Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 So confused

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

So confused Empty
BerichtOnderwerp: So confused   So confused Icon_minitimema apr 20, 2009 9:50 pm

Yuuki vloog in haar drakenvorm naar de luchttempel en de deuren vlogen open, haar uiterlijk flikkerde van donker naar wit en wit naar donker.
Ze lag op de grond van de tempel haar lichaam schokte haar lichaam ze was naar haar mensenvorm verandert van uiterlijk veranderen koste veel energie.
Er galmde een kreet van pijn door de tempel die van Yuuki afkomstig was, er waren geen andere in de tempel of toch wel?
Haar ademhaling was onregelmatig waarom gebeurde dit?

(max 2 mensen en geen geruzie enz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimema apr 20, 2009 9:57 pm

Ineens sprong er een jongen naar beneden. Shun keek naar het meisje dat voor hem lag. Zijn ogen gleden over haar heen en hij zag het geflikker. Blijkbaar was er iets mis met haar transformatie. Hij zuchtte en knielde uiteindelijk maar bij haar neer. ''moet ik je helpen?'' vroeg hij duidelijk aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:32 pm

Yuuki snakte naar adem alles draaiden om haar heen en ze hoorde opeens een vage onbekende stem wie was dat?
Ze zag vage contouren van de jongen zijn gezicht 'w..wie ben jij?' bracht ze moeizaam uit.
Haar haar werd spierwit er was angst in haar ogen te zien, haar lichaam had ergens last van maar waarvan wist ze niet het maakte haar angstig wie was deze vreemdeling en zou hij haar kwaad willen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:35 pm

''het doet er niet toe, het gaat erom wat er met je aan de hand is want je ziet er niet goed uit..'' zei Shun tegen haar en keek omzich heen. Hij zag verderop een bankachtig iets en hij tilde Yuuki voorzichtig op. Hij verdween en verscheen voor de bank. Hij legde Yuuki erop en keek nog steeds denkend naar haar. Hij moest iets doen, maar hij had geen idee wat hij moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:38 pm

Gavin kwam aanvliegen in zijn engelen gedaante hij lande en veranderde weer naar normaal .Hij keek het meisje aan en de jongen ook ."Als jullie hulp nodig hebben roep me "zei hij .Het was niet grof bedoeld maar hij zette zich in een aparte kamer en sprak tot de hemel ."Vertel me over deze plek het is hier nieuw voor me "zei hij alleen hoorbaar voordegene die in die kamer waren ."Wel mij krijger deze plek bevat wezens die goed en slecht zijn er moeten zaken worden afgehandeld en ook dingens worden verholpen "Hij kwam weer tot zijn normale zelf en bleef in de kamer zitten .
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:41 pm

Yuuki's lichaam was zo in de war dat ze niet echt doorhad wat er gebeurde ze wist dat ze opgetilt was door de jongen en op iets neergelegd was, haar zicht kwam langzaam weer een beetje op orde ze zag de jongen nu wat scherper.
'ken ik jou misschien ergens van?' vroeg ze twijfelend.
Ze bewoog met haar hand waarom was haar lichaam van slag ze was al zo sinds haar geboorte dus waarom ging het nu opeens fout?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:45 pm

''Nee je kent me niet'' zei Shun kort. Hij keek toen naar de jongen. ''als je wil zou het handig zijn ja, ik heb hier namelijk geen verstand van, het enigste wat ik weet is dat ze problemen heeft met haar transformatie'' riep hij droog naar de jongen. Hij vondt het grof dat hij zomaar was weggelopen hij kon toch zien dat er wat met dit meisje was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:47 pm

Gavin Liep naar haar toe en bekeek haar ."Ze kan geholpen worden maar ik weet niet hoe "zei hij .Hij speurde even in zij gedachten maar vond niets .Hij had ergens een idee wat dit was .
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:54 pm

Yuuki ging elke keer op een andere zij liggen haar gezicht was nat van het zweet door de energie die werdt gebruikt door de halve transformatie's.
Konden de jongens haar wel helpen misschien moest ze dit zelf oplossen, vroeger kreeg ze ook geen hulp van andere toen moest ze ook alleen leven en dingen leren.
Moeizaam probeerde ze op te staan maar toen ze op de grond stond en een stap wilde verzetten zakte ze door haar knieén en zakte op de grond alles begon weer te draaien ze probeerde weer omhoog te komen.
Wankel liep Yuuki een paar stappen richting de deuren ze moest bij een pilaar stoppen om niet om tevallen.
Ze snakte naar adem en probeerde haar pijn aan de kant te zetten en door te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:59 pm

Gavin liep naar haar en zei "ik kan je helpen dat weet ik ."Hij wist een manier om haar te helpen .Zijn handen werden geel door het licht .
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 9:05 pm

Yuuki hoorde een van de jongens op haar afkomen hij pakte haar beet, ze zag dat zijn handen geel licht gaven.
'nee alsjeblieft dat helpt niet.' kreunde ze en liep moeizaam verder weg van de jongen, haar lichaam was vanslag geraakt van dat licht.
Ze zag vlekken voor haar ogen ze was bij de deuren aangekomen, langzaam duwde ze ze open de wind gierde en kwam naar binnen even trilde Yuuki en haalde diep adem.
Daarna liet ze zich vallen en viel even naar beneden het leek alsof ze bewusteloos was, maar zo'n honderd meter boven de grond veranderde ze in de lucht in een prachtige witte draak moeizaam vloog ze naar het meer waar ze in het water viel.


Laatst aangepast door Yuuki op di apr 21, 2009 9:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 296
Join date : 20-04-09
Location : belgie

Anime profiel
Leeftijd: 17in deze gedaante in engelen gedaante 200 jaar
Partner: /
Krachten: Vuur,Duisternis,(behendigheid),gedaanteveranderingen in een paar dieren

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 9:07 pm

Zelf veranderde hij in een engel en vloog haar achterna ."wil je dat ik je help "zei hij .Hij keek haar aan met een misterieuze blik maar ook een vriendelijke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shun

Shun


Posts : 43
Join date : 20-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Nee
Krachten: Een onbekende kracht die opgewekt wordt door woede... ook kan hij in contact raken met de maan waardoor hij bepaalde mistrieuze krachten heeft.

So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitimedi apr 21, 2009 9:18 pm

Shun keek de twee vaagjes na en zuchtte. Hij haalde zijn schouders op en sprong omhoog. Hij verdween in de schaduw van het gebouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





So confused Empty
BerichtOnderwerp: Re: So confused   So confused Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So confused
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Witte tempel-
Ga naar: