Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lost..

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Mirthe

Mirthe


Posts : 70
Join date : 19-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: My heart hurts.
Krachten: Kan veranderen een dier, die dan een witte vacht krijgt, kan andere mensen mentaal beïnvloeden.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Lost..   Lost.. Icon_minitimedi nov 09, 2010 10:45 pm


x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Water.
Ze kon het al vanaf afstanden ruiken, maar dan was het nog de vraag of er geen vijanden op haar wachtte, klaar om haar te doden. Ze was een mens, maar toch had ze dat gevoel gewoon.

Ik kan mij niet veel van mijn leven herinneren, alleen de laatste paar maanden. Ik herinnerde me een groot gebouw waar ik uit ontsnapte omdat ze mij behandelden als een proefkonijn, een experiment. Ik had ontdekt dat ik de gave had om in elk dier te veranderen, die dan een witte vacht kreeg, op elk moment van de dag. Hadden ze me dat ook aangedaan, samen met mijn bloedrode ogen en mijn vuilblonde haar? Ik had het gevoel dat ik ooit anders was geweest, dat ik niet altijd een monster werd genoemd omdat ik mezelf niet in de hand kon houden. Ik was gek, misschien wel gestoord. Dierlijk, dat ook. Daarom verborg ik mezelf in mijn dierenvorm. Ik voelde me er veiliger, ik kon mezelf ook beter verdelen.

Haar poten stopten bij het heldere meer. Onzeker keek ze om zich heen. Ze jankte even zachtjes, waarna ze van het water begon te drinken. Haar lichaam verstijfde toen ze geritsel hoorde. Ze draaide zich bliksemsnel om en staarde naar de schaduw tussen de bomen. Aanvallend, bijna dominant gegrom klonk en ze rende op de schaduw af met ontblootte tanden, die ze vervolgens aan viel.


Terug naar boven Ga naar beneden
Teru

Teru


Posts : 117
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimewo nov 10, 2010 6:09 pm

Verslagen, alleen, doodop, kapot.. Hoe je het ook wilde noemen. Ik had er last van. Als dágen, weken liep ik alleen. Mirthe was van de aardbodem verdwenen, totaal. Ze was weg. Ik schudde met mijn kop, ik kon dit niet zo volhouden toch? Ik liep op een raar drafje richting het meer, ik wist niet hoe ver het was, maar dat kon me niks schelen. Ik wou drinken, hoe dan ook. Een normaal persoon had iets te drinken gekocht, maar wie zei dat ik daar zin in had. Sinds ik Mirthe niet meer zag verborg ik mezelf in mijn wolven vorm. Waarom? Omdat ik me er beter in kon verplaatsen, zodat ik niet hoefde na te denken over zaken zoals Mirthe. Zodat ik dingen kon vergeten...

Een zwarte wolf wou uit de schaduwen stappen en naar het meer lopen om te drinken. Maar iets wits en snels schoot voorbij en viel hem aan. Teru handelde snel en vluchtig en had binnen no-time de witte schim tegen de grond aan gedrukt. "Flik. Dat. Nog. Eens." Gromde hij het witte dier toe. Teru stapte van het dier af en bekeek haar goed, het was een wolf. Een witte met rode ogen om precies te zijn. Hij rolde met zijn ogen en stapte weg van de wolf. "En ik zal je vast vertellen dat aanvallen in de rug erg laf is." Gromde hij daarnaa en liet zijn tong door het water glijden, het was fijn weer wat te drinken. Zeker nu hij dat wel kon gebruiken. Teru rolde met zijn ogen, ergens verwachtte hij een tweede aanval, ergens niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirthe

Mirthe


Posts : 70
Join date : 19-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: My heart hurts.
Krachten: Kan veranderen een dier, die dan een witte vacht krijgt, kan andere mensen mentaal beïnvloeden.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimewo nov 10, 2010 6:24 pm


x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Het was ook een wolf die ze aanviel. Een zwarte. Diep van binnen kwam het haar bekend voor, maar ze wist niet waarvan. Haar tanden raakten bijna de zwarte vacht aan toen ze opeens uiteindelijk met veel geweld op de grond werd geduwd. Ze begon boos te grommen en probeerde de zwarte wolf ergens pijn te doen, toch lukte het haar niet. "Flik. Dat. Nog. Eens." hoorde ze een stem zeggen. Het kwam van de zwarte wolf. Meteen stopte ze met happen, waarna de wolf van haar af stapte. Ze gromde even, en kwam overeind. "En ik zal je vast vertellen dat aanvallen in de rug erg laf is." vervolgde de stem. De wolf was aan het drinken. Ze gromde even afkeurend. Hij kwam haar echt bekend voor. Vooral omdat hij kon praten, en zeg nou zelf: je zag niet elke dag een pratende wolf. "Je bent niet de enige die kan praten, dus opscheppen is niet nodig," fluisterde ze met een hese stem. Het kostte haar veel moeite om te praten, vooral omdat ze het nog nooit eerder had gedaan, maar deze keer vond ze het nodig. Ze draaide zich om en begon weg te rennen. Ze voelde dat ze achtervolgd werd, waardoor ze haar pas verlangzamerde en uiteindelijk stopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimezo nov 14, 2010 7:22 pm

Mudly zat in de boom een dutje toe doen. Rustig lag hij te slapen. Zijn ogen waren zwaar geworden en nu was het zo ver, hij was in dromen land. Azura had hij lange tijd niet meer gezien. En zijn gevoel leek alsof zijn gevoelens daarmee ook aan het doven waren. Ineens schoten zijno gen open. Was dat gegrom? Zeker. Hij zag twee wolven. Een witte en een zwarte. Ze konden praten, en dat maatke ze gelijk geen gewone wolven. Ineens schoot de witte wolvin weg en zijn ogen volgde deze. Hij sprong van tak naar tak en volgde haar zo. Hij stopte op het moment dat de wolvin ook stopte. Zijn ogen gericht op haar glanzende vacht. Even snoof Mudly de lucht op. "Vrouwtje..." mompelde hij kalm voor zichzelf. Rustig ging hij zitten op de tak en glimlachte. "Soms vraag ik me af waarom dieren zoveel vechten..." sprak hij kalm en grinnikte even. Hij sprong de boom uit en landde recht voor de wolf. Hijzelf, de god van de dieren, was dus kennelijk niet de enige die in een dier kon veranderen. Hij had welliswaar het hele arsenaal in zijn bezit, hij maakte echter zelden gebruik van ieder dier. De ene meer dan de andere. Zijn ogen keken de wolvin aan. "Vechten heeft geen nut, als ik zou vechten met ieder vreemdeling die ik zie dan heb ik veel vijanden..." sprak hij nuchter en keek naar de wolf. Iets aan de wolvin had zijn interesse gewekt maar wat kon hij nog niet plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teru

Teru


Posts : 117
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimezo nov 14, 2010 7:47 pm

Teru draaide zich om en richtte zijn blik op de wolvin achter hem. Hij gromde, zijn dominante houding was dan ook erg voorspelbaar. "Je bent niet de enige die kan praten, dus opscheppen is niet nodig," Hij snoof. Haar stem klonk hees, ze was het zeker niet gewend om te praten. "Wie had het hier over opscheppen? Ik wil alleen wat duidelijkheid voor je creeëren." Gromde hij zachtjes. Ze rende weg, maar hij kon zien dat ze verderop vaart minderde en stopte. Teru rolde met zijn ogen, waar was dat ookalweer goed voor? Teru liep op een slome pas haar achterna, hij deed niet veel moeite. Maar toch, ze voelde vertrouwd. Alsof hij haar kende. Maar ergens ook weer onbekend. Hij schudde zijn kop en keek naar de man die in de boom zat en zich naar beneden liet vallen. Teru rolde met zijn ogen. Uitslofer. Hij keek hem aan. "Vechten heeft geen nut, als ik zou vechten met ieder vreemdeling die ik zie dan heb ik veel vijanden..."Sprak hij. Teru gromde zachtjes en hield zich wat op de achtergrond. Zijn ogen lichtte rood op en bleven deze kleur aanhouden terwijl de zwarte wolf zijn sterfdatum en naam aflas. Mudly dus. Intressant. Teru's kop vertrok in een rare wolvengrijns. Zijn ogen ging van rood terug naar grijs. "Jullie moesten eens weten hoeveel vijanden ik heb." Gromde Teru zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mudly

Mudly


Posts : 143
Join date : 15-08-09
Age : 30
Location : Noord-Brabant

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Azura, she is my godess
Krachten: Communiceren met dieren | Het veranderen in een dier naar wil | Eigenschappen van dieren gebruiken.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimezo nov 14, 2010 8:01 pm

Mudly zijn ogen schoten naar de zwarte wolf en zuchtte. "Ach ja, met zo'n houding kan ik het me voorstellen...Om een vriend te krijgen moet je een vriend zijn. Maar ja het geld hetzelfde voor vijanden...." zei hij nonchalant alsof het hem geen klap uitmaakte. Zijn ogen hadden de overgang van kleur zeker niet mis gelopen. "Die kleur ogen, komen me vaag bekend voor, oh ja, jij bent het..." sprak hij kalm. "Het vriendje van de persoon die mij binnen 40 seconden kon laten sterven, wat was zijn naam ook al weer? Kida, Kiba? Kari, nee....Kira was het..." sprak hij kalm en grinnikte. "Ik leef nog steeds dus het was klinkklare onzin...." sprak hij kalm. "Okey, waar was ik, oh ja. Het vechten, van mij mag je gerust met elkaar vechten hoor, geen problemen mee. Maar alsjeblieft houdt het gezellig." sprak hij haast bedellend. Zijn ogen gingen kort naar de witte wolf en terug naar de zwarte. Daarna keek hij even naar de lucht. Zijn blik ging terug naar de twee wolven. Het lag aan hun hoeveel hij liet zien van zijn krachten. Als ze zouden vechten dan zou hij ook niet terughoudend zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirthe

Mirthe


Posts : 70
Join date : 19-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: My heart hurts.
Krachten: Kan veranderen een dier, die dan een witte vacht krijgt, kan andere mensen mentaal beïnvloeden.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimezo nov 14, 2010 8:55 pm


x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Mijn hart bonkte in mijn keel en mijn ademhaling scheerde door mijn keel. Ik draaide me snel om, iets te haastig, en zag een man op een tak zitten. Automatisch gromde ik. "Soms vraag ik me af waarom dieren zoveel vechten..." Ik likte mijn lippen af en zette een stap naar voren toen het figuur uit de boom sprong. “Vechten heeft geen nut, als ik zou vechten met ieder vreemdeling die ik zie dan heb ik veel vijanden..." Ik spande mijn spieren aan, begon meer te grauwen en zette nog een stap naar voren. Op dat moment hoorde ik geritsel waardoor ik stopte met grommen. Ik draaide mijn hoofd en zag twee rode ogen die naar de vreemde man staarden. Automatisch zette ik een paar passen in de tegengestelde richting van die twee ogen en toen pas zag ik dat het de ogen van de zwarte wolf waren. "Wie had het hier over opscheppen? Ik wil alleen wat duidelijkheid voor je creëren." had de wolf gezegd, voordat ze weg was gerend. "Jullie moesten eens weten hoeveel vijanden ik heb." Zei de wolf. En opeens schoten er een paar onbekende beelden voor mij ogen. Zo plotseling dat ze verschenen, verdwenen ze ook. Waarom had ik het gevoel dat ik die wolf kende? Mijn ogen gingen naar de man, die waarschijnlijk onzin aan het uitkramen was. “-van mij mag je gerust met elkaar vechten hoor, geen problemen mee. Maar alsjeblieft houdt het gezellig.” Mijn dierlijke instinct begon in mij te schreeuwen dat ik hem moest aanvallen. In plaats daarvan nam het andere instinct van mij de overmacht. Ik zette me op de achtergrond door in hun gedachten te breken en hun te laten denken dat ik er niet eens was. Ik draaide me om en rende weer weg, mijn poten zetten zich zo hard mogelijk tegen de grond af. Het zou maar even duren, misschien zouden ze daarna zelfs nog denken dat ik weg was. Ik hoopte dat me dat zou overkomen, anders zou ik weer worden achtervolgd. Een dominante grauw klonk er en een stel klauwen trokken me onderuit. Ik krabbelde overeind en zag dat het een grijze wolf was, die waarschijnlijk dacht dat ik op zijn territorium was. Voordat ik iets kon doen, viel de wolf aan. Het ging allemaal heel snel, ik veranderde mezelf in een tijger en scheurde de wolf met veel kabaal in stukken. Daarna rende ik weer weg, ditkeer wat strompelend, bang dat er nog meer wolven waren, stopte toen ik bijna geen kracht meer had en veranderde in mijzelf. Mijn echte zelf.

Ze bleef trillend en moeilijk staan. Ze bond de asblonde lokken die in haar gezicht hingen vast in een slordige staart. Het grijze vest wat ze aan had, was vies en oud en haar broek zat onder de opgedroogde moddervlekken. Bij haar been was het gescheurd, een diepe wond was te zien. Haar rode ogen keken om zich heen, angstig. Haar handen waren verbonden met verband dat vies was geworden. Onder het verband zaten wonden die ze had opgelopen in de afgelopen weken. Ze zette een paar stappen en hield zich aan een boom vast. Ze bleef even staan, waarna ze op de grond plofte en haar been pijnlijk begon te verbinden.


Terug naar boven Ga naar beneden
Teru

Teru


Posts : 117
Join date : 17-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17 Jaar.
Partner: Forget it.
Krachten: Death Note. Shinigami eyes.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimedo nov 18, 2010 7:23 pm

Man, wat voelde ik me duizelig. En beroerd. Hoe was dat opeens gekomen? Ik schudde wild met mijn kop. Ik wist zeker dat er zonet nog iemand was, heel zeker. Ik rook het zelfs nog! Er was maar een ding wat ik kon doen, dat geurspoor volgen. Het rook bekend, en toch ook vreemd. Ik begon te rennen, achter de vreemde geur aan. Onderweg kwam ik stukken wolf tegen, bruut ovengereten door klauwen. Ik besteedde er niet veel aandacht aan en liep door. Ik veranderde in mezelf, dat liep makkelijker. Verderop stond een meisje met asblond haar, wat in een slordige staart zat. Ik las snel haar naam en sterf datum af. Mirthe.. een schok ging door mijn lichaam. Ik herkende haar niet. Ik.. ik kon niet zeker zeggen of het Mirthe wel was. Ik sloot voor een seconde mijn ogen, die weer een grijzige kleur aannamen. Ik zuchtte, dit kon niet waar zijn...

Voorzichtig naderde hij wat stappen, veel actie durfde hij niet te ondernemen, hij had immers gezien wat er met die grijze wolf was gebeurd. En Teru had g een zin om in stukjes gereten te worden door een méisje! Teru's ogen bleven gericht op het meisje met het asblonde haar. Ik stapte op haar af en keek haar in haar ogen. "Mirthe?" Probeerde ik voorzichtig. Er zat verband om haar armen, merkte ik nu pas op. Ik zuchtte. Wat had ze toch allemaal gedaan? Haar geur kwam overeen met haar naam, het moest de Mirthe zijn die ik kende. Het punt was. Kende ze mij nog?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mirthe

Mirthe


Posts : 70
Join date : 19-04-10

Anime profiel
Leeftijd: 17
Partner: My heart hurts.
Krachten: Kan veranderen een dier, die dan een witte vacht krijgt, kan andere mensen mentaal beïnvloeden.

Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitimedo nov 18, 2010 9:50 pm


x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x
Het verbinden was moeilijk, ze kreeg tranen in haar ogen door de pijn. Ach, ze moest doorbijten. Zo erg was het toch ook niet? Ze keek op toen ze getrippel hoorde. Het was de zwarte wolf weer, hoe was hij haar gevolgd? Zijn ogen hielden de hare gevangen, ze kon niet eens meer wegkijken.
"Mirthe?" De vraag klonk voorzichtig. Ze wist niet of het tegen haar bedoeld was, maar ze verstijfde wel. Ze werd bang van de man, doodsbenauwd, alsof hij alles wist wat zij ook wist. Haar adem stokte. Ze keek weg, stond op, draaide zich om en rende strompelend weg.
Geen voetstappen die haar weer achtervolgden.
Alleen maar bittere tranen.

[Topic uit]

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lost.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost..   Lost.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lost..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: