Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Opzoek naar voedsel!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mooneye

Mooneye


Posts : 9
Join date : 10-01-11

Anime profiel
Leeftijd: 1 jaar
Partner: try me?
Krachten: Windvlaag, watersturing en aardesturen

Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitimewo jan 26, 2011 10:41 pm

Mooneye schoot door de lucht als een zwarte/grijze stip in de lucht en ze keek soms om of Dubhe achter haar aankwam, maar ze maakte zich geen zorgen om haar en keek zo nu en dan naar beneden en zag hoe de bomen zee onder hen door schoot en de huizen al aardig in zicht kwam. De huizen van de stad leken dood te zijn, want er waren geen lichten aan en Mooneye begon langzamer te vliegen. De straten waren ook doodstil en Mooneye daalde langzaam naar beneden tot ze haar pootjes op de harde asfalt terecht kwam. Met trage passen vouwde ze haar vleugels op en liep rustig maar behoedzaam verder. Mooneye keek om en zag hoe Dubhe achter haar aan kwam. Gelukkig liep ze hier niet alleen. Mooneye bleef even stil staan en wachten gespannen op Dubhe. 'Wat zeg je hier van?' vroeg Mooneye en ze ging zitten.

( Sorry inspiratieloos! )
Terug naar boven Ga naar beneden
Dubhe

Dubhe


Posts : 9
Join date : 17-01-11
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: /
Krachten: kan transformeren in wolf. meermin en kan vleugels krijgen

Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitimedo jan 27, 2011 11:34 pm

[ben helaas ook inspiratie loos]

mooneye vloog voor haar. Ze was blij dat ze niet alleen was. Dat had ze nu wel genoeg gehad. De bossen en de zee kwamen onder haar door. en de huizen kwam dichter in de buurt. Deze had ze al gezien. Maar nu moest ze er ook heen. Het was moeilijk Die legen straten deden haar, maar aan haar thuis denken. Maar ze landen toch met een deftige beweging langs Mooneye. Het was hier zo dood stil. Dat Je een naald hoorde vallen.

'Wat zeg je hier van?' zij mooneye. Zo verbrak ze de stilte. We zullen eerst de winkels afzoeken. Daarna pas de huizen. 'Lust je katten voer. Of ander eten wat mensen verkopen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooneye

Mooneye


Posts : 9
Join date : 10-01-11

Anime profiel
Leeftijd: 1 jaar
Partner: try me?
Krachten: Windvlaag, watersturing en aardesturen

Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitimevr jan 28, 2011 12:15 am

Dubhe landen naast haar en ze vroeg of Mooneye kattenvoer at, ze schudden haar kop en stond weer op. 'Ik eet normaal alleen verse prooidieren die ik zelf vang, maar ik het er de laatste uren geen gezien. Misschien als er vers vlees is?' zei Mooneye en de laatste zin vroeg ze aan Dubhe en ze ging haar voor naar een van de winkels waar Super op stond. De deuren deden het nog gewoon en Mooneye stapte voorzichtig naar binnen. Toen ze de deuren weer dicht hoorde gaan schrok Mooneye en schoot naar voren tot ze achter een doos zat en angstig om de doos heen keek. 'Wat zijn dat voor rare deuren!?' riep Mooneye en sprong achter de doos vandaan en zetten haar hoge rug op en blies venijnig richting de schuifdeuren. Haar woede bekoelde toen de deuren weer open gingen en later weer sloten. 'Laten we wat te eten zoeken ik rammel.' murmelde Mooneye en draaide zich om de winkel was grooter dan dat het van buiten leek en Mooneye fladderde door de zaak en snoof de geuren op die hier rond hingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dubhe

Dubhe


Posts : 9
Join date : 17-01-11
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: /
Krachten: kan transformeren in wolf. meermin en kan vleugels krijgen

Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitimevr jan 28, 2011 12:30 am

'Ik eet normaal alleen verse prooidieren die ik
zelf vang, maar ik het er de laatste uren geen gezien. Misschien als er
vers vlees is?
Antwoorde mooneye op haar vraag.

'of het vers is weet ik niet maar er zal wel vlees zijn. Maar dan eerder van een koe of kip of varken of zo iets. Geen muizen'

Na dat antwoord liep Mooneye naar de supermarkt. Ze wou door de deuren lopen. Maar schrok zich rot. Dubhe kon het niet laten om te lachen. 'het zijn schuifdeuren die gaan automatische open en dicht' Zij ze met een lach in haar stem.
Gelukkig kalmeerde mooneye snel. Ze zij dat ze honger had en ze ging eten zoeken. Een filepax die in een supermarkt eten zoekt, terwijl ze niet weet wat een supermarkt is. Dat word lachen. Iets verder op stond een verlaten winkel wagentje. Ze pakte het en liep door de winkel. De groente afdeling sloeg ze maar over. Dat zal wel niet meer goed zijn. Ze gooide hier en daar wat verpakt vlees in haar wagentje en toch maar ook wat katte voer en honden voer. Ze hoopte dat het nog vers was.

toen de mand vol was riep ze mooneye. Kom ik heb eten. 'Zou ik er voor moeten betalen??'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooneye

Mooneye


Posts : 9
Join date : 10-01-11

Anime profiel
Leeftijd: 1 jaar
Partner: try me?
Krachten: Windvlaag, watersturing en aardesturen

Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitimevr jan 28, 2011 3:03 am

Dubhe zei dat het schuifdeuren waren die vanzelf open en dicht gingen. Mooneye schudden haar kop en liet zich leiden door haar neus en landen op een van de schappen, maar de waren die daar opstonden trok ze met haar poten en vleugels van de plank en goide die op de grond. Mooneye keek er even naar en richten zich later op vreemde kasten die doorzichtig waren. Al fladderend vloog Mooneye daar heen, maar ze kon niet op de schappen landen, want ze kon daar niet bij. Toen Dubhe haar riep draaide Mooneye zich om en schoot door de gangen en verdwaalde al snel tot ze er genoeg van kreeg en hoger dan de ladekasten ging vliegen en Dubhe bijna bij de kassa's vond. 'Als er niemand is hoe je dat denk ik niet te doen?' zei Mooneye meer vragend tegen zichzelf dan tegen Dubhe en landen op een van de loopbanden die voor boodschappen bedoelt waren dan voor een Felipax.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dubhe

Dubhe


Posts : 9
Join date : 17-01-11
Age : 30

Anime profiel
Leeftijd: 18
Partner: /
Krachten: kan transformeren in wolf. meermin en kan vleugels krijgen

Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitimevr feb 04, 2011 4:09 pm

'Als er niemand is hoe je dat denk ik niet te doen?'
Dat is waar dacht Dubhe. Maar ze wist niet zeker of er nog iemand was. De winkel was netjes opgeruimd. En de versafdeling stonk niet dus het was nog vers. Ze gooide maar wat geld op de toonbank. Het was lange na niet genoeg maar het was wat.

Ze nam de winkel wagen ook maar mee. Die zou ze later wel terug brengen. Hopelijk ging het alarm van de winkel niet af. Ze had namelijk geen idee hoe ze dit uit moest zetten. Ze riep Mooneye om mee te komen en liep de winkel uit.

WWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOEEEEEEEEEE.

"oh nee een alram wat moeten we hier nu mee"

(owke beetje vaag een beetje inspiratie loos"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Opzoek naar voedsel! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opzoek naar voedsel!   Opzoek naar voedsel! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Opzoek naar voedsel!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Opzoek naar Mirthe.
» Opzoek naar een meester...
» Naar wat luister je nu?
» kijken naar de sterren
» Zoekend naar een slachtoffer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Stad-
Ga naar: