Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
sumi

sumi


Posts : 17
Join date : 27-10-10
Age : 27
Location : sneek

mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitimewo okt 27, 2010 2:23 am

Diep in dit donkere woud woont sumi-neko, sumi is een meisje met zwart haar rode ogen zwarte neko oren en een zwarte neko staart, ze heeft een klein vriendinnetje genaamt suru.
kyra is een klein zwart katje met rode ogen. Ze is heel loyaal aan sumi.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'kyra! kom we gaan op jacht!' sumi fliste door het woud, ze wist dat dit geen perfecte thuis is, maar bij andere plaatsen werd ze niet toe gelaten. 'nya~ik kom al!' kyra flitste achter haar aan, kyra was niet een normaale kat, ze was sumi's huis dier (vriendin) kyra kan fleugels hebben en heel snel flitsen. Zamen vingen sumi en kyra 2 bolle konijntjes. Ze gingen weer terug naar de donkere rots en sumi maakte een vuurtje, terwijl kyra er voor zorgde dat de konijnen schoon waren. Sumi deet haar normale dank an de goden van het helal 'Bedankt dat we deze 2 konijnen mogen eten om te overleven' bedankte ze. suru en kyra aten hun prooi op. 'kyra heb je het hier een beedje naar je zin, samen met z'n 2en?' vroeg sumi. 'nyan~natuurlijk sumi'
Maar toen hoorde sumi iets. 'Wie is daar?!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sumi12345678910.hyves.nl/
Seira

Seira


Posts : 4
Join date : 27-10-10
Age : 27

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:01 pm

Seira rent heen en weer en ze blijft ook gillen. uiteindelijk botst ze tegen sumi's rug aan . Ze valt keihard op de grond en begint te huilen 'wwwwhhheeeeee'. Seira kijkt sumi met grote traanende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
sumi

sumi


Posts : 17
Join date : 27-10-10
Age : 27
Location : sneek

mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitimewo okt 27, 2010 6:16 pm

Sumi draait zich met een ruk om. 'Wow wat doe jij hier in het donkere woud?'
Sumi kijk seira verbaasd aan... 'Ooow slim ben je ok niet he' zegt sumi.
Suru grinnikt 'Een kompleete bloober~nya'. sumi schut haar hoofd, 'Suru stil'. Suru krimt in éen 'Sorry~nya''. sumi lacht, en helpt seira overijnd, 'naja dit is dus een stuk van m'n thuis'
Sumi glimlacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sumi12345678910.hyves.nl/
Seira

Seira


Posts : 4
Join date : 27-10-10
Age : 27

Anime profiel
Leeftijd:
Partner:
Krachten:

mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitimewo okt 27, 2010 8:37 pm

Seira zucht en kijkt heen en weer . ók leuk je te ontmoeten ik ben seira Konomi'. Seira steekt haar hand uit 'hoop dat we goeie vrienden zullen worden'


Laatst aangepast door Seira op wo okt 27, 2010 9:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
sumi

sumi


Posts : 17
Join date : 27-10-10
Age : 27
Location : sneek

mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitimewo nov 10, 2010 9:20 pm

'Vriendinnen?' Sumi keek vragend, ze had nog nooit echt een vriendin gehad. Stiekem wist ze ook niet precies wat het was. Sumi keek naar Suru, Suru liet zien dat ze er ook niet veel van wist, mensen vrienden, nee, ze wist het niet, het meisje konomi-san leek een bloed gewoon meisje, ze zag er niet echt wat magisch in, kon ze dat wel vertrouwen? Sumi schudde haar hoofd, 'Sorry, ik kan het niet accepteren, ik weet het niet sorry...' Zei Sumi zacht, ze sprong op een rots een boom in, en Suru hing aan haar nek en zo ging Suru ook mee. Ze liep een grot in en ging daar zitten in ene donker hoekje, met haar versleten kleren en slordig haar zat ze er als een stuk vuil, zo voelde ze zich ook, ondanks dat ze zich hier thuis voelde, het ze een foute keuze gemaakt? Nee dat kon ze zich niet voorstelen. 'Suru, maakte ik een foute keuze?' Vroeg ze. 'Nee~nya, Het was goed, voor de zelfde geld was ze een journalist? En dan waren we heel bekend, en hoe zat het dan met de andere wezemps?' Beantwoorde Suru. 'Je hebt gelijk. Suru. Ik heb een goede keuze gemaakt, veilig zullen we nu wel blijven.' Zei Sumi trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sumi12345678910.hyves.nl/
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitimewo nov 10, 2010 9:41 pm

Dames. Letten we er even op dat we meer dan 3 regels posten Wink

Mvg, Kira
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)   mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn thuis! (pasop! er komen dode dieren in voor)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ze komen.
» Tot rust komen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Het verboden woud-
Ga naar: