Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nieuwe moderator.

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Wie worden de nieuwe moderators?
-Kira
Nieuwe moderator. Vote_lcap29%Nieuwe moderator. Vote_rcap
 29% [ 6 ]
-Misa
Nieuwe moderator. Vote_lcap29%Nieuwe moderator. Vote_rcap
 29% [ 6 ]
-Teru
Nieuwe moderator. Vote_lcap24%Nieuwe moderator. Vote_rcap
 24% [ 5 ]
-Mirthe
Nieuwe moderator. Vote_lcap18%Nieuwe moderator. Vote_rcap
 18% [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 21
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimeza mei 08, 2010 7:26 pm

Omdat er steeds meer leden komen en de andere moderator -Yuuki- niet erg veel online komt lijkt het me goed een nieuwe moderator aan te duiden.

De nieuwe moderator moet aan deze eisen voldoen:
-Veel online komen.
-Goed ABN gebruiken.
-Postes schrijven met een goede inhoud.

Ik heb ook de echt de zekerheid nodig dat de nieuwe moderator aan deze eisen blijft voldoen!
Denk jij dat je een goede moderator zou zijn of ken je iemand die deze rang zou verdienen? Meld je (of de persoon die je als mod wilt) dan hier aan.

EDIT: Bij het kiezen van de moderator word NIET aan vriendjespolitiek gedaan. Als ik dit merk kies ik zelf de moderator. Wink

x

Jolien (:


Laatst aangepast door Youna op zo mei 09, 2010 2:59 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Misa

Misa


Posts : 77
Join date : 25-04-10
Location : Egypte ;o

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Stalkin'
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimeza mei 08, 2010 7:29 pm

Ik weet niet zeker of ze het wilt maar ik meld Quinty aka Kira aan als mod. Ze is altijd online en schrijft posts met hele goede inhoud. Ze zou een hele goed moderator zijn vind ik! :]

x Esha.

EDIT: Tfoe vergeet ik gewoon mijn beste vriendingetje Kiek!
Kiki aka Teru is ook heel goed geschikt als mod! Ze maakt hele goede posts en is vaak/altijd online op Anime. :3 Ik ken haar als moderator van een ander forum en ze is echt heel goed geschikt .^^


Laatst aangepast door Misa op za mei 08, 2010 8:43 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimeza mei 08, 2010 8:19 pm

Misa schreef:
Ik weet niet zeker of ze het wilt maar ik meld Quinty aka Kira aan als mod. Ze is altijd online en schrijft posts met hele goede inhoud. Ze zou een hele goed moderator zijn vind ik! :]

x Esha.
[aa] Dank je Esha xD

Ik meld zowel Esha als Kiki aan.
Qua posts zijn ze erg goed [aa]. Inhoudelijk merk ik niet zo veel problemen, en ze zijn goed en vaak actief.
Kiki is al vaker bekend hier als Tala, alleen Esha is 'nieuw'.
Uh.. Verder niets te melden denk ik clown

-xxx- Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Teru

Teru


Posts : 117
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimeza mei 08, 2010 8:39 pm

Ik meld Esha, Rebecca en Quinty aan. Niet omdat Quinty mij heeft aangemeld, integendeel zelfs. Hun post zijn goed, qua formaat en inhoud. Beide hebben ze goede woordkeuze en kunnen prima gevoelens van hun personage's verwoorden. Esha kan mooie, lange posts maken, het zelfde verhaal als Quinty. Dat kan ik ook over Rebecca zeggen. Goed inhoudsvolle posts, en mooie woordkeuze! Wink
Ik zou een van deze drie graag al mod zien hier! =3

xx. Kiki
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimezo mei 09, 2010 2:57 pm

We zoeken vanaf nu niet één maar twee moderators. =) De site telt al 116 leden en Yuuki is niet meer moderator, daarom zoeken we er twee. Natuurlijk telt de gevraagde eisen ook voor de tweede moderator. Ik denk dat dat vrij logisch is..

Ik open straks de poll, ik wou eerst nog wachten maar vind dat alle namen die er nu al zijn genoemd allemaal aan de eisen voldoen die ik heb opgenoemd.

Wat is de taak van een moderator?
- De moderator(s) duiden spam aan en verwijderen schokken en/of andere postes die tegen de regels zijn.
- Ze beslissen mee wie lid van de maand word (dit zal waarschijnlijk na een tijdje wel veranderen i.v.m. de leden mee te laten kiezen.
- Ze (en de admin) hebben het laatste woord bij discussies.
- Ze zijn er om te antwoorden op vragen als iemand van de leden iets niet begrijpt.
- Er zal ook een 'moderatorhoekje' komen, hier kunnen de moderators en admin discussiëren over spammers, storende leden of andere dingen,


Natuurlijk kan je jezelf of andere mensen nog inschrijven als moderator, Wink[/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimedo mei 13, 2010 7:23 pm

----------------------

Kira is vanaf nu moderator. Gefeliciteerd!

De tweede moderator word binnen enkele dagen gekozen. Wink

x

Jolien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitimezo mei 16, 2010 9:47 pm

---------------------
De tweede moderator wordt Misa. Ook gefeliciteerd! (:

Ik weet dat er nog geen moderatorhoekje is, zal het zo snel mogelijk aanmaken. Wink

x

Jolien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Nieuwe moderator. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe moderator.   Nieuwe moderator. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe moderator.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe Moderator!
» (Nieuwe) skin.
» nieuwe gebieden
» Nieuwe skin.
» Black Rose groepschuilplaats. [NIEUWE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Mededeling-
Ga naar: