Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ik verveel mij nogal

Ga naar beneden 
AuteurBericht
dustin

dustin


Posts : 1
Join date : 05-05-10

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: nog geen gevonden
Krachten: ik verander in 9 armige aliën,kan lichaam van persoon besturen met mijn voeten en armen

ik verveel mij nogal Empty
BerichtOnderwerp: ik verveel mij nogal   ik verveel mij nogal Icon_minitimewo mei 05, 2010 9:59 pm

Ik zat gisteren achter de pc en ik was anime aan het spelen ik zei : oh stomme computer
werk mee. En dan d8 ik er aan dan ik mijn broereke nog had diego en larrisa men zus
maar daar wil ik niet met spelen misschien kome zij wel op anime d8 ik ja ik ging het vragen
en ging in de strijd met diego . en hij maakte mij boos wand mijn levels gingen nogal dalen
en ik gebruie mijn 9 armen en hij kreeg een lage bloeddruk hij ging dood
ik was weer blij want ik had nog maar 1 zus ...

EDIT Youna: Dit is spam, let op je ABN en gebruik goede leestekens voor in de rpg.
EDIT Youna: Het staat in dde regels dat je niet mag zeggen dat iemand dood is zonder zijn/haar toestemming. Edit je post a.u.b.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik verveel mij nogal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: School-
Ga naar: