Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rusten en denken .

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Rusten en denken . Empty
BerichtOnderwerp: Rusten en denken .   Rusten en denken . Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:20 pm

Gavin kwam aanvliegen hij veranderde in een engel .Hij duwde de poort open en liep naar binnen .Hij ging voor een beeld zitten en dacht na .Hij dacht aan white aan zijn zussen het ging allemaal zo snel .Hij hoorde een stem en keek op ."Gavin ze zal wel met je komen praten "zei de stem het was de stem van zijn vader .Hij schudde zijn hoofd en keek naar de beelden .Van krachtige en machtige engels .Zou hij ooit zo worden ?
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Rusten en denken . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten en denken .   Rusten en denken . Icon_minitimezo apr 26, 2009 3:24 pm

White kwam aan stappen en zag dat Gavin zat te piekeren ze loopte met een big smile naar hem toe gaf hem een overdonderde knuffel en gaf hem een dikke zoen op zijn lippen."Het spijt me zo erg ik dacht dat ik op iemand was maar die haat mij nu dus " ze had er heel veel spijt van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Rusten en denken . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten en denken .   Rusten en denken . Icon_minitimezo apr 26, 2009 10:35 pm

"Nou dan kom je weer aankloppen bij Gavin "zei hij bot .Hij keek haar aan en zuchte . Toen keek hij weg ze had hem pijn gedaan en dat kon hij niet goed vergeven .Hij stond op en liep naar een bank ."Je hebt me pijn gedaan "zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rusten en denken . Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rusten en denken .   Rusten en denken . Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rusten en denken .
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rusten....
» Rusten
» denken in het maanlicht...
» Denken en hopen
» Jou naam doet me denken aan...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Witte tempel-
Ga naar: