Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Even wat drinken..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 2:30 pm

Kovu kwam van de bossen en verscheen uit het niets in het hoge gras bij het meer. Hij loerde vanuit het gras naar het meer en de omgeving. Hij zag niemand en zuchtte opgelucht. Eindelijk wat rust, dacht hij. Hij liep van het hoge gras weg en liep naar de rand van het meer. Hij boog zijn kop en keek naar zijn spiegelbeeld. Hij zuchtte en dronk toen rustig wat water.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 2:43 pm

Opeens verscheen Viva aan de andere kant van het meer, eigenlijk verschene ze niet, ze was van een mier in een leeuwin veranderd.
"Hallo"zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 2:58 pm

Kovu keek op en zag de leeuwin staan. Was er hier nog een leeuw? dacht hij verbaasd. Hij keek haar kort aan. ''hoi'' zei hij en snoof. Hij liep naar een rots toe bij het water en sprong erop. Hij ging zitten. Ergens herkende hij de stem maar hij wist niet waarvan en hij besteedde er verder ook geen aandacht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 3:06 pm

"ik ben Fire en jij?"vroeg Viva, al haar gedaantes had ze een naam gegeven, en de leeuwin heette Fire.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 3:27 pm

Kovu keek even naar de leeuwin. ''Kovu'' zei hij kort. Hij staarde daarna voor zich uit. Hij keek naar het water en zuchtte. Het leek erop dat er steeds meer mensen kwamen in het hele gebied. Weg was de rust dan.. Dacht hij en legde zijn kop op zijn poten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:41 pm

"Aangenaam"zei 'Viva' en brulde kort. "Zo, waar woon je?"vroeg ze aan Kovu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimeza apr 18, 2009 8:45 pm

''ik leef het meeste in de bossen..'' zei hij kort en zuchtte. Hij stond op en sprong van de rots af. Hij had toch even geen zin om stil te zitten en liep wat heen en weer. Hij stond weer stil en keek naar Viva. ''en waar ben jij van plan te gaan wonen?'' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimezo apr 19, 2009 9:56 am

Viva knikte, in de bossen voelde ze zich ook het meeste thuis, maar dat kon ze nu niet zeggen.
Ze ging staan en liep richting het meertje, ze zag dat er een krokodil zat dus ze dronk maar niks.
"Euhmm...ik reis altijd, misschien dat ik een grot of een hol maak of ga bewonen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimezo apr 19, 2009 12:30 pm

Kovu kwam langzaam aan naast haar staan en keek strak naar de krokodil. De krokodil bromde wat en dook af en toe onder en kwam weer boven. Kovu keek droog naar hem en keek daarna weer naar Viva. ''Een grot weet ik niet waar je die kan vinden maar een hol kan je het beste in het bos maken'' zei Kovu rustig en nam daarna een slokje van het water. Ookal wist hij dat de krokodil er was hij was toch niet dichtbij dus waarom niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimezo apr 19, 2009 6:31 pm

Viva keek op naar de krokodil, ze besteedde er geen aandacht aan, want ze had deze krokodil al eens bevochten, je zag het lidteken nog om zijn oog.
Nonchalant dronk ze verder en keek pas op toen Kovu naast haar kwam zitten.
Opeens viel het haar op dat er een zonsondergang was, ze keek er vertederd na, en toen naar Kovu, "Mooi hè?"vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimezo apr 19, 2009 6:43 pm

Kovu keek even naar haar en daarna naar de lucht. Hij knikte langzaam en haalde diep adem. Hij sloot zijn ogen even en grijnsde lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Posts : 59
Join date : 17-04-09
Location : Maastricht

Anime profiel
Leeftijd: 18 als mens, maar 7 als dier
Partner: niemand voorlopig...
Krachten: ik kan in dieren veranderen met hun bloed, ik kan informatie ontfrutselen van iemand en een onbekende kracht.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimezo apr 19, 2009 6:46 pm

Opeens kreeg ze een steek in haar hoofd, ze keek richting bossen en toen weer zuchtend naar Kovu "het spijt me"zei ze, toen ze tussen de bossen verdween nam ze het licht met haar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kovu

Kovu


Posts : 165
Join date : 15-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Probeer je maar eens aan mij te hechten..
Krachten: Vuur, teleporteren en is onmenselijk snel en hij heeft ondekt dat hij ook duisternis heeft.

Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitimezo apr 19, 2009 6:48 pm

Kovu keek haar verbaasd na. ''hé wacht ff!'' riep hij en sprong tussen de bosjes waar ze in was gelopen. Hij keek in het rond maar zag haar niet meer. Hij zuchtte en liep weer uit de bosjes. Hij sprong weer op de rots en ging liggen. Hij legde zijn kop op zijn poten en staarde naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Even wat drinken.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even wat drinken..   Even wat drinken.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even wat drinken..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: