Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 te laat ! TE LAAT !

Ga naar beneden 
AuteurBericht
diego

diego


Posts : 10
Join date : 24-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 16 JAAR
Partner: later mischien
Krachten: ik kan van mens naar een slijm achtig wezen veranderen en n als iets in mijn blubber komt zal het wegrotten en dan heb ik mijn onbijt gehad ,ik kan gedachten lezen en maak me niet boos want als je dat doet gebeuren er rare dingen met me en zit er heel veel woede in mijn lichaam

te laat ! TE LAAT ! Empty
BerichtOnderwerp: te laat ! TE LAAT !   te laat ! TE LAAT ! Icon_minitimema mei 10, 2010 6:55 pm

Het is 10 uur in de morgen en diego heeft zich overslapen hij moet al lang naar school en hij is te laat , hij denkt dat het nog maar 7 uur in de morgen is maar dat is dus niet hij doed alles wat hij moet doen tanden poetsen , kleren aan , ontbijt eten , enzovoort , hij is klaar en kan naar school maar hij ziet dat er niemand op de speelplaats is!"Wat! Waar is iedereen"!Het eerste waar hij hij aan dacht was : "mischien zijn ze wel op schoolreis of zo" maar dat was niet want ze zitten in de klassen hij ging zijn klas binnen en hoorde de jufrouw zeggen : "nu de vroege vogel is er ook al" , de klas begon te lachen omdat de juf het anders zei dan dat het echt was.Diego kon zichzelf niet inhouden en begon weeral is te blozen Embarassed , hij dacht in zichzelf "ach ik doe dit vaker , het zit in de familie" hij ging naar zijn plaats en terwijl dat hij dat deed zei hij rustig "sorry juf ik heb me overslapen" , toen hij zat zei de juf stil :"ach het zal wel" en begon ze verder met de les.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
te laat ! TE LAAT !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: School-
Ga naar: