Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 -Afwezigheids topic-

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

-Afwezigheids topic- Empty
BerichtOnderwerp: -Afwezigheids topic-   -Afwezigheids topic- Icon_minitimema mei 31, 2010 9:34 pm

Hayz =D
Hier kunnen jullie melden als jullie voor een tijd[je] afwezig zijn Very Happy

---------------------------

Zo als jullie misschien hebben gemerkt ben ik redelijk inactief.
Wat mede komt door het feit dat 't nogal slecht gaat op school en ik niet echt in de stemming ben om iets aan mijn Modschap hier te doen Very Happy
Zodra 't weer beter gaat zal ik weer gaan posten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

-Afwezigheids topic- Empty
BerichtOnderwerp: Re: -Afwezigheids topic-   -Afwezigheids topic- Icon_minitimevr jun 11, 2010 5:44 pm

Ik ben morgen (zaterdag) afwezig. Verder van de weken ben ik pas in de avond aanwezig op het forum vanwege mijn vakantiewerk. Dit duurt ongeveer tot eind juni en misschien wat langer. Verder ben ik op de maandagen heel de dag afwezig door dat ik overdag moet werken, en in de avond dansles heb. Verder geen afwezigheid voorlopig.

Kort samengevat
- a.s. zaterdag (afwezig)
- Iedere maandag tot ongeveer eind juni (afwezig)
- Minder actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
-Afwezigheids topic-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afwezigheids topic
» Onzin topic
» Omegle topic.
» Draco's aanvraag topic.
» Het Lucht-Je-Hart-Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Off-game :: Babbelhoekje-
Ga naar: