Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wanna play?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimedi jun 08, 2010 10:17 pm

Inleiding

Het blonde meisje Yana is geen braaf meisje. Ze is erg slecht maar durft erg lief en uitdagend doen. Ze is een freak en dat zie je aan haar kleren. Maar door haar karakter, gedrag en uiterlijk valt ze in de smaak bij jongens. Ze merkt het snel als ze haar leuk vinden en speelt een spelletje met ze. Ze vind het leuk maar bij beste vrienden doet ze het niet vaak. Niemand weet dat ze haar niet kunnen vertrouwen maar toch.

Plot

Yana is een echte verleidster. Ze verleid een paar jongens die ze daarna bijna vermoord. Ze laat ze achter en gaat op zoek naar een nieuw slachtoffer. Ze vind het heel leuk en eentje vermoord ze zelfs. De meeste jongens kennen haar en blijven uit haar buurt buiten 1 jongen. Hij kent haar en voelt iets voor haar. Hoe vaker ze hem ziet, hoe anders ze haar voelt. Hem doet ze niets omdat ze goede vrienden zijn.

Meespelers
Yana
Caim
Yuri

Ik zoek nog

Jongens die ze verleid en mee speelt: VRIJ want er kunnen er nog meer: Yuri
Jongen die ze vermoord: VRIJ
Jongen die ze leuk vind: BEZET: Caim


Laatst aangepast door Yana op wo jun 09, 2010 7:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Levon

Levon


Posts : 15
Join date : 05-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: Love is hard, too hard for me..
Krachten: Acties inschatten, schimmen beheersen (Kan zichzelf in een schim veranderen, kan schimmen oproepen die voor hem vechten al doet hij dat niet zo vaak)

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimedi jun 08, 2010 10:29 pm

Mag ik die jongen die ze leuk vind spelen? =)
Anders de jongen die ze verleid en meespeelt, als je toch een ander persoon er voor wilt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimedi jun 08, 2010 10:29 pm

Ik ga nog kijken
Iedereen mag zich aanmelden voor die jongen en ik kies wel uit wie Wink
Dus Levon, ik wacht op meerdere meldingen ^^

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Chazz

Chazz


Posts : 26
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner:
Krachten: Water

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimedi jun 08, 2010 10:36 pm

Je mag Chazz leuk vinden, hij is redelijk afstandelijk en moet eigenlijk niets van liefde hebben... Moet ik dit wel met mijn andere verhaallijn kunnen combineren, maar lukt misschien wel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimedi jun 08, 2010 10:39 pm

Het is de bedoeling dat ze beiden wat voelen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Chazz

Chazz


Posts : 26
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner:
Krachten: Water

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimedi jun 08, 2010 10:42 pm

Euhw, ghehe, verkeerd gezien, dan denk ik niet dat ik mee ben... Past niet bij Chazz... Hoewel ik de verhaallijn wel gaaf vind...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitimewo jun 09, 2010 7:11 pm

- De jongen die ze leuk vind is bezet ^^

Ik zoek nog steeds mensen :'D
Nouja er doet niemand mee anders x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wanna play? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wanna play?   Wanna play? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wanna play?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wanna die?
» play with water

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Verhaalijn-
Ga naar: