Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [Verhaallijn] The realm of the machines

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimedo mei 27, 2010 10:14 pm




The realm of the Machines



Belanrijke informatie voor het verhaallijn
Mudly was eerst een gelukkige dierengod. Hij werd helaas gestraft door de hogere goden en werdt opgesloten in een mensenlichaam. Zijn ouders waren verdwenen en Mudly zelf had zonder toestemming een zoektocht gestart. Hij was nu op zichzalf aangewezen. Hij werd op school altijd gemeden. Als hij kinderen wilde helpen rende ze weg, omdat ze bang voor hem waren. Hij dwong ze altijd om te blijven maar naderhand lieten hij ze altijd gewoon gaan. Hij heeft nooit iemand gehad om zijn problemen kwijt te kunnen en dat was deels zijn straf. Hij komt weer vrij op het moment dat de persoon wet dat hij verbonden is met een god. Momenteel is Mudly weer terug en bekleed de functie als god van de dieren weer. Hij is een aardige jongen die soms zijn vervelende momenten heeft.


Het plot
Zoals in de beschrijving van Mudly staat waren zijn ouders verdwenen. Nu heeft Mudly een bericht gekregen van een onbekend iemand die zegt dat hij zijn ouders heeft gevonden. Mudly heeft hier direct op gereageerd en de nodige informatie gekregen. Midden in een kasteel in een rijk waren zijn ouders. Mudly besloot om er heen te gaan. Er was echter één probleem. Het kasteel was bereikbaar maar lag in de rijk waar veel machines rondrijden en iedere indringer aanvalt. Mudly besloot toch te gaan. Daar komt hij echter een paar personages tegen die ieder voor zijn redenen in het kasteel aanwezig moet zijn. Samen besluiten ze naar het kasteel te gaan.

Personages
Mudly
Haruhi
A.C. Eos
Tsunami

Wil je deelnemen aan dit verhaallijn. Het mag van mij.
Er zijn echter een paar dingen die ik wil weten

Naam personage:
Rede voor het bezoek aan het kasteel:
Karakter: goed/neutraal/slecht

Het maakt mij niet uit dat er ook slechte personages aanwezig zijn. Echter zou Mudly in het verhaallijn in sommige gevallen moeilijker met elkaar om kunnen gaan. Het lijkt me wel leuk als dit er in zit. Je ziet vaker dat dit van die reisgenootschappen zijn die niet altijd met elkaar overweg kunnen. Dit verhaallijn heb ik zo opgezet dat Mudly zijn ouders vind en bovendien hij niet de hoofdrol neemt. Iedereen die deelneemt heeft zo zijn reden om naar het kasteel te gaan en dit zorgt voor de nodige inspraak van de personen die deelnemen.

Ik hoop dat het een succesvol verhaal word.


Laatst aangepast door Mudly op wo jun 02, 2010 4:04 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Haruhi

Haruhi


Posts : 1
Join date : 28-05-10

Anime profiel
Leeftijd: 9
Partner: No, i don't wanna!
Krachten: Paarden temmen zonder moeite, Speciale licht kracht(niet achtergekomen)

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimevr mei 28, 2010 8:23 pm

Naam personage: Haruhi
Rede voor het bezoek aan het kasteel: Ze heeft gehoort dat er paarden geslacht worden.(Ja, ze doet alles om paarden te redden)
Karakter: goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimevr mei 28, 2010 10:55 pm

De eerste aanmelding.

Orgineel ^.^ Ik zet je in de lijst. Ik wacht tot er nog minimaal 2 of 3 meer bij zijn. Dan is het RPG'en wat leuker dan met zijn 2en op een reis gaan.

Maar wel jong voor een land vol met vijandelijke machines. Mudly zal moeten babysitten. XD Grapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimema mei 31, 2010 9:30 pm

Naam personage: A.C. Eos [Ace]
Rede voor het bezoek aan het kasteel: Wilde een kijkje/monster nemen van de machines daar om zijn eigen taak te vervullen.
Karakter: Neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimedi jun 01, 2010 7:46 pm

Mooi weer een lid in het reisgenoot schap. En opnieuw een rede die ik niet bedacht zou hebben. Nu hoop ik nog dat er nog zeker 1 iemand reageert anders ga ik een deadline stellen en als die ten einde komt zal ik het topic openen en het hier melden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunami

Tsunami


Posts : 140
Join date : 11-05-10
Age : 29
Location : Dellef!!! (Delft xD)

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: single =D
Krachten: Justu's; verandering in antro;--??

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimewo jun 02, 2010 12:51 pm

Naam personage: Tsunami
Rede voor het bezoek aan het kasteel: Ze had gehoord van de machines. Ze kan hun materiaal gebruiken om betere wapens voor haarzelf te maken of ze te verkopen.
Karakter: slecht
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimewo jun 02, 2010 4:05 pm

Nu hebben we minimaal 4 personen en daar heb ik voldoende aan. Ik wacht tot donderdag met het maken van het topic. Ik vermeld het hier als het topic klaar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimevr jun 04, 2010 7:35 pm

https://anime.forumactie.com/donkere-ravijnen-f32/verhaallijn-the-fellowship-t384.htm#6771

Hier is het topic. Ik hoop dat iedereen komt ^^

(btw, sorry voor de dubbelpost.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimevr jun 04, 2010 7:58 pm

Ik zal zo snel mogelijk langskomen met A.C. Eos, maar moet nu eerst even op Kira wat dingen regelen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunami

Tsunami


Posts : 140
Join date : 11-05-10
Age : 29
Location : Dellef!!! (Delft xD)

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: single =D
Krachten: Justu's; verandering in antro;--??

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimezo jun 06, 2010 6:15 pm

Ik weet niet, maar is het niet een beetje stil bij de verhaallijn?? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimezo jun 06, 2010 6:18 pm

Ja ik wacht momenteel nog op de rest die nog moeten reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tsunami

Tsunami


Posts : 140
Join date : 11-05-10
Age : 29
Location : Dellef!!! (Delft xD)

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaartjes
Partner: single =D
Krachten: Justu's; verandering in antro;--??

[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitimezo jun 06, 2010 6:30 pm

Ja, ik ook^^
Maar het duurt alleen zo lang.
Aan Kira kan je een pm sturen, of hij wil reageren. Maar over Haruhi, ik denk dat zei niet, of pas laat komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] The realm of the machines Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] The realm of the machines   [Verhaallijn] The realm of the machines Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] The realm of the machines
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [VERHAALLIJN] We gonna kill you....
» {Verhaallijn} TBSE
» [Wedstrijd] Grote verhaallijn.
» [Verhaallijn] Real friendship
» {Verhaallijn} Meet some old friends.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Verhaalijn-
Ga naar: