Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 This is me..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 9:23 pm

Yana keek rond en keek naar de kristallen. Hm rijk kon je worden. Ze schudde de gedachte weg en keek rond. Ze zuchtte even en opnieuw kwam Caim in haar gedachten. Hm.. Ik moet snel spelen als ik Caim niet weg krijg schoot er door haar gedachten. Ze schudde haar hoofd even en keek dan naar Yuri. "Bedankt" zei ze rustig en glimlachtte verliefd naar hem. Dat zeg je vast nooit meer na ons spelletje dacht ze vals. Ze gaapte even en dacht even diep na. Ze moest hem nog beter verleiden en leren kennen, ze wilde het spelletje zo snel mogelijk spelen met hem. Dan kon ze stoppen en weer naar Caim. Hij was de ware maarja. Spelletjes waren ook altijd leuk. Ze wilde grijnzen maar hield haar in en glimlachtte lief naar Yuri.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 9:48 pm

Yuri sloot zijn ogen en glimlachte. "Geen dank..." zei hij kalm. "Het is de waarheid." zei hij. Ineens schoot er een groot oranje vlak door de bomen. Yuri wist wat het was. Hij sprong op en pakte Yana vast. Hij trok haar weg. Een grote slangen hapte volop in de boomstam, maar mis voor Yuri en Yana. Yuri keek een beetje woedend naar de slang. "Zeg, je hebt lef..." riep hij naar hem. "Ze is te vertrouwen..." riep hij naar de slang. Maar de slang opende zijn bek en de twee grote giftanden werden zichtbaar, daarbij ging hij wat fier overeind staan. Hij zuchtte. Eerst het vuur dan de slang. Het leek of ze echt niet te vertrouwen was, maar dat kon niet, ze was immers enorm aardig voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 9:53 pm

Yana keek rond en glimlachtte even. Ze sloot haar ogen even en voelde iets. Ze schrok toen hij haar vastpakte en weg trok. Ze klemde even haar armen rond hem en merktte de grote slang op. Die wou haar hebben. Ze snoof even en balde haar vuisten. Snel ontspande ze haar weer en liet ze Yuri los. Ze keek naar de slang en keek naar de giftanden. Ze toonde geen angst voor hem, nouja langs binnen. Langs buiten deed ze alsof ze bang was. Ze stond dicht bij Yuri en trilde een beetje. Bang voor de slang kon je het noemen. Al was dit allemaal nep. Ze kon zo goed acteren, echt perfect voor haar trucjes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 10:11 pm

Yuri zijn ogen keken strak in die van de slang. Deze bleef nog steeds dreigend staan. De slang zag door de act heen hij zag haar enorm grijnzen en geen druppel angst tonen. Yuri zag echter iets anders. Ze zag er angstig uit. Een arm kwam voor haar. Beschermend stond hij voor haar. "umalis sa kanyang nag-iisa, siya ay hindi" mompelde hij. Maar de slang luisterde niet. Hij viel opnieuw aan. Omdat hij wat groter was Yuri snel genoeg om Yana vast te pakken en weg te teleporteren. Hij kwam achter de slang. Hij kende de slang wel, het was immers zijn eigen dier. Maar dit gedrag was vreemd voor hem. Hij luisterde niet. Alsof hij aanvoelde dat ieder moment iets verkeerds kon gebeuren. Hij keek naar Yana en zuchtte. Daarna keek hij weer naar de slang. "Bumalik sa iyong site" probeerde hij nogmaals, maar het lukte niet de slang luisterde niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 10:17 pm

Yana keek naar de slang en snoof. Hij verpestte het allemaal! Ze keek dan even naar Yuri en slikte. Ze verzette haar gedachten allemaal. Ze maakte haar in haar hele lichaam angstig. Ze trilde en keek angstig naar de slang. Ze schrok toen ze opeens achter de slang belandde met Yuri. Ze bleef achter hem staan en had haar handen tegen zijn rug. Ze hoopte dat het werktte want ze wilde niet dat er iets gebeurde waardoor ze haar spelletjes niet kon spelen. Snel veegde ze de gedachte weg en keek ze voer Yuri's schouder naar de slang. Ga weg! schoot er in haar gedachten en ze keek naar het kwade dier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 10:47 pm

De slang bleef echter niet op zijn gemak. "Ito ay sapat na! Bumalik sa inyong lugar!" schreeuwde Yuri naar de slang. Deze keek met wijde ogen naar Yuri. Langzaam gleed het slangenlichaam weg. Het kroop naar een hol. Yuri zuchtte. Hij keek naar Yana. "Sorry, ik weet niet wat hem bezielde..." zei hij kalm. Daarna streek hij een lok achter haar haar. "Je blijft mooi, en dat wil ik niet laten verpesten door Ahas.." zei hij kalm. Tenminste dat was de naam van de slang. Hij glimlachte en wreef met een hand over haar wang. Hij glimlachte en keek haar onophoudelijk aan. De slang had weer eens de sfeer weten te verpesten. Zijn ogen schoten nog even naar de hol waar de oranje kop nog uitstak. Yuri maakte een klein knikje. De slang die oranje was werd langzaam bruin en veranderde weer in steen. Langzaam kroop het wat krakend zijn hol in. " Vergeef me voor zijn gedrag. Hij kan nogal opvliegerig zijn..." zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 10:51 pm

Yana keek hem aan en keek toe. Ze zweeg een tijd en keek hem dan lief aan. "Het is niets" zei ze zacht en voelde hoe hij een lok achter haar haar streek. Ze glimlachtte en voelde dan hoe hij met zijn hand over haar wang wreef. "Het is al goed" zei ze dan en kwam een klein beetje dichter. Ze pastte natuurlijk wel op omdat ze niet geweigerd wilde worden. Dan kon ze kwaad worden en daar had ze geen zin in. Ze keek even rond en richtte haar donkere ogen weer op hem. Haar blik verliefd op zijn ogen gericht. Ze glimlachtte lief naar hem en wachtte rustig af op wat hij zou doen of zeggen tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 10, 2010 11:10 pm

Yuri keek kalm naar Yana en hoorde haar woorden. "Het is wel iets, ik wil niet dat mijn slang zomaar iemand op eet waar ik zowat verliefd op ben!..." riep hij ineens in haar gezicht. Snel nam hij terug en sloeg zijn hand op zijn mond, was hij dat. Hij liep een eindje van haar vandaan en keek even om. "Sorry voor dat..." zei hij. Hij sloot zijn ogen. Hij wilde niet tegen haar schreeuwen, daar was ze veel te lief voor. Hij ging op de overgebleven deel van de boomstam zitten en sloot zijn ogen. Het was allemaal even teveel geworden. Hij moest kalmeren. Diep ademde hij in. En ademde weer diep uit. Ondertussen maakte hij opnieuw zijn gedachten leeg. Het ging verkeerd. De verkeerde richting op als hij zo door ging. Hij opende zijn ogen licht en keek naar de grond voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 11, 2010 8:18 pm

Yana keek hem aan en zweeg. Ze schrok toen hij iets riep en zette een stap achteruit. Ze verbande de slechte gedachte even en keek hem aan. De woorden waren al een goed teken. Ze keek hem stil en zwijgend aan. Ze hoorde wat hij zei en zag dat hij wegliep. Ze keek toe hoe hij ging zitten en zweeg. Ze keek even rond en liep voorzichtig naar hem toe. Ze ging naast hem zitten en legde haar arm over zijn schouders. "Het is goed. Ik weet dat het niet jou schuld is" zei ze zacht en glimlachtte even. Ze keek even naar de plaats waar de slang zat en dan weer met haar donkere nep- vriendelijke ogen naar Yuri. Ze wachtte voorzichtig af op een soort reactie en beet even op haar lip. Het was niet echt makkelijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:49 pm

Yuri zijn ogen gingen naar de grond. Hij keek naar de grond met veel spijt. Hij had nooit tegen Yana uit mogen vallen. Ineens merkte hij dat er een stel handen om hem heen kwamen. Hij slikte. Maar hij sloeg al snel zijn handen ook om Yana. Hij keek haar in haar ogen. "Ik mag je...enorm veel.." zei hij ineens. Hij sloot kort zijn ogen en drukte haar tegen zich aan. Nog steeds nietsvermoedend van het spelletje dat Yana met hem speelde werd hij langzaam verliefd op haar. Hij mocht haar, ze was aardig, knap en lief. Zijn ogen opende zich weer en keken naar Yana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 8:55 pm

Yana keek Yuri rustig aan en glimlachtte. Ze liet haar armen even losjes om hem hangen maar hij slkoeg zijn armen rond haar. Een goed teken vond ze dat. Ze keek in zijn ogen en luisterde naar de woorden die hij tegen haar zei. Ze glimlachtte maar diep vanbinnen lachtte ze alleen maar, van het plezier. Even ging haar gedachte weer naar Caim maar ze richtte haar weer helemaal op Yuri. Haar prooi, haar eten, haar slachtoffer. Ze hield haar in en keek weer met een vriendelijke blik naar de verliefde jongen. Ze had het gevoeld dat hij verliefd was en dan kon ze lekker snel gaan spelen. Ze had er zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 9:23 pm

Yuri zijn ogen keken naar Yana. Hij voelde zich goed. "Hebben we nou iets of niet?" vroeg hij ineens uit het niets. Hij wist het niet zeker of zij het zelfde voelde. Haar gedrag zei van wel. Kalm sloot zijn ogen en draaide zijn hoofd naar voren en ging weer recht zitten waardoor hij Yana losliet. Hij had nog nooit echt iets gevoeld voor een meisje. Zijn ogen gingen opzij. Misschien ooit iets voor NaĂŻla maar dat was van korte duur toen hij merkte dat ze iets in de luchtstuurder van de TBSE zag. Yuri zijn ogen gingen weer naar Yana en keken daarna weer opzij. Hij vond haar wel leuk. Ze bleef een van de weinige die hem wist te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:09 pm

Yana keek hem aan en glimlachtte lief. Ze hoorde de vraag die hij stelde en keek in zijn ogen. "Ja" zei ze zacht. Eigenlijk waren ze geen partners. Nouja dat wist zij dan. Hij dacht dat ze dat wel waren. Ze keek even rond en dan naar hem. Vanbinnen lachtte ze vals en van buiten leek ze nog steeds het lieve verliefde meisje. Het was haar dus gelukt. Hij was verliefd en morgen? Morgen zou het de beste dag worden. "Gaan we naar je huis ofzo?" vroeg ze dan en keek hem aan. Dat was altijd de 3de stap die ze deed voor het spelletje. Bij hem blijven slapen. Met of zonder die ene speciale nacht, haar interesseerde dat niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:33 pm

Yuri zijn ogen gingen naar Yana en hoorde haar woorden. Hij keek op. Hij glimlachte vriendlijk. "Naar mijn huis?" zei hij kalm. "Waarom niet?" zei hij wat opgewekt. Hij pakte haar hand vast en in een flits stonden ze in een mooie woonkamer. Een openhaard waar lichtblauw vuur in knetterde. Een nette ruimte. Zijn ouders waren zoals altijd weer aan het werk. Yuri liet zich op de bank vallen en keek naar het vuur. Het was een gezellig huis en redelijk warm. Eigenlijk erg warm, maar dat was normaal voor Yuri. Hij glimlachte en keek naar Yana. Dat hij nu werkelijk met haar in zijn huis was had hij maar kunnen dromen. Alsof ze het nooit zou vragen. Hij glimlachte en keek haar aan. Ze bleef wonderschoon. Nietsvermoedend dat er onder dat wonderschone uiterlijk een duivels iets zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:35 pm

Yana keek hem aan en glimlachtte naar hem. Ze knikte even en keek even naar zijn hand. Ze schrok even toen ze opeens in een woonkamer stonden. Ze voelde meteen de warmte en trok haar vest uit. Nouja jasje beter gezegd. Ze had nu nog maar een donker topje aan. Ze ging bij hem zitten en ging erg dicht bij hem zitten. Ze keek in zijn ogen en glimlachtte. Ze kwam weer dichterbij en heel zacht drukte ze haar lippen op de zijne. Ze legde haar hand op zijn wang en kwam nog een stukje dichterbij. Ze sloot haar ogen terwijl ze verder ging met zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:43 pm

Yuri voelde zich vertrouwd en veilig in deze omgeving. Ineens merkte hij dat ze tegen hem aan kwam zitten. Hij keek haar aan en glimlachte. Ineens voelde hij de lippen van haar op de zijne. Iets voelde verkeerd maar al snel gaf hij toe. Hij zoende haar terug en legde zijn handen op haar rug. Hij drukte zich tegen zich aan. Hij stopte opeens. "Wil je wat te drinken?" vroeg hij kalm. Hij keek haar diep in haar ogen en glimlachte. Hij sloot kort zijn ogen en stond op. Hijzelf had wel dorst. Ondertussen werd de vlam in de open haard langzaam groen. Langzaam veranderde deze om de zoveel tijd een andere kleur. Zijn familie bezat de regenboog-vlam en daar werd gebruik van gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 13, 2010 10:44 pm

Yana keek hem aan en glimlachtte. Ze zoende met hem tot hij stopte. Ze hoorde de vraag en schudde haar hoofd. Ze snoof even en vanbinnen werd ze gek. Waarom stopte hij steeds als ze wat deden? Zo kon ze haar plannetjes niet uitvoeren. Ze bleef zitten en keek snel met een vriendelijke en verliefde glimlach naar hem. Ze wachtte maar af tot hij weer terug kwam om opnieuw te testen en opnieuw te beginnen. Jongens he? Ze keek rond en dan weer naar Yuri die wat te drinken ging halen terwijl zij bleef zitten.

[inspilooos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 16, 2010 9:34 pm

Yuri zijn ogen gingen naar de keuken. Hij merkte dat ze geen dorst had. Hij glimlachte. Langzaam begon de zon buiten onder te gaan. Hij pakte een glas en vulde hem met wat water. Hij sloeg het achterover en liep weer de woonkamer in. Daar liet hij zich in de bank vallen. Hij ging tegen Yana aan zitten en gaf haar een kusje. "Je bent mooi. Enorm mooi..." zei hij kalm en sloot zijn ogen. Hij legde zijn hoofd tegen die van haar en sloeg een arm om haar heen. Hij streek over haar bovenarm en sloot zijn ogen. Genoot van dit moment, zijn hart ging als een gek tekeer. En hij was dolverliefd op haar. Nog steeds had hij niets door van de act die Yana opzetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 19, 2010 8:29 am

Yana keek hem rustig aan en glimlachtte zacht. Ze voelde hoe hij tegen haar aan kwam zitten en een kusje gaf. Ze voelde dat hij smoorverliefd was, perfect. Zachtjes duwde ze hem wat weg en ging een beetje liggen op de bank. Ze streelde over zijn wang en wenktte hem. Ze wachtte af en legde 1 hand naast haar. Ze glimlachtte lief naar hem en keek in zijn ogen terwijl ze wachtte op zijn reactie. Als hij meewerktte had ze weer een heerlijk spelletje voor die avond. Ze wou zo graag vals grijnzen maar alleen een glimlach was te zien op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Posts : 45
Join date : 05-06-10
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Yana, do you really love me?
Krachten: || Teleporteren van zichzelf en andere objecten || Vuur sturing || De status van een persoon verbeteren (meer kracht, energie, uithoudingsvermogen...enz.) ||

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 19, 2010 4:14 pm

Yuri keek kalm naar Yana en glimlachte. Hij keek op toen hij licht weggeduwd werd. Zijn ogen gingen naar Yana die langzaam ging liggen en naar hem keek en wenkte. Hij zuchtte even. "Ik denk dat we nog niet zo ver moeten gaan..." zei hij kalm. Toch boog Yuri zich over Yana en gaf haar een paar kusjes in haar nek. Zoende daarna goed op haar mond en bracht zijn toch af en toe in haar mond om hem te verkennen. Hij sloot zijn ogen en wreef langs haar zij. Hij genoot van haar. Haar geur, haar aanrakingen en haar mond. Haar smaak, haar alles. Hij hield zijn ogen gesloten en ging volop op in het genot. Zijn ogen zochten die van haar en hij stopte met zoenen. Langzaam streek hij met een hand over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yana

Yana


Posts : 74
Join date : 07-06-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 years.
Partner: Yuri, you're my prey!
Krachten: I can read minds | I could split myself | I drive you crazy and play with youre life.

This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 19, 2010 4:21 pm

Yana keek in zijn ogen en grijnsde. Ze hoorde wat hij zei en negeerde het. Ze zag dat hij zich voorover boog en glimlachtte. Ze voelde de kusjes in haar nek en genoot wel een beetje. Ze had het al lang niet meer gedaan, zo'n heerlijk spelletje. Ze voelde de kus op haar mond en zoende met hem mee. Ze voelde zijn tong in haar mond en deed de hare maar in zijn mond. Ze sloot haar ogen en haar ene hand gleed langzaamaan naar haar zak terwijl ze de andere snel op zijn rug legde. Ze merktte dan dat hij stopte en hield haar ene hand stil. Ze keek hem aan en glimlachtte verliefd. Doe nou verder, dacht ze en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





This is me.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is me..   This is me.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is me..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Valleien-
Ga naar: