Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
diego

diego


Posts : 10
Join date : 24-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 16 JAAR
Partner: later mischien
Krachten: ik kan van mens naar een slijm achtig wezen veranderen en n als iets in mijn blubber komt zal het wegrotten en dan heb ik mijn onbijt gehad ,ik kan gedachten lezen en maak me niet boos want als je dat doet gebeuren er rare dingen met me en zit er heel veel woede in mijn lichaam

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimeza apr 24, 2010 10:02 pm

Diego liep in het trollenwoud want een trol had zijn fanta gestolen en voor fanta doet hij alles.De trol is nu al ver weg en hij weet niet wat hem te wachten staat ,diego loopt nog een beetje verder tot hij bij een speciale boom stond rond de boom zaten duizenden trollen!Ik dacht in mezelf :hoe ga ik in hemels naam mijn blikje fanta ik deze mierenhoop ,maar wacht eens de trollen zijn groen en het fanta blikje is oranje dus ik moet kijken naar de kleur en ja inderdaad ik zag een oranje stip tussen het groen dus ik tansfurmeer in een blubber monster eet een paar trollen op ook de trol die mijn blikje gestolen had en voila ik het mijn fanta!Dus daad ik dat en het ging niet helemaal volgen plan.Diego at één trol op en opeens kwamen alle trollen op hem af en hij moest ze alemaal tegelijk opeeten toen dat gebeurt was transformeerde ik terug in mezelf en viel ik op de grond en viel in slaap.Toen ik wakker werd lag mijn fanta blikje op de grond ik pakte hem op maar... ik legde hem in mijn rugzak omdat ik geen eten kon zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Larissa

Larissa


Posts : 60
Join date : 16-10-09
Age : 27

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimeza apr 24, 2010 10:25 pm

Larissa was toevallig in de buurt en zingt een liedje. "Are you happy and you now it klap your hands..." Ze ging door een bosje en toen ze er uit kwam zag ze een paar smerige , groene trollen. Ze keken nogal kwaad en Larissa wist wat ze van plan waren. "Dit doe ik niet graag..." Ze veranderde in een tijger en gromde even heel luid. Heel het bos kon het horen. 2 trollen holde er vandoor. Maar 1 bleef staan. "Boe..." De laatste trol rent zo snel hij kan weg. Larissa transformeerde terug in een mens en dacht : "Zo slim maar zo bang..." Ze zuchtte. Ze verveelde zich. Na een tijdje wandelen zag ze haar broertje op de grond liggen en naast hem een blikje Fanta. "Hij en fanta..."Ze rolde met haar ogen en lachtte. Maar ergens was ze blij om die Fantafreak terug te zien. Ze zag dat hij opstond en deed het Fantablikje in zijn rugzak. "Ik zal hem eens laten schrikken"Dacht ze. Ze Transformeerde in een tijger en sprong uit de struiken. Heel hard brulde ze en zag de schrik op zijn voorhoofd. "HAHAHA" Ze liep naar hem toe en transformeerde weer in mens. Ze gaf hem een knuffel. "Lang gelede , hé broerke"
Terug naar boven Ga naar beneden
diego

diego


Posts : 10
Join date : 24-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 16 JAAR
Partner: later mischien
Krachten: ik kan van mens naar een slijm achtig wezen veranderen en n als iets in mijn blubber komt zal het wegrotten en dan heb ik mijn onbijt gehad ,ik kan gedachten lezen en maak me niet boos want als je dat doet gebeuren er rare dingen met me en zit er heel veel woede in mijn lichaam

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimeza apr 24, 2010 11:02 pm

Diego zei luidop :"ik denk dat ik het in mijn broek heb gedaan van de schrik"!Hij zag dat Larissa zich kapot lachte ,dus wou hij ook iets verzinnen en zei :"o-ja eens kijken dat als ik in een blubber monster verander jou voor 1 seconde inslik en dan gelijk terug uitspuw jij niet bang zou zijn"!Diego's blikje fanta viel uit zijn rugzak hij wou hem op pakken maar opeens rolt hij weg ,alsof een mestkever hem weg rolde. Het rare was :"het is een mestkever die hem voortduwd!En dat kon ik niet zo laten ik pakte mijn blikje fanta op net alsof er niemand tegen stond te duwen ik deed het open nam een slok veegde mijn mond af en zei in de richting van de mestkever roepend waardoor er speeksel uit mijn mond kwam :"dit blikje met fanta er in is van mij"!!!!Hij zei het zo hard dat de mestkever ongeveer 2 meter naar achter vloog en daar trok ik mij niks van aan.Diego zag hoe raar larissa naar hem keek maar daar trok hij zich ook niks van aan en zei heel rusteg tegen haar :"ow ja bijna vergeten te zeggen hoi". Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Larissa

Larissa


Posts : 60
Join date : 16-10-09
Age : 27

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimeza apr 24, 2010 11:16 pm

Larissa viel op de grond van het lachen. Ze vond het el vies te denken dat za IN haar broertje zat. "Goor!" Zei ze snel. Ze zag hoe hij zijn blikje Fanta van een mestkever afpakte en hem half dood doe. Ze keek raar op. "Jij bent echt niets veranderd... Alles goe? Hoeveel Fanta heb je op? " Ze keek emotieloos naar hem. Ze pakt zijn rugzak en doet hem open. Ze zag dat het bomvol Fanta zat. Ze rolde weer met haar ogen en keek hem stom aan. "Meen je dit?" Ze pakte een blikje en dronk hem leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
diego

diego


Posts : 10
Join date : 24-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 16 JAAR
Partner: later mischien
Krachten: ik kan van mens naar een slijm achtig wezen veranderen en n als iets in mijn blubber komt zal het wegrotten en dan heb ik mijn onbijt gehad ,ik kan gedachten lezen en maak me niet boos want als je dat doet gebeuren er rare dingen met me en zit er heel veel woede in mijn lichaam

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimewo mei 05, 2010 10:07 pm

"Heey ik ben nueenmaal een fantafreaken daar valt niks aan te veranderen"zei hij met een stinkende adem,maar jah ik zal eerlijk zijn "50 fanta blikjes gepropt in een te kleine rugzak is overdreven en ik heb nog 1 blikje fanta van je te goed".Diego ging weg want hij had geen zin meer om daarover te discusieren,diego liep naar een appelboom en stampte ertegen, er kwam niks uit gevallendat deed hij deheletijd tot hij boos werd op de boom hij kreeg spierwitte ogen en zetten 5 stappen achteruit en dan ,woech!Vloogend vloog hij met een knal tegen de boom ,de appel viel in zijn hand hij kreeg normaale ogen en at hem op en zag dat Larissa met grote ogen naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Larissa

Larissa


Posts : 60
Join date : 16-10-09
Age : 27

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar en 6 maanden
Partner: Later, misschien...
Krachten: elektriciteit beheersen, vreermuisvleugels en de ring die haar beschermd.

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimeza mei 08, 2010 10:40 pm

"Je bent inderdaad een super grote , eersteklas Fantafreak! En even tussen haakjes dat Fantablik krijg je niet terug je hebt er nog meer dan genoeg en dat is niet eens overdreven." Zei ze zelfverzekerd. "Ieww, Je adem stinkt!" Ze kuchtte. Toen ze klaar was met hoesten , keek ze verbaast naar haar broer. "Je moet niet zo vaak boos worden. Het bos was wel griezelig. Ze ging rustig naar de boom toe. "Kijk goed." Ze stamt met haar elleboog tegen de boom en doet een stapje achteruit. "3 , 2 , 1 ..." Een appel viel uit de boom recht in haar hand. Ze glimlachte bedweterig.
Terug naar boven Ga naar beneden
diego

diego


Posts : 10
Join date : 24-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 16 JAAR
Partner: later mischien
Krachten: ik kan van mens naar een slijm achtig wezen veranderen en n als iets in mijn blubber komt zal het wegrotten en dan heb ik mijn onbijt gehad ,ik kan gedachten lezen en maak me niet boos want als je dat doet gebeuren er rare dingen met me en zit er heel veel woede in mijn lichaam

Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitimema mei 10, 2010 6:27 pm

"Jah hey het is niet simpel om je tanden te poetsen in een bos met trollen terwijl je verdwaald bent"hij keek haar met grote ogen aan en dacht in zichtelf : "betweter, echt iets voor haar", toen keek hij een paar seconden naar de grond en zei : ik gebruik mijn krachten teminste nog jij integendeel! NIET dus!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(   Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :( Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een trol heeft mijn fanta gestolen!!! :(
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Appel gestolen...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Onderwereld :: Trollenwoud-
Ga naar: