Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Aangekomen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tery

Tery


Posts : 17
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Krachten: Water en nog wat onbekende krachten

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:06 pm

Tery was met de stroming mee afgevoerd naar hierheen.Ze stapte uit het water en schudde haar uit.Ze bekeek het gebied via haar aura en glimlachtte. Ze ademde diep in en daarna weer uit. Kon ze alles maar echt zien hoe mooi het was.Ze ging aan de kant zitten en tuurde naar het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:32 pm

Razor was aan het wandelen en zag een wolvin zitten en liep naar haar toe 'Hallo wat is uw naam?' vroe hij aan haar 'De mijne is Razor en als ik iets mag zeggen ik nog niet veel wolven in mijn leven gezien maar nog nooit zo'n knappe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tery

Tery


Posts : 17
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Krachten: Water en nog wat onbekende krachten

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:35 pm

Tery keek via haar aura naar de andere wolf en zei"ik heet Tery".Ze luisterde aandachtig en hoorde wat hij net zei.Ze voelde wat gevlijd en zei"nou ik kan eigenlijk niks zien maar door mijn aura wel".
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:39 pm

'oei dat is niet zo erg maar dan zal ik me even beschrijven hoe ik eruit zie en als je niet weet hoe jij eruitziet zal ik dat ook zeggen. Maar goed ik ben zwart met een witte buik en witte sokken van vacht natuurlijk aan mijn achterpoten en heb aan mijn voorpoten bruine sokken en op mijn rug een briune vlek boven mijn ogen is er en bruine streep en eronder een witte en zo ben ik een beetje.' zei hij aan haar en kon zijn ogen niet vander af houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tery

Tery


Posts : 17
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Krachten: Water en nog wat onbekende krachten

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:42 pm

"oke"zei Tery en tuurde weer heel eventjes naar het water en dacht Waarom ben ik nou blind?.Ze zuchtte erna en vroeg"In wat voor een wereld ben ik terechtgekomen?".Ze wou er een antwoord krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:46 pm

'In een wereld waar alles kan.' zei hij tegen haar 'En nu jouw beschrijving je bent heel mooi en bleuwgrijs en heel mooi eer valt er niet te vertelen behalve dat je mooi bent.'hij vond haa best leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tery

Tery


Posts : 17
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Krachten: Water en nog wat onbekende krachten

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:49 pm

Tery knikte en bekeek hem met haar aura en zei"maar als u.Razor met mij partner wil hebben dan zeg ik nee.sorry maar ik ken nog niet alle wezens hier en het gebied".Ze hoopte dat het niet erg voor hem zou zijn.
Ze bestuurde wat water om haar heen voor als Razor haar zou aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:52 pm

'Nee nee ik moet toegeven je bent leuk maar als je nog niet wil is het meschien voor later en zeg toch gewoon Razor of Race want ik loop snel...verschrikkelijk snel.' zei hij en speterde met wat water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tery

Tery


Posts : 17
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Krachten: Water en nog wat onbekende krachten

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:55 pm

Tery was nog beschermt en liet het schild uit elkaar gaan waardoor haar vacht mooi werdt en het water schitterde door de zon.Haar hoofd knikte van okee maar haar poten wouden nAaar het meer toe.Ze ging snel in het meer en koelde haar lichaam af waarna ze weer aan de kant sprong en haar weer uitschudde."Sorry oude gewoonte"zei ze met een glimlach daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimewo apr 22, 2009 9:18 pm

Razor keek met grote ogen naar haar en zei 'Maakt niet uit hoor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tery

Tery


Posts : 17
Join date : 22-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 2 jaar
Partner: -
Krachten: Water en nog wat onbekende krachten

Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitimedo apr 23, 2009 8:06 pm

Tery knikte maar en vroeg"zijn er eigenlijk meer wezens hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aangekomen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aangekomen   Aangekomen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aangekomen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: