Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [VERHAALLIJN] We gonna kill you....

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimewo apr 28, 2010 7:56 pm

WE GONNA KILL YOU....


~Inleiding:~
Light Yagami is een gewone, maar snel verveelde, schooljongen. Zijn leven nam een drastische wending toen hij een Death Note vond. Dit noteboekje is naar de mensen wereld gebracht door de Shinigami Ryuk. Een Death Note is in staat om iedereen te vermoorden als je de naam en het gezicht van diegene kent. In het begin wilde Light hier niets van weten, maar doordat hij het zelf heeft uitgeprobeerd twijfelt hij er niet meer aan. Hij had meteen een strak doel voor ogen. De wereld zuiveren van misdaad en zelf de God van de nieuwe wereld[God of the new World] te worden. En samen met zijn Death Note zal hem dit nog eens kunnen lukken ook.

~Plot:~
Light moord bijna half Japan uit, zijn doel strak voor ogen. Maar er zit iemand in de weg. De Japanse politie heeft de hulp in geroepen van de beste detective die ze konden vinden en bekend staat onder "L". Light ziet hem meteen als obstakel in zijn plan. En zeker als L een groepje opricht om Kira [De schuilnaam van Light] uit de weg te ruimen, waar Light's vader ook in zit. L verdenkt Light al vrij snel en probeert alle mogelijke manieren te vinden om hem te ontmaskeren. Hij gaat zelfs zo ver door zich op een en dezelfde school aan te melden. Als Misa Amane dan ook nog in zijn leven komt, begint het balletje pas echt te rollen. Aangezien Misa de Shinigami Eyes heeft, is ze in staat om de ware naam van L te zien. Zodat Light hem kan vermoorden. Maar er komt veel meer bij, meer dan hij voor mogelijk kan houden.

~Meespelende mensen:
- Kira
- Misa

~Gezochten spelers:
Naam: L Lawliet/Hideki Ryuuga/Ryuuzaki
Leeftijd: 19 Jaar
Krachten: Verscherpte Zintuigen, Kan in een arend veranderen, Zeer lenig.
Karakter: L ziet er over het algemeen uit als een sloeber, maar zijn uiterlijk is bedrieglijk. Hij is verzot op zoetigheid en zit vaak met zijn handen in zijn haar. Verder heeft hij een vreemde manier van Zitten. Hij is een goede vechter en een scherpe denker. Al kan hij niet goed tegen zijn verlies.
Setje:
Spoiler:

Naam:Matsuda Touta
Leeftijd: 20 Jaar
Krachten: Lenig, Hypnose, Goed vechten.
Karakter: Matsuda hangt zo'n beetje altijd de clown uit. Hij probeert de stemming in het Kira investegation team te houden. Hij wilt letterlijk zijn leven geven om Kira te vangen en te zien verdwijnen. Al komt hij daardoor wel vaker in de problemen.
Setje:
Spoiler:

Naam: Wateri
Leeftijd: 78 Jaar
Krachten: Elektriciteit, Scherpere zintuigen, ijzeren discipline.
Karakter: Wateri is al zo lang bekend een soort hulpje van L. Hij zorgt voor alle elektronische spullen, waarvan word verwacht dat hij ze zelf maakt. Hij is meestal serieus, maar is nog wel eens in voor een grapje. Verder kan je niet veel informatie bij hem loskrijgen.
Setje:
Spoiler:

Naam: Aizawa Shuichi
Leeftijd: 21 Jaar
Krachten: Vuur, Kan in een tijger veranderen.
Karakter: Aizawa is letterlijk een kort lontje. Hij is heel snel op zijn tenen getrapt en je krijgt hem dan ook met moeite weer rustig. Al hoe wel hij Kira graag ziet verdwijnen, is hij nog niet zeker of hij zijn leven er voor wilt geven. Hij kan goed om gaan met Matsuda, maar is nogal wantrouwig tegenover Watari en L.
Setje:
Spoiler:

Naam: [Chief] Soichiro Yagami
Leeftijd: 58 Jaar
Krachten: IJs, Transformatie.
Karakter: Chief Yagami is de vader van Light en de chef van de Japanse Politie. Hij kan heel beschermend overkomen naar zijn familie, en vindt het ook eigenlijk niet leuk dat L zijn zoon verdenkt. AL hoewel hij L meer vertrouwd dan de andere van het team wilt zijn vertrouwen soms wat wankelen. Hij is op zijn oude leeftijd nog goed vitaal en heeft een scherpe geest.
Setje:
Spoiler:

~Eisen:~
- Verstand van ABN
- Redelijke tot goede Post maken
- Actief blijven
- Aan de verhaallijn houden
- Hou je aan het karakter, wijzigingen mogen alleen worden doorgevoerd met toestemming van mij of Misa.


Laatst aangepast door Kira op zo mei 02, 2010 5:24 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Teru

Teru


Posts : 117
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimewo apr 28, 2010 10:31 pm

Soph! :3 Leuke verhaallijn! =D
Er is vast nog wel plek voor Teru als 3e Kira...? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimewo apr 28, 2010 11:21 pm

Ja, Daar zat ik dus een beetje mee.
Aangezien we door spelen tot de dood van L en Wateri.
Maar misschien -na grondig overleg met Esha- kan ik er wat van maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Posts : 5
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Neen
Krachten: Duisternis, Kan iets met jutsu's, Bliksem

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimezo mei 02, 2010 3:37 pm

Op zich wil ik L wel spelen. Als ik mag van jullie dan toch wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimezo mei 02, 2010 3:53 pm

Uhm.. Van mij zou je in principe mogen.
Ik zal het even bespreken met Misa Wink

EDIT: van Misa mag het.
Alleen is er hier al een account onder de naam; L
Dus maak hem maar aan onder Ryuuzaki Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Naruto

Naruto


Posts : 5
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: Neen
Krachten: Duisternis, Kan iets met jutsu's, Bliksem

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimezo mei 02, 2010 3:54 pm

Okee zal ik doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitimezo mei 02, 2010 5:24 pm

Oke. Bij alle spelers is het setje toegevoegd.
Sorry voor flut kwaliteit. Scherpe plaatjes zoeken van deze is zeer lastig --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] We gonna kill you....   [VERHAALLIJN] We gonna kill you.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[VERHAALLIJN] We gonna kill you....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] The realm of the machines
» [Verhaallijn] The fellowship
» {Verhaallijn} TBSE
» {Verhaallijn} Meet some old friends.
» verhaallijn magische doos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Verhaalijn-
Ga naar: