Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 denken in het maanlicht...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Azura

Azura


Posts : 133
Join date : 26-04-09
Age : 35

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

denken in het maanlicht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: denken in het maanlicht...   denken in het maanlicht... - Pagina 2 Icon_minitimema aug 17, 2009 5:52 pm

Azura grinnikte heel even kort, en ze stak haar tong naar hem uit. Dan werd ze plots het beekje ingetrokken, en ze schrok er dan ook even van. Haar ogen waren groot als ze opeens octopus armen om haar heen had, en ze gaf dan ook een klein gilletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

denken in het maanlicht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: denken in het maanlicht...   denken in het maanlicht... - Pagina 2 Icon_minitimema aug 17, 2009 6:03 pm

De octopus liet los en veranderde zichtbaar in Mudly. "Ben ik echt zo eng?" zei hij en lachtte even. Hij gaf haar een zoen en grinnikte. Hij trok haar onder water en je zag een hoop felgekleurde vissen. Mudly veranderde in een dolfijn en zwom onder Azura door. Hij gaf haar een plagerige duw met zijn snuit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura

Azura


Posts : 133
Join date : 26-04-09
Age : 35

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

denken in het maanlicht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: denken in het maanlicht...   denken in het maanlicht... - Pagina 2 Icon_minitimema aug 17, 2009 7:02 pm

Azura keek naar Mudly, en ze stak haar tong uit. Ze gaf hem een zoen terug, en plots werd ze onderwater getrokken. Ze keek even naar de vissen, en dan naar hem als hij een dolfijn werd. Ze gaf hem een kus op zijn lippen, en ze grinnikt heel even kort. Haar kracht was mooi met het water, en ook leek ze wel samengesmolten met het maanlicht dat door de bomen scheen. "Ik hou van je." Zei Azura dan zachtjes tegen hem, en ze zwom dan vlug weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

denken in het maanlicht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: denken in het maanlicht...   denken in het maanlicht... - Pagina 2 Icon_minitimema aug 17, 2009 8:04 pm

Mudly hoorde haar woorden. "Ik ook van jou" zei hij via denkspraak. Bij deze vorm van praten hoort iemand de stem van de gebruiker in zijn hoofd. Alleen via denkspraak kon hij menselijk communiceren in een dieren-gedaante. Hij zag hoe ze wegzwom en hij sprong nog over haar heen en veranderde in de lucht in een woestijnbuizerd en vloog weg. Hij zou nu uit gaan zoeken wie hij werkelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azura

Azura


Posts : 133
Join date : 26-04-09
Age : 35

Anime profiel
Leeftijd: Heel oud lijkt op een 18 jarige
Partner: Mudly my animal xD
Krachten: Licht - Vuur

denken in het maanlicht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: denken in het maanlicht...   denken in het maanlicht... - Pagina 2 Icon_minitimema aug 17, 2009 8:08 pm

Azura vloog zelf ook omhoog, en ze besloot om naar de tempel te gaan. Daar was ze namelijk even nodig, en ze keek dan Mudly na. Ze had zijn woorden gehoord, en plots kwam Saphira boven haar vliegen. Die jongen vliegt wel vaak weg van jou. Zei Saphira droog tegen Azura, en ze keek dan omhoog. "Agh ik moet toch naar de tempel dus maakt het niet uit Saphira, en trouwens kwam je me halen ofzo?" Vroeg Azura dan aan haar, en ze ging dan op Saphira zitten. Nee ik wilde gewoon naar jou komen. Zei de draak terug, en ze vloog dan omhoog naar de hemel met Azura op haar rug. In één opslag waren ze als sterren verdwenen, en men kon hun snelheid niet eens volgen tenzij ze een god(in) waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





denken in het maanlicht... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: denken in het maanlicht...   denken in het maanlicht... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
denken in het maanlicht...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Denken en hopen
» Rusten en denken .
» Jou naam doet me denken aan...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: