Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 white dragon in heaven...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 12:52 pm

sky landde op het witte drakenrijk. omdat ze een witte draak was is dat ook niet zo raar. ze vouwde haar vleugels. dit was één van de plekken op aarde waar ze nog niet geweest was. ze keek rond...niemand, ze zou wel de eerste draak in dit gebied zijn... de wind liet ze zachtjes waaien en ze rustte even uit terwijl ze haar schubben verzorgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 12:55 pm

White vloog ergens rond en zag ergens een open plek.Ze liep ernaar toe maar merkte niet dat de draak er was.Ze keek in het rond en ging zitten.Ze zuchtte diep en viel een beetje in slaap.Ze droomde over van alles.Maar na een tijdje werd ze wakker met een geeuw.Ze stond recht en keek in het rond.Maar ze zag ergens verder een draak staan."Een draak" ze gilde het mega luid.Ze ging in een bolletje zitten omdat het zoveel pijn deed aan haar oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 12:58 pm

sky zag een tweevoeter, ze zag hoe deze in slaap viel en weer wakker werd. ze zette een stap naar achteren toen het meisje gilde. ze hield haar kop wat lager zodat ze het meisje aankeek zodra deze opkeek. ze snoof even wat witte stoom uit haar neusgaten 'ik doe je niks hoor' zei ze met haar rustige stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:00 pm

Ze keek naar de draak."Wel dat had ik niet verwacht." Zei ze wat droogjes maar haar handen trilden als de besten."Ik heb misschien al veel bij een draak gestaan maar jou heb ik nog nooit gezien."Ze keek haar aan en wachtte af.Ze ging wat dichter bij haar staan en aaide de draak voorzichtig op haar neus."Ik ben White" zei ze beleefd.Ze draaide wat toertjes rond de draak en kwam dan weer voor haar staan."Mooie draak ben je" zei .
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:07 pm

'aangenaam, mijn naam is sky, dragon of air and wind' ze glimlachte en sloot haar ogen even, ze volgde white met haar blik toen ze rondjes om haar heen liep 'dankje' zei ze, ze ging weer normaal staan en haar hoofd stak weer hoog in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:09 pm

Ze aarszelde even maar vroeg het."Zou ik op je mogen je moet niet hoor" ze glimlachte en keek haar aan."Ik heb zo een beetje het gevoel dat ik in de lucht moet zitten om gelukkig te zijn".Ze glimlachte en keek haar aan."Als je denkt dat ik ga vallen ik kan vliegen dus dat is geen probleem hoor" ze lachte en keek haar aan.Eigenlijk was het een domme vraag maar dat kwam er zo maar uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:12 pm

sky lachte, ze aarzelde even maar glimlachte toen 'ga maar voor mijn vleugels zitten' zei ze, ze spreidde haar machtige vleugels en ging liggen zodat white op haar rug kon gaan zitten. ze vertrouwde iemand die in de hemel was wel....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:14 pm

Ze lachte en stapte op het voelde vreemd weer op een andere draak zitten maar ze vond het wel prettig.Ze keek moedig voor zich uit en klemde zich vat aan haar nek.Niet te hard anders kon ze niet op stijgen. Ze keek naar de draak en zei:"Ik zit" ze glimlachte en maakte zich klaar voor de start.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:17 pm

sky stond op 'hou je goed vast' zei ze, ze sloeg met haar vleugels en steeg op, nog twee vleugel slagen en ze vloog hoog in de lucht en was in een rustige gang. ze vloog over de hemel, vele ongelovige blikken keken haar na.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:19 pm

White genoot van de zon in haar ogen en de wind die haar haren naar achteren deden wippen.Ze glimlachte en wist dat ze dit nooit meer zou vergeten net zoals ze de andere rittezn nooit meer zou vergeten.Ze keek in de lucht naar de engelen die haar aankeken.Ze maakte een gebaarwaarom ze dat deden maar iets maakte het duidelijk.Haar ware gedaante komt op in de hemel.Haar kleed werd een gewaad met een blauw lint.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:23 pm

sky ging lager vliegen toen ze voorbij een bos waren, onder hen verscheen een meer. sky lied haar poot al vliegend door het water gaan. een regenboog verscheen naast hen in het opspattende water aan weers zijde van sky. alleen haar poot werd nat en de wind blies het water naar de zijkanten het meer over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
white

white


Posts : 285
Join date : 18-04-09
Location : ergens op de werelbol

Anime profiel
Leeftijd: 15
Partner: gavin jij bent voor mij de ware!!
Krachten: kan vliegen en kan met alle spreuken werken bv water vuur natuur...

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:25 pm

White keek vol bewondering naar de regenboog.Ze wist niet wat te zeggen dus zweeg ze en genoot van wat er gebeurde.Ze stak haar toppen van haar tenen wat een koude rilling gaf maar dat negeerde ze.Ze consentreerde zich wat er gebeurde rond haar.Ze keek naarde draak en aaide haar nek.Ze glimlachte en grinnikte tergelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Posts : 16
Join date : 09-05-09

Anime profiel
Leeftijd: Voor mij een vraag, voor jou ook
Partner: You don't know me...
Krachten: Mooie (vogel) zang, luchtsturing in een mens veranderen

white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitimezo mei 10, 2009 1:31 pm

sky glimlachte en ging weer hoger vliegen toen het meer overliep in een rivier, sky volgde de rivier tot dat er een waterval verscheen 'hoe je vast!' riep ze boven het geraas van de waterval uit. ze vouwde haar vleugels en suisde recht naar beneden achter het vallende water aan. vlak voor ze in het water beneden aan de waterval zouden vallen sprijdde ze haar vleugels en vloog ze vlak over het water heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://dragonworld.actie-forum.com/portal.htm
Gesponsorde inhoud





white dragon in heaven... Empty
BerichtOnderwerp: Re: white dragon in heaven...   white dragon in heaven... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
white dragon in heaven...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Coming from heaven...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Hemel :: Witte drakenrijk.-
Ga naar: