde in de laatste zonnestralen. Even keek ze nog naar Amor en Shadow maar schonk geen aandacht meer aan hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
David

David


Posts : 192
Join date : 29-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16
Partner: /
Krachten: Electriciteit ,Het blauwe vuur,Vampierkrachten

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimewo apr 29, 2009 10:24 pm

"Ik je broer dat kan niet "zei hij tegen Tala .Hij keek Tala aan en zuchte .Ze had niks weg van de familie .Ze leken niet op elkaar hun krachten verschilden erg hard .


(ben weg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Posts : 25
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 6 jaar
Partner: niet nodig!
Krachten: ik krijg ongeveer dezelfde kracht die mijn 'baas' heeft. Ik kies haar zelf en ik zal haar dan voor altijd dienen en haar voortbrengen naar andere gebieden.

Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitimedo apr 30, 2009 2:05 pm

Shadow grijnsde. hij draaide zich om naar Youna. "Ik zou graag in jullie groep willen." Een vriendelijke glimlach speelde op zijn gezicht. Hij zwiepte met zijn staart van links naar rechts en draaide zich met zijn hoofd nog even naar Amor en de rest. Dat famillie gedoe vond hij maar niks maar hij moest gewoon vriendelijk doen. "Goed dat jullie elkaar were hebben gevonden." Hij walgde er gewoon van maar het moest lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw   Nieuw - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw
» Nieuw
» Nieuw hier..
» nieuw hier...
» Een nieuw begin.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: