Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I'm alone.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:19 pm

Fleur liep huilend rond ze snifte een paar keer en ging op een stukje zacht mos zitten en keek met tranende oogjes voor zich uit. Haar ouders was ze kwijt geraakt en dat viel maar hard aan. Een druppel viel uit de lucht en al snel begon het te regenen. "Waar moet ik nu naar toe?" vroeg ze snikkend, kijkend of er iemand in de buurt was. Ze liep naar een grote boom die wat bescherming gaf maar al snel kwam de regen daar ook door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:25 pm

Gavin liep wat rond .Het regende licht .Hij zag een klein meisje staan en liep naar haar toe ."Wat doe je hier zo aleen "zei hij vriendelijk .Hij kwam boven haar uit maar hij bukte zich tot haar hoogte .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:28 pm

Fleur keek Gavin met grote oogjes aan. "ikke ben alleen" zei ze en keek naar de natte grond "iedereen van mijn familie is weg". Ze ging tegen de boom zitten en iet haar hoofd op haar handen rusten. Tranen vloeiden langs haar nog babyzachte wangentjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:31 pm

Gavin droogde haar tranen ."Rustig maar bijna mijn hele familie is ook dood ik heb alleen nog 2 zussen "zei hij .Hij keek haar aan en glimlachte lichtjes .Zijn engelen gedaante kon je nu niet zien maar als hij zijn familie vond die waren ook bijna allemaal engelen .Hij herkende fleur van ergens maar wist niet van waar .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:33 pm

wwhite kwam aanstappen en zag Gavinb met een kleine mei die huilde.
Ze stapte eropaf gaf Gavin een kus op zijn wang.0terwijl ze een zoen gaf lachte ze even grinnikent."Wat is er kleine meid" zei ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:37 pm

Fleur keek naar de twee en probeerde te lachen al lukte dat niet zo goed. Ze veegde de zoen weg en glimlachte. Ze hield niet zo van kusjes. Het regende nog steeds. "Mijne oudejs zjijn meegenjomen doojr de vadejr van enen Amor" zei ze en snikte weer. Het liefst dacht ze er niet aan maar dat was heel moeilijk. Ze keek even recht in de ogen van Gavin, ze herkende iets aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:38 pm

.Hij keek het meisje aan en zag net hetzelfde uitgesneden kristallen leeuwtje om haar pols ."Mag ik vragen van waar heb je die "vroeg hij .Zijn gezicht vertrok even naar pijn bij de naam Amor al gauw werd hij gewoon .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:39 pm

" wat is er toch met jullie jullie kijken altijd zo vreeld naar elkaar" zeize wat uitvliegent."Oei sorry dat as niet e bedoeling"zei ze wat verward
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:45 pm

Fleur keek even naar White maar negeerde haar dan even ( XD ). "Ooh djat"zei ze wat zachter "heb ik van opja gekjegen". Ze pakte het leeuwtje vast en bekeek het goed. "Al wjeet ik ni voojwa het dient" zei ze en lachte even dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:46 pm

Ze keekj nog altijd vragent naar de 2 en keek mee naar het leeuwtje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:48 pm

Hij liet zijn amband zien en dacht toen even na alleen zijn familie had dit dus dan was dit .Zijn ogen werden groot en hij keek naar het meisje ."Jij bent mijn zus "zei hij .Hij stond verbaasd op e keek even naar white .
Terug naar boven Ga naar beneden
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:51 pm

" wow wow wow" zei ze wat navolgent.
Ze keek naar de fonkelende ogen van gavin en die van fleur.
Ze keek helemaal vragent naar de 2 en kon even niet volgen.
"Wat is er hier aan de hand" zei ze hans overstuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:53 pm

"Ik denk dat ik mijn zus gevonden heb white "zei hij .Het zou kunnen kloppen want zijn ouders waren 3 jaar geleden gestorven .En werden ook meegenomen .Hij stond nog steed verbaad en zei "als jij mijn zus bent en ik ben daar zeker van "zei hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:53 pm

Fleur fronste haar wenkbrauwen. "W w watte?" vroeg ze ongelovig en nog steeds super schattig. Ze keek van zijn armband naar haar ketting. het was helemaal dezelfde. "Maar mijn familie is toch....." . Weg wou ze zeggen en dacht dan even na. Haar broer!!!! Tuurlijk ze waren weg maar wie zei dat ze dood waren. Ze sprong hyper op Gavin. "Bjoertje!!!!!" riep ze luid en begon lief te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:56 pm

"Zusje "zei hij .Hij nam haar op en gaf haar een knuffel ."Ik heb je gemist "zei hij .Hij kon wel huilen maar dat deed hij niet .Hij keek naar white en zei "ik heb mijn zus gevonden "Hij liep samen met fleur naar white en gavin gaf haar een kus .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 5:58 pm

( zijn jullie partners? )

Fleur werd opgepakt en gaf Gavin ook een knuffel. "Gaan we ejgens djoog zitjen?" vroeg ze aan de twee. Want de regen was nog steeds niet gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 6:03 pm

(ja)

"White zullen we ergens droog zitten "zei hij .Hij keek beide aan en glimlachte .Hij zette haar neer en glimlachte .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur

Fleur


Posts : 30
Join date : 21-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nog véél te jong
Krachten: misschien kom ik er achter als ik wat groter ben.

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 6:06 pm

( waarom staat het dan niet in jullie profiel ? )

Fleur liep huppelend mee en gaf Gavin een hand. Na een tijdje werd ze moe. "Ikke op jou rug wille!" riep ze luid en glimlachte hoopvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitimewo apr 22, 2009 6:15 pm

"Oke dan "zei hij .Hij zette haar op zijn rug en ze liepen alle 3 door .Na een tijdje zag Gavin een klein huis .Het zag er goed verzorgd uit en er woonde niemand .Ze liepen naar daar en Gavin deed de deur open .Binnen zag je een zetel en nog meer .Gavin zette fleur neer en liet White binnen komen toen sloot hij de deur .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm alone. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm alone.   I'm alone. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm alone.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: