Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Lucht-Je-Hart-Topic

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Het Lucht-Je-Hart-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic Icon_minitimewo mei 13, 2009 10:03 pm

Zit je iets dwars kan je het hier kwijt, je kan hier natuurlijk ook leuke dingen zetten Wink
Hier mogen mensen reageren op elkaars problemen maar houd het netjes en heb respect voor elkaar, meer heb ik niet echt te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Het Lucht-Je-Hart-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic Icon_minitimewo apr 21, 2010 10:16 pm

Ik ben vandaag naar een dierenwinkel geweedt en ik vind dat echt super zielig hoe die beesten daar worden gehouden,sommige zagen er echt niet uit...

Crying or Very sad

Maar er was wel iets leusk op de manege heeft iemand een super domme val genmaakte echt lachen en er is een nieuwe pony Valerie..
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 31
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Het Lucht-Je-Hart-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic Icon_minitimewo apr 21, 2010 10:27 pm

Fire schreef:
Ik ben vandaag naar een dierenwinkel geweedt en ik vind dat echt super zielig hoe die beesten daar worden gehouden,sommige zagen er echt niet uit...

Crying or Very sad

Maar er was wel iets leusk op de manege heeft iemand een super domme val genmaakte echt lachen en er is een nieuwe pony Valerie..

Inderdaad de dieren inde dierenwinkel worden niet zo mega goed verzorgde, vaak is er ook kans op inteelt en ziektes. De kooien worden ook niet erg veel schoongemaakt en vaak zitte ze ook met te veel dieren in een te kleine kooi. Wink Maar dat zijn dierenwinkels. Ik had ergens gehoord dat ze misschien geen dieren leer mochten verkopen (nu nog niet natuurlijk, later).

Oh, je zat die iemand gewoon uit te lachen. ;'] leuk een nieuwe pony? Welke kleur, ras,..??? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Fire

Fire


Posts : 66
Join date : 16-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 19 jaar
Partner:
Krachten: probeer dat maar te ondekken xD

Het Lucht-Je-Hart-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic Icon_minitimewo apr 21, 2010 10:31 pm

Amor schreef:

Oh, je zat die iemand gewoon uit te lachen. ;'] leuk een nieuwe pony? Welke kleur, ras,..??? ;D

JA dat was echt dom hoe die viel

van de lesgever mochte wij dus zonder zadel en hij hielp haar met opstappen en ze kwam op de kont terecht en die pony kon daar ni tegen en die begon te bokken en zij viel als een kikker in het zand...

en over de pony weet ik ni veel het is een merrie en ze heeft al zeven veulens gehad, ze is heel erg mooi ras weet ik niet maar wel mooi
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Lucht-Je-Hart-Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Lucht-Je-Hart-Topic   Het Lucht-Je-Hart-Topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Lucht-Je-Hart-Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een gebroken hart
» Onzin topic
» Omegle topic.
» -Afwezigheids topic-
» Afwezigheids topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Off-game :: Babbelhoekje-
Ga naar: