Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The full moon...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: The full moon...   The full moon... Icon_minitimewo apr 22, 2009 9:58 pm

Shun zat op een heuvel in de weilanden en keek naar de maan. Hij haalde diep adem en een zachtte bries waaide door zijn haar en liet het gras lichtjes mee golven. Shun bleef naar de maan kijken. Hij was nu toch alleen dus hij hoefte even voor niemand uit te kijken, teminste dat hoopte hij. Zijn ogen kleurde langzaam naar de maan en hij glimlachtte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitimewo apr 22, 2009 11:17 pm

Er kwam een witte wolf aangelopen over de velden, haar staart ging heen en weer ze keek op naar de volle maan haar vacht glinsterde een beetje in het maanlicht heerlijk die volle maan.
Ze begon te rennen zorgeloos ze maakte grote sprongen het gras vloog af en toe op als Yuuki er op terecht kwam.
Yuuki rook een bekende geur die van de jongen uit de witte lucht tempel, snel begon ze sneller te stappen en zag hem al snel.
Ze veranderde naar haar mensen gedaante en zei 'hallo vreemdeling.'
Met een glimlach keek ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:49 pm

Shun hoorde ineens een stem en moest moeite doen om zijn blik van de maan af te wenden. Het lukte gelukkig wel en hij keek toen in de ogen van een meisje. Hij stond langzaam op en bekeek haar. Hij kwam haar bekend voor, het was dat meisje van de witte tempel. Blijkbaar ging het weer goet met haar. ''hoi'' zei hij rustig en keek haar weer recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:06 pm

Yuuki keek hem met een scheef gezicht aan en zei 'je kwam er ook pas laat achter dat je me kende.'
Zachtjes grinnekte ze wat was de jongen een stil iemand, ze plofte neer in het gras naast hem en zag dat hij haar bekeek 'ja het gaat weer goed met me dankje. Ik was opeens weg omdat die Gavin me wilde helpen alleen dat was niet zo'n goed idee.' zei ze met een glimlach.
Misschien kon ze wel vrienden worden met deze stille vreemdeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:11 pm

''een gedachtenlezer dus..'' zei hij droog en ging ook weer zitten. ''hoezo geen goed idee geweest? Hij leek me wel iemand die kon helpen al mocht ik hem niet zo'' zei hij en grinnikte. Misschien had hij dat laatste beter niet kunnen zeggen maar het was gewoon de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:16 pm

Yuuki zei 'ik ben geen gedachtelezer teminsten niet zo ver ik weet, maar zijn magie deed iets met mijn lichaam waardoor het slechter met me ging.'
Ze grinnekte toen de jongen zei dat hij Gavin niet mocht zelf mocht ze hem ook niet bepaald maar dat zei ze maar niet.
'ik heet Yuuki trouwens hoe het jij?' vroeg ze nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitimedo apr 23, 2009 9:39 pm

''ow oke, ik ben trouwens Shun'' zei hij en glimlachtte lichtjes. Hij keek even naar haar en daarna weer naar de lucht. Hij richtte zijn blik weer op de maan, maar hij hoopte dat hij er niet te lang naar zou kijken anders zouden zijn ogen weer van kleur veranderen en dat hoefte Yuuki niet te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The full moon... Empty
BerichtOnderwerp: Re: The full moon...   The full moon... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The full moon...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Weilanden-
Ga naar: