Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 I. want. you.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Misa

Misa


Posts : 77
Join date : 25-04-10
Location : Egypte ;o

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Stalkin'
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

I. want. you. Empty
BerichtOnderwerp: I. want. you.   I. want. you. Icon_minitimevr jun 04, 2010 8:38 pm

Misa liep door het bos, voelde haar naaldhaken verder zakken in het zand. Haar handtas slingerde aan haar arm terwijl ze door bleef zoeken naar een geschikte plek. Ze had Ligt heel lang niet meer gezien, dat kwam deels door haar werk maar ze kon niet zonder hem. Ze wilde hem nú. Ze bleef bij een grote boom staan en pakte haar mobieltje uit haar tasje, ze begon te zoeken naar het nummer van Light. Driftig drukte ze een smsje met de tekst: 'Light, je moet snel naar het bos komen! Help!' en verstuurde het. Ze toverde een evil grijns op haar gezicht en hief haar hiel zodat ze wat zand van haar naalhakken kon halen. Light had al weken in haar hoofd gezeten, ze wilde hem bellen maar hij nam zijn mobiel nooit meer op. Ze moést hem spreken, zijn stem horen en hem weer vasthouden. En als hij weg wilde rennen ... schakelde ze wel een van zijn zintuigen uit waardoor dat niet meer kon. Ze ging tegen de boom aan staan met haar rug en sloeg haar armen over elkaar. Haar Death Note zat veilig in haar handtas. 'Je bent gek dat je dit allemaal voor Light doet. Hij is slecht.' klonk de stem van Rem naast haar. Ze richtte haar blik op haar shinigami en schudde haar hoofd boos. 'Ik houd van Light. Hij houdt ook van mij. We hebben het er al eens eerder over gehad.' zei ze bits. 'Je speelt met je leven door van hem te houden.' anwoordde Rem nukkig. Misa antwoordde niet en bleef heen en weer wiebelen wachtend op Light. Hij moest snel komen, ze moest hem nu zien. Hij was alles voor haar.

[misa & kira]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Posts : 279
Join date : 10-03-10
Age : 29
Location : Daar waar je me niet kan vinden *wbw*

Anime profiel
Leeftijd: Looks like 18
Partner: Nein!
Krachten: Death Note [Inclusief Shinigami Eyes]. Some kind of death magic. Transform in a Huge Black Wolf.

I. want. you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I. want. you.   I. want. you. Icon_minitimezo jun 06, 2010 5:43 pm

'Light, je moet snel naar het bos komen! Help!' Light keek naar zijn mobieltje. Wat had Misa nou weer uitgevoerd? Hij werd soms zo gek van dat mens. Alleen al omdat ze zo geobsedeerd was door hem. Hij hielt niet eens van d'r. Waarom kon hij haar niet gewoon vermoorden. 'Rem' Siste Ryuk achter hem. O ja, de Shinigami van Misa. Die zou hem vermoorden als er iets met Misa zou gaan gebeuren. Hij gromde en liep in de richting van het bos. Waarschijnlijk zou er helemaal niets aan de hand zijn, maar wilde ze hem weer eens zo nodig zien. Hij wandelde al snel 't bos in en keek rustig om zich heen. Zijn handen diep in zijn zakken en zijn gezicht neutraal. Hij zag Misa al snel zitten, en zo als hij al had verwacht was er niets van gevaar te bekennen. 'Misa. Misa. Misa.. Je gebruikt echt alles om me in de buurt te krijgen he.' Zei Light met een grijns toen hij naast haar ging zitten en haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Misa

Misa


Posts : 77
Join date : 25-04-10
Location : Egypte ;o

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: Stalkin'
Krachten: Death Note. {Shinigami Eyes}, kan zintuigen van anderen uitschakelen, heeft 6 doorzichtige armen uit haar rug steken.

I. want. you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I. want. you.   I. want. you. Icon_minitimezo jun 06, 2010 5:58 pm

Misa kon het gekraak van takken horen. Light kwam eraan! Light kwam eraan! Ze begon nog meer heen en weer te springen en keek vanuit haar ooghoeken naar Rem. 'Misa, als hij je pijn doet zweer ik dat ik hem in mijn Death Note schrijf.' klonk de hese stem van haar Shinigami. Misa gaf geen antwoord, ze wist dat Light haar geen pijn zou doen. Anders had hij haar toch ali n zijn Death Note geschreven? Ze beet peinzend op haar lip en keek alle richtingen op in de hoop Light te kunnen zien. Ze zakte door haar knieën en ging tegen de grote boom aanzitten. Toen de charmante stem van Light konk wilde ze opspringen maar hij was al naast haar komen zitten. Ze kleurde rood toen Light zei dat ze alles gebruikte om hem in haar buurt te krijgen en wendde haar gezicht af. 'Misschien.' zei ze vrolijk. Het leek alsof ze Light voor het eerst weer zag, hij leek nog leuker te worden in te tijd dat ze hem niet had gezien. Rem snoof en keek met kwade ogen naar Light. Misa negeerde het en krulde haar armen om Light's rechter arm en hoorde Rem opnieuw snuiven. 'Light. Rem gelooft niet dat je om me geeft ... dat is toch niet waar? Bewijs het hem.' zei ze. Ze vroeg zich af hoe Light het kon bewijzen, ze was er zelf sterk van overtuigd dat haar Shinigami fout zat. Ze hield van Light, ze zou haar leven voor hem geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I. want. you. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I. want. you.   I. want. you. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I. want. you.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Bos-
Ga naar: