Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Its just you and me...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimeza mei 02, 2009 2:08 pm

Draco verscheen met Yuuki naast zich bij het meer. Hij liet zich rustig zakken bij de rand van het water en keek even naar zijn spiegelbeeld. Hij liet zijn handen in het water zakken en maakte van zijn handen een kommetje. Hij haalde zijn handen weer omhoog en dronk het water erin rustig op. Het was helder en mooi water dus je kon er haast niet ziek van worden. Hij gooide nog wat water in zijn gezicht en hij voelde de afkoelende druppels in zijn gezicht. Hij glimlachtte lichtjes en keek daarna weer even naar Yuuki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimeza mei 02, 2009 2:16 pm

Yuuki kneep haar ogen dicht door het zonlicht, haar ogen waren er niet aan gewend.
Langzaam liet ze Draco los en keek door haar wimpers rond, haar ogen begonnen langzaam te wennen aan het daglicht.
Ze ging langzaam met haar benen in het water zitten het water was verkoelend ze had gezien hoe Draco had gedronken, zijn zilveren ogen trokken haar aandacht.
Er stond een speelse glimlach om haar mond 'ik hou van je.' zei ze zacht.
Ze ging tegen hem aan zitten en kust hem zachtjes 'hoe voel je je nu?' vroeg ze, ze was nog steeds een beetje bezorgd om zijn gezondheid..
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimeza mei 02, 2009 2:30 pm

Draco keek naar Yuuki en gaf haar een kus terug. ''het gaat al iets beter..'' zei hij zacht en glimlachtte lichtjes. Ineens voelde hij iets prikken in zijn lichaam. Ineens kwam er een witte gloed om hem heen en Draco kneep zijn ogen dicht. Zijn haar werdt langzaam weer wit en zijn kleren licht groen gekleurd. Draco voelde het duistere in hem weg trekken en snakte even naar adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimeza mei 02, 2009 2:36 pm

Yuuki zag voor haar ogen Draco weer de oude worden, van schrik viel ze in het water proestend kwam ze boven ze had een grote glimlach op haar gezicht.
Ze trok zichzelf op de kant en duwde hem zachtjes achterover op het gras en kuste hem lang op zijn mond, ze deed haar ogen weer open en keek in zijn zilveren ogen waar ze een lichte schittering in zag.
'Welkom terug lieverd fijn dat je er weer bent.' zei ze blij.
Opeens bedacht ze dat haar kleding nat was, ze werd rood Draco was ook helemaal nat geworden door haar.
'Oeps sorry.' zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimezo mei 03, 2009 8:44 pm

Draco keek verbaasd op en keek toen even vaagjes naar Yuuki die in het water was gevallen. Hij grinnikte en hij voelde hoe Yuuki hem naar achteren duwde en zij haar lippen op de zijne drukte. Hij glimlachtte en gaf haar een lange kus toe. Hij keek toen even naar zijn natte en haar natte kleding en haalde zijn schouders op. ''ach 't is maar kleding dat droogt wel weer'' zei hij en glimlachtte. Nu hij de oude was voelde hij zich ook veel beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimema mei 04, 2009 8:41 pm

Yuuki glimlachten en zei 'ja dat is waar ja, ik hou van je.' haar ogen straalde Draco was weer de oude, ze was helemaal gelukkig en niemand kon dat nog veranderen.
Ze voelde zich warm worden door de lange kus die hij gaf ze hield super veel van hem en dat kon niks of niemand veranderen.
Ze ging op haar rug naast tegen hem aan liggen, de zon scheen lekker waar door haar kleren snel droog werden, 'Zullen we iets leuks gaan doen?' vroeg ze zachtjes aan hem.
Ze deed haar ogen dicht en genoot van de warmte die de zon gaf, haar haar kreeg weer meer witte plukken er tussen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimema mei 04, 2009 9:07 pm

Kovu keek glimlachend naar haar. ''ik hou ook van jou'' zei hij en sloeg een arm om haar heen toen ze naast hem kwam liggen. Ook zijn kleren werden als snel droog en Draco sloot zijn ogen even. Toen Yuuki weer een vraag stelde, opende hij ze rustig en richtte hij zijn hoofd naar haar. ''en wat wou je gaan doen dan?'' vroeg hij en grijnsde lichtjes. Hij zag toen ineens de witte plukken. Ze waren hem eerst helemaal niet op gevallen maar nu waren er ook meer bij gekomen. ''eh Yuuki wat gebeurd er met je haar?'' vroeg hij verbaasd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:37 pm

Yuuki deed haar ogen open en keek in zijn zilveren ogen en glimlachten, uhmm misschien naar de stad of iets anders leuks, wat wil jij gaan doen?' zei ze opgewekt.
Ze gaf hem een kus op zijn mond, ze hoorde wat hij vroeg, ze keek hem niet begrijpend aan ze pakte een pluk haar waar donker en wit haar gemengd was, wat gebeurde er met haar?
'Ik heb geen idee wat er gebeurd, het zal niet iets slechts zijn anders had ik dat wel gemerkt, dan zou mijn lichaam wel heel erg van streek zijn geweest.' zei ze een beetje verbaasd omdat haar haar opeens witte plukken had.
Ze glimlachten lief naar Draco, haar lichaam was blij en ze was zelf gelukkig ze hield super veel van hem en dat zou ze altijd blijven doen dat wist ze zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimeza mei 09, 2009 10:06 pm

''mij maakt het niet uit wat we gaan doen als ik maar bij jou kan zijn'' zei hij rustig en gaf haar nog een kus. Hij keek weer naar haar en grinnikte. ''Het staat wel cool eigenlijk vindt je niet?'' zei hij en keek haar met een flauwe glimlach aan. Hij keek daarna even omzich heen. Het was lekker rustig en hij hoopte dat dat ook even zo bleef. Hij keek daarna weer rustig naar Yuuki en glimlachtte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimeza mei 09, 2009 10:14 pm

'hmm laten we anders hier blijven, heb toch niet zoveel zin om ergens anders heen te gaan, zolang ik maar bij jou blijf kan niks mijn humeur veranderen.' zei ze zacht.
Zachtjes raakte haar lippen de zijne ze keek hem lief aan, ze was blij met zijn gezeldschap er viel een witte pluk voor haar gezicht.
Even glimlachten Yuuki 'ja het staat wel leuk he.' zei ze opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimezo mei 10, 2009 11:34 am

''ok dan blijven we toch lekker hier..'' zei hij rustig en keek haar glimlachend aan. Hij keek weer even naar haar haar en ging er rustig met zijn hand er door heen. ''nu heb je Yin en Yang haar je gaat een nieuwe trent zetten Yuuki'' zei hij en keek haar met een flauwe glimlach aan. Hij gaf haar nog een lange kus en keek daarna even naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitimema mei 11, 2009 9:26 pm

Ze genoot van de lange kus die Draco haar gaf, zo voelde echte liefde dus het was heerlijk.
Dat gevoel koesterde ze en ze zou het nooit meer kwijt willen raken, ze zou het nooit vergeten dat was zeker.
'ik hou van je.' zei ze in zijn oor, 'wij zijn ying en yang, licht en duister samen in evenwicht.'
Ze keek hem recht aan met die schittering in haar ogen, ze zou zich niet van Draco laten scheiden zelfs niet door de licht wezens of duister wezens.
Ze ging nog liever dood dan weg te moeten bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Its just you and me... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Its just you and me...   Its just you and me... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Its just you and me...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Aarde :: Meer-
Ga naar: