Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een gebroken hart

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:34 pm

White liep ergens in de bossen.
Gavin had haar heel veel pijn in haar hart bezorgd ze zuchtte.
Ze schopte op een steen die plonsde langs een rivier ze ging naar de rivier en zette zich neer op een rots.
Ze liet de stemmen rond haar heen wegdoen met de wind de wind steeg op en zij was even heel rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:37 pm

Draco liep rustig door het bos. Hij had zijn ogen gesloten en zijn handen had hij in zijn zakken. Zijn sjaal, had hij zoals meestal, voor zijn mond. Hij hoorde ineens wat kabbelend water en hij opende zijn ogen langzaam. Hij stopte met lopen maar hij zag nog niks. Hij liep nog een eindje door en verderop zag hij een rivier. Hij ging bij de rand van het water staan en hij keek naar de lucht. Hij had niet door dat White er ook was.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:39 pm

White zag dat Draco er ook bij was maar keek hem niet aan ze bleef maar naar de lucht staren.Uiteindelijk kwam ze tevoorschijn met een rood gezicht van haar tranen." euhh hoi, je moet niet tegen me praten als je dat niet wil hoor" ze keek naar de grond en veegde haar tranen af met haar mouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:42 pm

Draco hoorde de stem van White naast zich maar reageerde er eerst nog niet op. Hij keek naar beneden naar zijn spiegelbeeld en zuchtte. Hij balde een vuist en je hoorde lichtjes het gesis van elektrischiteit. Hij keek kort naar de spiegebeeld van White naast de zijne. Hij zag haar haar tranen weg vegen. Hij keek weer naar zijn spiegelbeeld en snoof. ''problemen met Gavin gehad?'' vroeg hij kort. Je kon horen dat hij nog steeds wel wat kwaad was.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:44 pm

"Ja wat denk je meneer denkt dat hij koning is" zei ze kwaad.
"Ik wil hem zelf niet meer zien" ze keek hem aan met een kwaaie blik en keek in het spiegelbeeld terug.Ze dacht er even niet bij na dat ze bij haar ware gedaante staat in het water.Ze schrok van in het spiegelbeeld en valde achterover.Ze zette zich snel weer recht."Ehh sorry" zei ze snel.Ze keek met een zucht naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:48 pm

''waar is hij nu dan?'' vroeg Draco kort. Hij lette er niet op wat White allemaal deed. Opzich boeide hem het ook niet. Hij keek naar de lucht die nu helder blauw was. Het was deze dag weer mooi weer. Hij glimlachtte lichtjes. Niet dat iemand dat kon zien door zijn sjaal voor zijn mond. Daardoor leek hij ook best emotieloos en kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:50 pm

"Ergens waar ik niet weet, ook maar best" zei ze kil.
Ze wou ook geen boel zoeken met Draco dus ging ze dichter bij de rivier en stak haar benen in het water."Hohhh dat doet deugd" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:56 pm

er kwam een erg magere gestalte tevoorschijn. ze vloçekte binnenmonds. "hier wilde ik niet zijn" ze keek naar de mensen en ging rustig zitten ze verveelde zich erg en keek hen aan. "hoi" zei ze emotieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 5:58 pm

"Hoi" zei ze er viel nog een klein traantje maar hield die weg.
"Ik ban White en jij"Ze keek haar aan en ging ook zitten.
Ze vloog even de lucht in om de zon te laten schijnen voor haar mogt er geen regen zijn ze duwde de wolken weg en een mooie stralende zon kwam tevoorschijn.Ze vloog weer naar beneden en ging zitten waar ze zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:32 pm

Draco keek op toen hij nog iemand hoorde. Hij keek naar het meisje en snoof. ''hoi'' zei hij droog en liep wat verder. Hij bleef een paar meter van de andere staan en keek naar de lucht. Hij wou iets doen maar wist niet wat. Hij verveelde zich dus behoorlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:36 pm

"missy iemand die jij nog niet hebtgezien" zei ze. "is dat hier een traditie je doodvervelen" zei ze verveeld. haar rustige verveelde blik zocht naar iets wat haar intreseerde. ze snapte ook niet echt dat dei weg liep. was bze dan zo eng???
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:37 pm

Oliver sprong uit een boom. Hij had genoeg gezien. Hij keek droogjes naar de rest. Eerder verveeld. Hij geeuwde en zuchtte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:39 pm

(ik moet eten ben zo terug)

Draco keek droog naar de andere. ''ik ben Draco'' zei hij kortaf tegen hun. Waarschijnlijk ging het hier nog saai worden als iedereen niks bleef doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:41 pm

"en nog iemand die de trditie wilt eren" zei ze en draaide zich om naar oliver. "ook hoi dan maatr zeker." zei ze. ze probeerde iest te verzinnen waarmee ze zich niet verveelde. rustig ging ze zitten. "en jij bent of moet wilt zijn?" vroeg ze dan maar om de stilte te vernbreken. "wie gaat er iets doen of moet ik lastig gaan doen om iemand te motiveren" vroeg ze droog.

(doei)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:43 pm

"Oliver"zei Hij droog. Hij geeuwde verveeld en zette zich op de grond. Hij keek droog naar de rest. "Gaat er hier nog wat 'spannends' gebeuren of is het hier een dode boel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:46 pm

"daar zullen we is voorzorgen" zei ze gemeen grijnzend. "wie wil slachtoffer zijn?" vroeg ze droog. "of moet ik iemand kiezen." zei ze en keek droog rond. "ik moet trainen maar er is niks aan dus wie wil??3 vroeg ze nog een keer en bekeek iedereen goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:49 pm

"ik niet... tenzij..."zei Oliver. Hij geeuwde nog eens droog. "nee" zei hij dan als definitieve beslissing. Hij keek de rest weer droog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:50 pm

"warom dan wel niet??? bang??" vropeg ze en keek hem aan. haar kruis glinsterde in het maanlicht. grijnzend bekeek ze hem. "of doe je geen meisjes pijn??3 zei ze spottend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:54 pm

"nee"zei Oliver droog. Hij geeuwde "tenzij je een kat op je dak wilt"zei hij. Hij keek Missy droog aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:55 pm

"ik geloof ije niet wat is het precies" zei ze en grijnzde breed. verveeld keek ze rond op een reactie van de andere.

(heb geen inspiratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 6:59 pm

Oliver kreeg een staart vanachter, kattenoren en een vlijmscherpe klauw aan zijn hand. Hij keek Missy droog aan "zo misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 7:03 pm

"je maakt me niet echt bang" zei ze en glimlachte. hij wist vast niet wat voor krachten zij had. "moet ik is iets laten zien??" vroeg ze. ze wist waarschijnlijk het antwoord al. "en een klein katje kan niet zo hoog springen" zei ze en grijnzde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 7:05 pm

"ik ben een meter 90"zei Oliver droog "jij noemt dat klein... fijn voor je. Heb ook duistere krachten en vampierkrachten". Hij geeuwde droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Missy

Missy


Posts : 110
Join date : 17-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 15 jaatjes
Partner: ---
Krachten: duisterekrachten en vampierkrachten

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 7:09 pm

"ken ook iemand die vampier is" zei en grijnzde. "e ik denk dat ik wel boàven jou uit kan kjomen" zei ze en grijnzde.



(flauw snel je krachten veranderen -____-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Posts : 294
Join date : 25-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20 jaar/ In Dark Genie forme: 700 jaar
Partner: Will she survive it...?
Krachten: The darkness of the Dark Genie burns inside of me... (Kan ook in die vorm veranderen, kijk character sheet voor plaatje)

Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitimema apr 27, 2009 7:12 pm

(ja effe naar Shugo chara verandert zoals Ikuto echt is Razz ik had de duistere krachten al hoor)
"leuk"zei Oliver droog. Hij geeuwde weer en keek naar Missy "om ter hoogste springen ofwat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een gebroken hart Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een gebroken hart   Een gebroken hart Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een gebroken hart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Lucht-Je-Hart-Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: