Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Prachtig landschap.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitimema apr 20, 2009 9:02 pm

Een prachtig pad omringt door bloemen gaf een weg naar het meer. Youna volgde het en kwam al snel bij het prachtige water. Een paar vogels water aan het drinken bij de oever en vissen zwommen heen en weer in het heldere water. Ze zuchtte en rekte zich uit. Het was hier geweldig al vond ze dat er iets mistte. Ze ging op een steen zitten die boven het water uit kwam en liet haar benen in het water glijden. Die vlindertjes fladderden verlieft achter elkaar maar verdwenen al snel in de kleurrijke bloemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitimema apr 20, 2009 9:09 pm

Razor was aan het rondspetteren aan de oever en kwam Youna tegen ehij stoptebij haar en zei met gedachtentaal'Hallo ik ben Razor.' en hij spetterde nog wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitimema apr 20, 2009 9:12 pm

Youna glimlachte naar Razor. "Ik ben Youna" zei ze vriendelijk. Ze kreeg wat spetters in haar gezicht en draaide even haar gezicht weg. "Aangenaam" zei ze daarna terwijl ze weer naar Razor keek. Ze pakte een bloem en rook er aan. De zoete geur ging door haar hele lichaam. Ze stak hem in haar haar en keek terug naar Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitimema apr 20, 2009 9:17 pm

Razor moest nog veel leren over mensen en vreog dus 'Waarom ruik jij zo dicht aan die bloem ik zit hier 1 meter verder en ik word bijna gek van de gueren.'en hij trok een scheef kopppie
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitimema apr 20, 2009 9:21 pm

Youna lachte weer. "Ik ruik om alleen deze geur te ruiken" zei ze. Ze liet zich wat verder in het water zakken. Ze zat nu tot haar dijen in het water. Het water was fris maar niet te koud. Ze genoot van de geluiden van de natuur en het golvende water.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Razor

Razor


Posts : 73
Join date : 16-04-09
Age : 27
Location : Lanaken in Lanaken in België

Anime profiel
Leeftijd: 2
Partner: verliefd
Krachten: snelheid, gedachten lezen en gedachtenspraak

Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitimema apr 20, 2009 9:24 pm

'Heb je honger want ik wel dus wil je een vis?'vreog hij en hij ving een grote kabeljauw.
'Trouwens eigelijk niet zo'n slecht idee dat dichtbij ruiken.' merte hijop en begon aan haar te snuffelen 'Jij ruikt lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Prachtig landschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prachtig landschap.   Prachtig landschap. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prachtig landschap.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: