Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rondhangen op school ^^

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:28 pm

Sarah liep over het schoolplein heen. Ze ging op een muurtje zitten, en sloot haar ogen. Ze wist niet waarom, maar het schoolplein was een van haar favoriete hangplekken. Je was er nooit alleen, want er liepen overal mensen. Vooral brugklassers zag je rennen, en kinderachtig doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Posts : 70
Join date : 17-04-09
Age : 28
Location : Rotterdam

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: nee, nog niet
Krachten:

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:22 pm

Amy liep over het schoolplein en kwam langs het muurtje waar Sarah op zat. "Hoi..." zei ze en ze ging op het muurtje zitten. Amy keek naar Sarah en toen naar de grond(Niet dat die interessanter was dan Sarah, maar het zou ook vreemd zijn als ik heel de tijd naar haar zat te staren! XD).
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:23 pm

''Hallo.'' zei Sarah kalm, en ze grijnsde even naar Amy. Amy had iets aan zich.. Het leek wel.. Iets van haar ouders.. Maar, dat kon nooit waar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:25 pm

Draco liep het schoolplein ook op. Er waren nog niet veel mensen en twee meisje op een muurtje vielen hem op. Hij keek weer even omzich heen. Eigenlijk kwam hij haast nooit in de stad maar hij moest nog wat plekken verkennen in dit gebied dus was hij hier ook maar heen gegaan. Hij keek weer naar de meisje en liep naar hun toe. ''hoi'' zei hij kort en ging tegen het muurtje aan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:29 pm

''Hallo.'' zei Sarah, en ze keek even vriendelijk naar Draco. ''Ik ben Sarah, aangenaam.'' zei ze toen, en ze keek naar een stel meiden die op het schoolplein rondrenden. ''Brugklassers.'' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:33 pm

Draco keek even vanuit zijn ooghoeken naar Sarah. ''ik ben Draco'' zei hij kort. Hij keek toen weer naar de meisjes die ineens stil stonden en naar hem keken. Ze liepen te giechelen en af en toe keken ze naar hem. Draco rolde met zijn ogen en snoof. ''Das te merken ja..'' zei hij droog als antwoord, toen Sarah 'brugklassers' had gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:41 pm

(waaah. Ben in RL brugklasser, en zo ben ik niett. Ik ben veel ergur!)

''Wacht even.'' zei Sarah, en ze liep naar de meisjes toe. ''Hij vind jullie leuk.'' fluisterde ze, en de meisjes werden rood. Ze liep terug met een lichte, valse grijns. Dit was altijd leuk, brugklassers irriteren. Eentje liep nu naar Draco toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:52 pm

(lol xD)

Draco keek kort naar Sarah en grinnikte toen keek hij naar een meisje dat op hem af kwam. Ze was knalrood en ze ging naast hem staan. Draco keek naar haar. ''wat moet je?'' vroeg hij droog. Het meisje keek verbaasd op en begon te stotteren, ze kon geen woord uit haar keel krijgen. Ze keek hem nog even aan en liep daarna snel terug naar de andere meisjes. Draco keek haar droog na en grijnsde. Daarna ging hij ook rustig op het muurtje zitten en gaapte verveeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:55 pm

''Ik heb haar verteld dat je haar leuk vind.'' zei Sarah rustig. ''En dat geloven ze nog ook.'' zei ze toen, met opgetrokken wenkbrauwen. ''Ze moeten nog heel heel heeel veel leren.'' zei ze toen met een big-smile.

(Korte post, inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimevr apr 24, 2009 11:59 pm

''jah als ze denken dat ik hun leuk vindt dan zijn ze wel heel dom bezig, en bovendien ik vindt ze zowiezo niet leuk. Ik hou meer van spontanere typjes die teminste nog iets durven te zeggen'' zei hij droog en grijnsde lichtjes. Hij keek even naar het andere meisje dat bij hun zat. Ze was erg stil. Draco bekeek haar even. Ze leek zowiezo jonger dan hij. Hij snoof even en richtte zijn blik daarna weer op Sarah.

(kga later)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:01 am

Sarah keek naar Amy.. Er was iets.. Bekends.. Alsof ze haar eerder had gezien.. Maar, niet in Anime. Ze zuchtte even, en keek weer voor zich uit. ''Achja.. Ben ik blij dat ik al een partner heb.'' zei ze, en ze droomde weg. xD

(Tawg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:11 am

Gabriël liep de school in .Enkele brugpiepers keken hem giechelend aan .Hij besteede er geen aandacht aan en keek wat rond .Hij zag wat bekende maar verveelde zich hij bleef maar staan .Al speelend met het amulet .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:15 am

Sarah was van het muurtje afgesprongen, en liep rond.. Luisterend naar muziek die uit haar telefoon klonk, en dus ook niet erg oplettend. Plots knalde ze tegen Gabriël aan. ''oh sorry!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:17 am

"Maakt ni uit joh "zei hij vriendelijk .Hij herkende Sarah nog wel van toen met zijn broer ."En hoe is het "zei hij vriendelijk .Hij stak het amulet weg en wachte op een anwoord .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:17 am

''Goed, hoor.'' zei ze grijnzend. ''En met jou?'' vroeg ze toen vriendelijk, en ze gooide een papiertje tegen het hoofd van een brugklasser.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:21 am

"Ook goed "zei hij .Hij ergerde zich eraan dat de brugpiepers hem heel de tijd aan keken en dan nog meisje .Hij keek ze even aan en trapte een steentje weg ."en wat doe je hier tussen de kleintjes "zei hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:22 am

''Ik liep rond.'' zei ze kalm. ''En ik was aan het dagdromen.'' zei ze toen met een big-smile. ''Het schoolplein is altijd erg interessant.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:25 am

"Tja zeker als er minimensjes naar je staren "zei hij .Opeens kwam er aan van de meisjes blozend naaar hem toe .Ze vroeg "Meneer ..wie .....bent ....u ." Hij antwoorde maar "Gabriël "zei hij .Het meisje liep al blozzend weg naar haar vriendinen en begonnen hevig te discusiëren .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:27 am

''meneer, nogwel.'' zei ze lachend. ''Heej, hij vind jullie wel leuk hoor, kijk. Hij bloost!'' zei ze dom, en de meisjes begonnen te giegelen. ''Ze hebben nog niet zo veel hersens. Daar móet ik misbruik van maken.''

[ Benweg xx ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 75
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 19
Partner: ik kom wel iemand tegen
Krachten: Gedaanteverandering,Zwaardvechten,Duisternis

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 12:32 am

"Nou lekker nu vinden de onderdeuren me nog lief ook "zei hij .Hij keek haar aan en lachte duidelijk ook .Zijn echte aard kwam meer naar boven maar de duisternis .
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:33 am

''Achja.'' zei ze toen grijnzend, en ze keek naar de brugpiepers. ''Hej, brugmuggen. Hij vindt jullie niet leuk.'' zei ze droog, en de brugklassers liepen rood aangelopen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:41 am

Draco keek grijnsend naar de meisjes en Sarah en de jongen. Hij sprong van het muurtje af en ging weer gewoon tegen de muur staan. Hij keek naar zijn hand en enkele elektrischiteits straaltjes liepen over zijn vingers. Hij grijnsde lichtjes en zag toen het groepje meisjes weer naar hem kijken. Hij liet de straaltjes snel verdwijnen en keek weer naar Sarah en de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:49 am

De bel gaat, alle brugklassers rennen naar binnen. Ook de oudere klassers gaan naar binnen, maar die doen het rustig. De peuken worden op de grond gegooid, en er is veel gepraat te horen.

Sarah sprong weer op het muurtje, en zwaaide naar een jongen, die een brugklasser bleek te zijn. Hij werd helemaal rood. Ze hief haar wenkbrauwen op. ''Mag ik nieteens meer zwaaien?'' vroeg ze dom, en ze keek naar de brugklassers die naar binnen renden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:52 am

''Ze denken gewoon dat wij alles zijn, dus als wij iets bij hun doen denken ze meteen dat ze ook stoer zijn. Maar daar vergissen ze zich in teminste tegenover mij wel.'' zei Draco droogjes en staarde wat voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah

Sarah


Posts : 126
Join date : 23-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 16 jaar.
Partner: Quinten, Love U so much. ♥
Krachten: Wapens, liefde & kan je ware aard zien.

Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitimeza apr 25, 2009 8:55 am

''Aha.'' zei ze droog, en ze hief haar wenkbrauwen op. ''Toen ik een brugpieper was schold ik alle hogere klassers uit.'' zei ze toen met een moeilijk gezicht.

Bijna iedereen is binnen. Alleen wat laatkomers lopen zo nu en dan nog over het schoolplein heen, maar verder is het stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rondhangen op school ^^ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondhangen op school ^^   Rondhangen op school ^^ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rondhangen op school ^^
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» de school voor duistere krachten
» Music school
» Magic school
» anime wijzen school
» weeral naar de stomme school

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: School-
Ga naar: