Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Draco comes..

Ga naar beneden 
+3
Céline
Amor
Draco
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimevr apr 24, 2009 10:24 pm

Draco stond voor een groot bos. Het was donker en de avond begon aan te breken. Hij zuchtte diep en trok zijn sjaal voor zijn mond. Hij keek even achter zich. Achter de heuvels van de velden zag je de zon onder gaan. Hij keek er nog even naar en daarna keek hij weer voor zich naar het bos, hij moest zijn verleden los laten en een nieuw leven beginnen. Natuurlijk was hij wel nog steeds opzoek naar zijn zusje. Hij haalde diep adem en stapte langzaam het bos in. Het werdt al donker en je hoorde de vogels hun laatste lieden zingen. Na een heel stuk gelopen te hebben kwam hij op een openplek. Een klein kabbelend beekje lag in het midden. Draco knielde erbij en maakte van zijn handen een kommetje. Hij liet zijn handen in het beekje zakken en gooide wat water in zijn gezicht. Hij schudde zijn hoofd even en stond daarna weer op. Hij ging in het gras liggen en legde zijn handen onder zijn hoofd. Hij keek naar de lucht en luisterde naar de geluiden omzich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Posts : 169
Join date : 18-04-09
Age : 30
Location : belgië.

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar
Partner: nee.
Krachten: kan in een zwarte draak veranderen en wegflitsen naar een andere plaats owja en ook toveren :3

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimevr apr 24, 2009 10:46 pm

Amor liep met rustige passen voorbij. In de verte zag ze een jongen liggen. Eerst wou ze hem onverwachts aanvallen maar wachtte daar toch nog even mee. Ze liep op hem af en keek hem dom aan. "Wie ben jij?" vroeg ze kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.anime.forumactie.com
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimevr apr 24, 2009 10:51 pm

Draco keek op toen hij iets hoorde. Hij stond op en keek haar even kil aan. ''wat gaat jou dat aan?'' vroeg hij bot en snoof. Zo deed hij altijd tegen andere. Niemand hoefde zijn echtte ware aard te weten. Bovendien zag dit meisje eruit alsof ze van de slechtte kant was. Hij kon het mis hebben maar als ze goed was zou ze niet zo kil kijken. Hijzelf was nog neutraal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 4:36 pm

Céline liep zuchtend rond.Ze lette nergens op.
Ze staarde naar de grond en liep wat.
Daarna stopte ze en zag een jongen en een meisje.
Ze kwam wat dichter.
"oh hoi" ze zweeg even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 6:11 pm

Draco keek nog even naar Amor en richtte zijn blik toen op een ander meisje die was gekomen. ''hoi'' zei hij kort en keek even naar het beekje. Daarna bekeek hij het meisje. Ze leek zowiezo jonger dan hij. Het andere meisje dat hier al eerder was leek ook jonger dan hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 7:43 pm

Céline keek naar Darco.
Ze herkende hem en zweeg even.
"ik ben euh Céline"
ze was erg onzeker
maar hij zag er wel leuk uit
of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 7:58 pm

White kwam aanlopen en zag een paar mensen staan.
"hoi" zei ze vriendelijk.Ze keek in het rond en had zin in een frisse duik.
Ze liet met haar krachten een soort van schild om te aademen rond haar bouween daarna sprong ze in het water.Ze keek naar de prachtige visjes die er mooi achter elkaar aan zwommen ze lachte dat was wat ze dagelijks nodig ou hebben een frisse duik.Daarna kwam ze weer boven liet haar schild verdwijnen en liet haar haren naar achteren spatten."Ziezo weeral iets fris gedaan vandaag" e lachte en keek naar de bloemen die er waaiden in het rond naar de vogels die er vlogen daarna keek ze weer met een blik naar Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 7:59 pm

Draco keek kort naar haar en daarna naar de lucht. Het was nog steeds nacht. Hij ging tegen een boom aan staan. ''de naam is Draco'' zei hij kort. Hij sloot zijn ogen even en haalde diep adem. Hij opende ze daarna weer en keek Céline aan. Daarna keek hij naar het andere onbekende meisje dat er bij was gekomen. ''het kan hier nog wel is druk worden..'' mompelde hij onhoorbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:03 pm

Gavin vloog met uitgeslagen vleugels in de lucht .Je kon hem niet zijn omdat hij achter een wolk vloog .Maar degene die hem kenden wisten dat hij er was .De zon verlichte hem helemaal .Hij werd helemaal wi zijn haar ogen en huid .De zon scheen zachter omdat hij bijna onderging gaan .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:05 pm

" jep dat is waar" ze keek grinnikent naar hem.
Ze liet een bloemblaadje in haar hand vallen en liet het dan weer omhoog vliegen." Ik heb het zo een beetje voor de natuur ik kom wel elke avond naar een rivier of beek" ze glimlachte.Ze gooide wat bloemblaadjes over haar hoofd en had daarna weer moeite om ze er uit te halen." oeps" zei ze dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:08 pm

Draco keek droog naar White en reageerde er verder niet op. Hij gaapte verveeld en keek in het rond. Er was niet veel te beleven, teminste nog niet. Hij had het gevoel dat er nog iemand in de buurt was alleen hij zag nog niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:10 pm

Gavin vloog weg en lande zijn vleugels klapten toe en hij liep naar de groep .Hij keek iedereen aan en zei "De naam is Gavin ."Hij zag White staan maar keek dan weer naar de rest .Zijn armband was bedekt door de mouw van zijn vest .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:12 pm

" als je wilt weten wie dat is wil ik het wel vertellen hoor dan valt er misschien iets te vertellen." Ze keek in zijn richting en ging zitten.Ze hoorde de vogels kraaien in de lucht en keek ernaar.Ze wilde het hanse verhaal wel vertellen.
Maar volgens haar had hij helemaal geen intresse in haar.Ze keek naar de grond en stak haar hoofd tussen haar benen.Dan hoefde niemand haar hoofd te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:12 pm

Céline keek naar Draco
Ze ging naar hem
"euh wil je wat gaan doen ofzo?"
ze glimlachtte zacht
hem zou ze goed vertrouwen
dat voelde ze
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:15 pm

Ze keek dan weer naar Celine die iets vroeg aan Draco.
Ze keek naar hem maaar verstont niet wat ze zeiden.
Ze ging rechtstaan en ging wat verder staan.
Iets zei ze dat ze moest blijven maar iets zei dat ze moest gaan dat ze daar toch niets staat te doen ze keek voorzichuit en stapte nog wat verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:16 pm

Gavin zelf veranderde in een witte wolf en liep weg .Hier was niets voor hem .Hij keek even naar iedereen en verdween dan in de mist .Toen klapte hij zijn vleugels open en vloog naar de hemel .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:18 pm

Ze keek hoe Gavin weg vloog en dan keek ze weer voorzich uit.
Ze stapte dan uiteindelijk weer terug waar ze eerst zat en keek dan naar de 2 uit.Eigenlijk wist ze niet wat ze daar maar zat te doen maar toch bleef ze stil zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:18 pm

Draco keek even naar White en daarna naar Gavin. ''hij zei net zijn naam dus das niet nodig'' zei hij tegen White. Daarna keek hij naar Céline die bij hem kwam staan. ''wat wil je doen dan?'' vroeg hij kort aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:20 pm

Ze zag dat presies Celine iets voor hem voelde.
"Wil je misschien wat zwemmen oner water ik heb daar wel een leuk plekje waar ik altijd naar toe ga als ik mij verveel" ze keek wat vragent naar hem en keek dan met een verlangende blik om in het water te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:23 pm

Céline keek hem aan
"weet ni iets wat je leuk vind"
ze glimlachtte even
ze dacht aan haar verleden en zuchtte
ze keek naar een paar blauwe plekken
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:32 pm

Draco keek naar de twee. Hij zuchtte even en ging recht staan. ''Normaal gesproken ben ik niet zo'n zwemmer maargoed laten we het maar doen dan, ik heb toch niks anders te doen'' zei hij en rolde met zijn ogen. Hij keek naar Céline. ''ga je ook mee dan?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Céline

Céline


Posts : 235
Join date : 18-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 16 Jaar
Partner: David ik hou van je!
Krachten: Ze heeft in haar hart een soort vlam en die is heel speciaal maar alleen vampiers weten het en ze heeft de natuurvlam.Als ze die bereikt verandert ze in een woeste,kwade,sterke ninja.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:38 pm

Céline schudde haar hoofd
"ik zwem niet graag"
ze ging zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:40 pm

ale dan kom jij dan mee blijf wel even staan alsjeblieft, dan kan ikvoor je een schild maken met mijn magie dan kan je onderwater ademen." ze keek naar de hem en sprak een spreuk uit om het schild bij de hem te brengen.Uiteindelijkl was het gelukt en maakte een gebaar om mee te komen en te volgen.Ze dook in het water en keek wat grinnikent naar hem."Hierlangs" zei ze ze zwom naar alle hoekjes die ze echt leuk vond en elke keer kwam ze wel een visje tegen.Na een lange tijd zwemen kwam ze weer boven en liet hun schilden verdwijnen."Ziezo we zijn weer aangstrant"ze lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:46 pm

(white bepaal alsjeblieft niet wat ik doe oke -.- )

Draco keek nog even naar Céline en zuchtte. ''oke wat jij wil'' zei hij kort. Hij keek daarna naar White en ineens verscheen er een schild om hem heen. Hij ging daarna zwemmen met White en na een tijdje kwamen ze weer boven en het schild verdween. Draco sprong op de kant en keek naar White. Hij glimlachtte lichtjes. Hij keek daarna weer even naar Céline.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:48 pm

"Gaat het wel" ze keek wat sipjes naar hem.
En dacht daarna na ze dacht wel dat hij het niet leuk vond dus keek ze wat vragend naar hem."Eummmmmm" ze wist even niets te zeggen en bleef dan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Draco comes.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Draco comes..   Draco comes.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Draco comes..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Draco
» Draco's aanvraag topic.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: