Anime
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Hier ben je een persoon of dier. Je mag zelf kiezen maar het moet anime zijn. Enjoy it!
 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 bij je profiel

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yuuki

Yuuki


Posts : 171
Join date : 17-04-09
Age : 29
Location : in the sky

Anime profiel
Leeftijd: 17 jaar
Partner: *kuch* op eigen risico grote kans dat je me niet overleeft
Krachten: Ze kan met haar blote handen vechten ze is lenig en kan chakra's zien en je energie dat door je lichaam stroomt afbreken waadoor je je even niet kan bewegen

bij je profiel Empty
BerichtOnderwerp: bij je profiel   bij je profiel Icon_minitimeza apr 25, 2009 2:10 pm

Misschien is het handig om bij je profiel een balkje te hebben om te kunnen typen of je goed/slecht/neutraal bent dan hoeven mensen niet verbaasd te zijn als ze bijvoorbeeld aangevallen worden door iemand die slecht is want dan kan die persoon die aan viel zeggen dan had je maar bij mijn profiel moeten kijken dan weten mensen misschien waar ze aan toe zijn voor ze met iemand posten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco

Draco


Posts : 145
Join date : 24-04-09

Anime profiel
Leeftijd: 20
Partner: Not at the moment
Krachten: Elektrischiteit, Duisternis en teleporteren.

bij je profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij je profiel   bij je profiel Icon_minitimeza apr 25, 2009 6:08 pm

Ik dacht ookal aan dat, vooral toen ik Draco had aangemaakt toen vroeg iemand op msn wat ik werd, ik zei neutraal maarja mensen die ik hier niet ken kunnen dat niet weten dus ik stem voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Youna

Youna


Posts : 270
Join date : 15-04-09
Age : 29

Anime profiel
Leeftijd: 18 jaar
Partner: misschien later.
Krachten: Ze kan dingen verplaatsen zonder aan te raken, en kan goed vechten ( dus salto's maken enzo. ) xD

bij je profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij je profiel   bij je profiel Icon_minitimezo apr 26, 2009 7:47 pm

Ok. Staat er nu ook in. Gelieve dit allemaal in te vullen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://animalplace.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





bij je profiel Empty
BerichtOnderwerp: Re: bij je profiel   bij je profiel Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bij je profiel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Anime :: Informatie :: Idee-
Ga naar: