Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Anime Nieuwsbrief redactie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

Anime Nieuwsbrief redactie Empty
BerichtOnderwerp: Anime Nieuwsbrief redactie   Anime Nieuwsbrief redactie Icon_minitimeza jun 05, 2010 1:34 pm

Deze maand komt er zoals elke maand een nieuwe Anime Nieuwsbrief aan. Degenen die het vorige maand hebben gelezen, hebben gemerkt dat deze nieuwsbrief lang is. Het vergt daarbij ook erg veel tijd om leuke dingen te vinden die er in kunnen staan. Omdat ik niet altijd veel tijd heb, en ik liever niet wil stoppen met de nieuwsbrief zoek ik hulp. Mensen die mee willen helpen de nieuwsbrief te schrijven, om een deeltje te schrijven voor in de nieuwsbrief.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als lid van de redactie een hele nieuwsbrief schrijft, wel ideeën deelt en kleine stukjes schrijft, die vervolgens in de nieuwsbrief kunnen worden geplaatst.

Wat moet ik goed kunnen om in de redactie te komen?
Echt talent heb je hier niet voor nodig. Natuurlijk moet je je stuk wel goed kunnen vertellen, dat de mensen er geboeid door worden en niet na de eerste regel stoppen met lezen omdat ze het saai vinden.
Ook creativiteit is handig, creatieve dingen en dingen die elke maand anders zijn zijn erg leuk.
En het belangrijkste als je in de redactie wilt...je moet het leuk vinden. Niemand schrijft een boeiend stuk als je het niet leuk vind.

Hoe kan ik me inschrijven?
Helemaal niet moeilijk, je kan in de redactie komen door gewoon dit lijstje in te vullen:
Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Hoofdaccount[/b]
[b]Waarom ik in de redactie wil:[/b]

Hoeveel leden kunnen er in de redactie?
Een vast aantal is het niet, maar het is niet de bedoeling dat bijna heel Anime meeschrijft. Anders is er niemand meer die het kan lezen. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
 
Anime Nieuwsbrief redactie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Anime nieuwsbrief.
» Anime nieuwsbrief mei!
» Reactietopic Anime Nieuwsbrief
» Anime nieuwsbrief Juni!
» Anime!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Mededeling-
Ga naar: