Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Alleen Stilte...

Ga naar beneden 
+3
Youna
Joël
Caim
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 17, 2009 10:44 pm

Youna zuchtte. "Waarom ben je eigenlijk zo wantrouwig?" vroeg ze nog steeds vriendelijk. Ze vond het een beetje spijtig dat Kovu zo deed. Ze giing op haar rug liggen en keek naar de wolken die voorbij dreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 17, 2009 10:54 pm

''Ik vertrouw mensen gewoon niet zo..'' zei hij kort en zuchtte. Hij luisterde naar de geluiden omzich heen en dan vooral het geluid van de natuur. De vogels die tjilpten en de krekels die hun liedjes zongen. Hij gaapte even en zijn grote bek met scherpe tanden was kort te zien. Toen hij zijn bek weer sloot keek hij droog omzich heen. Hij keek daarna weer strak naar de mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 17, 2009 10:59 pm

Youna ging terug goed zitten en stond op. Ze deed nog een poging en liep wat dichter naar de leeuw. Op één meter afstand bleef ze staan. "Vertrouw me gewoon" zei ze zacht " of doe dat niet maar vertrek dan". Ze stak opnieuw haar hand rustig uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 17, 2009 11:04 pm

Joël keek naar Youna. Hij glimlachtte even en geeuwde. Hij sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimevr apr 17, 2009 11:08 pm

Kovu stond direct op toen Youna weer dichterbij kwam. Hij zette een stap achteruit en keek haar schuw aan. Hij gromde lichtjes en zuchtte toen. Misschien moest hij toch proberen om wat kennis te maken met wat mensen en deze mensen waren opzich niet zo slecht in zijn ogen. Hij liep langzaam dichter naar Youna toe en keek naar haar hand. Hij rook de geur van haar en snoof even. Hij keek haar daarna recht aan en zweeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 11:31 am

Youna aaide zacht op kovu's kop. Ze trok haar hand rustig terug weg en keek hem tevreden aan. "Was dat nou zo erg?" vroeg ze terwijl ze op de grond ging zitten, net op de hoogte van Kovu's kop. Band was ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:12 pm

Céline kwam aanlopen,ze had haar handen in haar zakken.
Ze liep wat verder en zag de anderen.
"haay" ze glimlachtte.
Ze keek naar de anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:28 pm

Youna stond snel op. "hoi" zei ze vriendelijk. Ze ging terug naast Joël en Caim zitten. "Ik ben Youna en jij?" vroeg ze aan Céline
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:29 pm

Céline keek naar de rest en dan naar Youna
"ik ben Céline" ze glimlachtte
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:32 pm

er kwam inedens een zwarte schim aangevlogen. ze bleef staan bij de andere. "hoi" zei ze duister en kil. ze kende egen één van de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caim

Caim


Posts : 90
Join date : 17-04-09
Age : 31
Location : Alkmaar

Anime profiel
Leeftijd: 25 jaar.
Partner: I don't care about the gender
Krachten: Vuur, schaduw en steen.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:36 pm

Caim stond op en draaide de gitaar weer met de voorkant naar buiten op zijn rug. De fluit stak nog steeds tussen zijn riem en nu pakte Caim. Hij knikte iedereen toe. ''Ik ga maar weer eens'' zei hij. Caim zette de fluit aan zijn lippen en al spelend liep hij weg. De klanken stierven langzaam weg en lieten een stilte achter.
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3rUaJIrfc
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:37 pm

missy bekeek caim nog na. maar verder besteede ze er geen aandacht aan. ze keek met haar duistere ogen naar de andere
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:39 pm

"Joël"zei Joël afwezig. Hij zuchtte kort en keek naar Céline en Youna. Hij glimlachtte kort en geeuwde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:39 pm

Céline glimlachtte ook
ze ging zitten en gaapte
ze keek naar Missy
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:40 pm

Kovu schudde zijn kop en snoof van de aai. Hij keek Caim na en zag toen een andere meisje staan. Hij gromde licht en sprong op een rots bij een boom, zodat hij in de schaduw stond. Hij ging rustig zitten en bekeek Missy even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:40 pm

Céline keek naar Kovu
ze was niet bang maar oppasse moest
ze kon best goed met dieren omgaan
maar ze bleef zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:44 pm

missy bekeek de mensen en dan naar kovu. ze probeerde in zijn gedachte te kompen maar het lukte niet goed dus liet ze eht maar. ze liep naar een steen e ging daar op een steen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:46 pm

"Youna" zei tegen Missy. Ze keek even naar boven. Naar Kovu. "Wat scheelt er toch met je" zei ze een beetje geirriteerd. Ze pakte een nootje van de grond en brak het open. Het eekhoorntje van daarstraks pakte het vlug uit haar handen net voor zij het kon opeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:48 pm

Joël verzonk even in gedachten. Hij die iemands leven redde door een auto tegen te houden die op een meisje wou inrammen. Met een hand. Hij opende zijn ogen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:49 pm

''Als je er problemen mee hebt hoe ik ben dan heb je nog veel over me te leren'' zei hij kort en ging liggen. Hij legde zijn kop op zijn poten en keek kort naar Missy. Daarna staarde hij wat voor zich uit en zuchtte van verveling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:52 pm

missy probeerde nu in Joël's gedacte te kruipen. ze las zijn gedachte een aurto een hand tegenhouden. ze snapte er niet veel van maar dat kon haar niet schelen. er was iemand zotezien erg slecht gehumeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Posts : 76
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: -
Krachten: Hij is enorm sterk omdat hij heel stiekem een vampier is, Hij is ook supersnel en hij kan hoog springen.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:58 pm

Joël keek naar Missy en fronste even. "Je zat in mijn gedachten" zei hij droog. Hij voelde dit. Hij rekte zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 12:58 pm

Een arend vloog over, het was Viva, ze keek naar Missy en zei in gedachte tegen haar "kijk boven je, de arend boven je ben ik, wat is er aan de hand?".
De arend vloog verder en cirkelde boven Missy en de andere.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 1:01 pm

"niks" zei ze terug tegen viva. ze keek nu naar joël "niet echt duidelijk hoor" zei ze droog terug. "denk helder is makelijker" zei ze droog. ze keek naar viva en verzocht har om naar beneden te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 18, 2009 1:02 pm

Kovu tilde zijn kop op toen hij een arend zag. Hij stond op en ging zitten. Eindelijk was er nog een dier hier maar hij moest oppassen misschien was ze niet te vertrouwen. En bij die gedachtens gromde hij weer licht. Hij schudde zijn kop en keek weer naar de arend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alleen Stilte... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alleen Stilte...   Alleen Stilte... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alleen Stilte...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: