Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een gebroken hart

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:14 pm

"dat is niet echt eerlijk voor jou dan en ik denk dat we beide even hoioog komen ik kan me overal heenflitsen." zei ze grijnzend. "jij toch ook" zei hze. "het is best zinloos."
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:17 pm

"ik ben een kat dus..."zei Oliver droog. Hij bekeek zij klauw droog maar hij keek daarna weer naar Missy. Hij glimlachtte droog. Hij toonde zijn kruis. "heb er ook een"
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:18 pm

"dan kun we niet veel doen" zei ze ne glimlachte. ze gaf hem een hand. "zo herken ik je sneller dan onthoud mijn kruis het beter" zei ze ne grijnzde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:19 pm

Draco keek droog naar de twee. Hij rolde met zijn ogen en keek even omzich heen. Er was hier nog steeds niet veel te beleven dus hij ging maar weg. Hij verdween tussen de bosjes in de schaduw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:21 pm

"doei" zei ze droog tegen draco. nu was het echt erg snel flitste ze maar weg. haar kruis kon het niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitimema apr 27, 2009 7:21 pm

"ok..."zei Oliver droog. Hij geeuwde en keek erin. Hij zag bloed en veel gewonden. Hij stond nog overeind... als enige. Hij schudde zijn kop even en hij verdween als een flits.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een gebroken hart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een gebroken hart
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: