Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Niemand begrijpt me.

Ga naar beneden 
+2
white
Youna
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Flower

Flower


Posts : 63
Join date : 19-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaar
Partner: wil wel...
Krachten: natuurkrachten: ze kan met bomen, planten, bloemen enz. omgaan.

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2009 3:35 pm

Flower begreep dat het vriendelijke meisjes waren. "Ik ben Flower." Stelde ze zichzelf voor. "Ik zou wel willen zwemmen maar ik vind het water te koud." Jammerde ze een beetje. Ze keek naar White die bovenkwam met een soort schild rond haar. Ze was verlegen en onzeker en durfde niet teveel vragen te stellen. Ze ketste een steen in het water en keek naar de kringen die steeds groter en groter werden tot ze ophielden. Ze vond de sfeer wel gezellig en zei uiteindelijk na een korte stilte. "Hoe doe je dat?" Ze plooide haar knieën en liet haar hoofd erop rusten. Ze draaide haar hoofd een beetje naar links zodat ze de andere kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2009 3:38 pm

White kwam boven en zag dat Flower naar haar keek," dat zijn mijn krachtyen ik kan veel met spreuken" zei ze vriendelijk.Ze keek naar alle kanten en sprak toen verder:"en kan vliegen als je ook wilt zwemmen en zo een schild dan kan ik het op jou doen met mijn spreuk?".Ze keek vragend naar Flower .Daarna gaf ze weer een blik naar de anderen.Ze glimlachtye naar de anderen en liet met behulp van een spreuk mooie roze bloemblaadjes waaien over de rivier.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2009 3:39 pm

white schreef:
White kwam boven en zag dat Flower naar haar keek," dat zijn mijn krachtyen ik kan veel met spreuken" zei ze vriendelijk.Ze keek naar alle kanten en sprak toen verder:"en kan vliegen als je ook wilt zwemmen en zo een schild wilt oim te ademen dan kan ik het op jou doen met mijn spreuk?".Ze keek vragend naar Flower .Daarna gaf ze weer een blik naar de anderen.Ze glimlachtye naar de anderen en liet met behulp van een spreuk mooie roze bloemblaadjes waaien over de rivier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysha

Aysha


Posts : 103
Join date : 19-04-09
Age : 27
Location : jah.. Belgie!!

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: neeh
Krachten: weet ze nog niet

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2009 3:43 pm

Aysha keek de meisjes rond haar nog is goed aan. Het was allemaal zo raar en zo snel gegaan. Ze keek nog steeds verward naar Flower. Zij was er zo ineens, ze begreep er niets meer van. Zal ik mijn verhaal dan maar vetellen.. Besloot ze in zichzelf. Ze wou beginnen maar wachtte eerst de blikken van hen af. Ze schopte zacht tegen een kleine steen, die kwam in het water terecht en zinkte naar de bodem. Bedenkelijk keek ze nog is terug naar het moment dat Soroya een visioen oner haar had gezien. 'Dat kan toch niet' Fluisterde ze onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Posts : 63
Join date : 19-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaar
Partner: wil wel...
Krachten: natuurkrachten: ze kan met bomen, planten, bloemen enz. omgaan.

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 19, 2009 9:19 pm

Flower knikte 'nee'. Ze had niet zoveel zin om te zwemmen met een schild. Ze had vooral zin om haar gewoon wat te verfrissen. Ze zuchtte en keek naar de blik van Aysha. "Is er iets?" Ze maakte met haar handen ene soort van kommetje en deed er water van de rivier in. Ze zag haar spiegelbeeld rimpellen en dronk ene grote slok. Het water was best lekker dus vergif kon het niet zijn. Ze hoorde verschillende kleine stemmetjes. Het klonk alsof ze zongen. Ze schudde haar hoofd en keek terug in het water naar de kleurrijke vissen.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:25 pm

White keek met een blik naar Aycha," nee vertel maar" zei ze zacht.
Ze keek naar de rivier waar de steen rustig naar beneden dommelde .
Ze lachte en keek nog met een blik naar Flower.
"Hoe ben jij hier eigenlijk gekomen" zei ze met een vragende blik.
Ze klom dan even voor de fun in een boom en keek naar beneden naar de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:33 pm

Er kwam een prachtige zwarte wolf aanlopen .Hij straalde kracht en macht uit .Je kon hem niet onderscheiden van een mens .Hij ging rustig liggen en hield alles in het oog als een opzichter van een roedel .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:34 pm

White keek raar om.
Ze zag een schim maar durfde niet te bew'egen," hallo???" zei ze wvragend.
Ze bleef maar staan en keek raar naar de schim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:36 pm

Gavin veranderde naar een mens en kwam tevoorschijn ."Aangenaam ik ben Gavin "zei hij vriendelijk maar steeds misterieus .Hij keek haar aan en knikte om hallo te zeggen .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:39 pm

White schrok zich enorm toen de wolf ineens een mens was
.
Uiteindelijk knikte zre terug." hallo" ze keek nog altijd wat gescrokken.
Maar wende aan de blik." ik ben White en jij bent?" vroeg ze.Ze gooide een steen in het water die kaatste op het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:42 pm

"De naam is Gavin Decraw noem me hoe je wilt "zei hij vriendelijk .Hij keek even naar de lucht en dan naar de natuur .Hij speelde met zijn uitgesneden kristallen leeuw .Die hij ooit gekregen had van zijn vader omdat hij met de leeuwen meeopgroeide door zijn ouders .Die waren namelijk bevriend met de leeuwen familie .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:44 pm

" wow is die van jou" keek zae vol bewondering voor hem.
Ze lachte en bloosde van de zon.Ze keek nog naar de leeuw."kom leeuwte kom" zei ze wat dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:48 pm

"Ja die is van mij "zei hij .Hij deed met zijn hand zijn haar voor zijn ogen weg en keek met zijn goudachtige ogen naar haar .Je zag een misterieuze blik maar ook de blik van een moedige krijger .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:50 pm

" je ziet er mij allesins wel moedig uit " zei ze met bloosende wangetjes.
Ze vond hem zeker wel een knappe gast!!!.XD
Zei zelf had eigenlijk een soort van steen gekregen waar ze eigenlijk mee kon praten als ze moeilijkheden had.Ze had het gekregen van haar moeder die dood is.
Ze keek ernaar en praate ertegen:" ou moeder was je maar hier" ze zuchte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:52 pm

"Dat ben ik misschien ook wel "zei hij vriendelijk .Hij keek naar de lucht en zag een arend vliegen .Hij zelf kon ook vliegen zonder in dier te veranderen maar waaom hield hij nog geheim .Hij wou niet dat ze hem zagen als een gast die alles goed deed want soms deed hij dat niet .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:55 pm

White zag de vogelm ook en vloog ernaartoe ze keek met een glimlach naar Gavin kom je ook nog.Eigelijk kon ze ùet haar gevoelens wel weten dat hij ook kon vliegen.Ze vloog een paar rondjes in de lucht samen met de arend.Ze had er duidelijk plezier in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 8:57 pm

Voor haar gaf hij zijn aard ook niet prijs .Maar hij vloog op zonder vleugels anders was hij gemerkt ."ik ben er toch "zei hij .Hij vloog even de lucht in en kwam dan in een schroefbeweging terug naar haar .Toen verliet hij het hier en vloog richting de school .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 9:01 pm

" ik weet wel dat je vleugels hebt" zei ze wat lachend.
Ze vloog wat rond." ik heb er ook maar ik durf ze ook niet te tonen maar ik wil ze wel laten zien maar het word tijd van wel.Ze sprijde haar glinsterende blinkende mooie kleurige vleugels uit en lachte wat sipjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 9:03 pm

(sorry voor spam maar ik ben weg )
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 20, 2009 9:04 pm

( ouhhhhh)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Niemand begrijpt me.   Niemand begrijpt me. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Niemand begrijpt me.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: